Zawód: Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: doświadczenie z zakresu prowadzenia dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych
Uprawnienia: wiedza merytoryczna - umiejętność samodzielnego opracowania kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego
Uprawnienia: duża samodzielność i dokładność, terminowość, odpowiedzialność, umiejętność analitycznego myślenia
Wymagania inne:
[Inne] : wynagrodzenie miesięczne od 2500 zł do 3200 zł brutto. KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY: - osobisty z CV: ul. Bieławin 9, 22-100 Chełm - CV należy przesyłać e-mailem na adres: pum@pumchelm.pl - poczta/listownie: ul. Bieławin 9, 22-100 Chełm
Chełm
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 2 500 do 3 200 PLN
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Bieławin 9, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Dane kontaktowe:
pum@pumchelm.pl
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, inny - Uwaga! Wysyłając dokumenty rekrutacyjne na adres e-mail proszę zachować ostrożność i nie podawać numeru PESEL, numeru dokumentu tożsamości, adresów zamieszkania, numerów telefonów i danych wrażliwych.
Art. 22 1. § 1. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy, mówi, że: Pracodawca żąda od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych obejmujących: 1) imię (imiona) i nazwisko; 2) datę urodzenia; 3) dane kontaktowe wskazane przez taką osobę; 4) wykształcenie; 5) kwalifikacje zawodowe; 6) przebieg dotychczasowego zatrudnienia. § 2. Pracodawca żąda podania danych osobowych, o których mowa w § 1 pkt 4 - 6, gdy jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku.
Wymagane dokumenty:
CV
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie