Praca.pl Praca Lubelskie Lublin
Specjalista do spraw rekrutacji, kadr i spraw socjalnych

Specjalista do spraw rekrutacji, kadr i spraw socjalnych

Starostwo Powiatowe w Lublinie
Lublin
praca stacjonarna
1 dzień temu
Starostwo Powiatowe w Lublinie
Specjalista do spraw rekrutacji, kadr i spraw socjalnych
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/25/2176
OBOWIĄZKI:
Zgodnie z ogłoszonym naborem: https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=99&p1=szczegoly&p2=14622 Zadania wykonywane na stanowisku: 1) prowadzenie akt spraw osobowych pracowników Starostwa i dyrektorów jednostek organizacyjnych powiatu w formie papierowej i w programie kadrowo-płacowym; 2) obsługa zatrudnienia, w tym przygotowywanie dokumentów dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy oraz innych dokumentów związanych ze stosunkiem pracy; 3) prowadzenie spraw związanych z okresową oceną kwalifikacyjną pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych; 4) prowadzenie rejestrów w Wydziale; 5) prowadzenie ewidencji czasu pracy, w tym prowadzenie: dowodów obecności w pracy, absencji w pracy, ustalanie i zmiana czasu pracy, ewidencji urlopów wypoczynkowych, ewidencji urlopów macierzyńskich, ojcowskich i wychowawczych oraz ewidencji urlopów bezpłatnych; 6) prowadzenie spraw tj. wystawianie kart obiegowych pracownikom, przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu pracowników, wydawanie legitymacji służbowych dla pracowników, zbieranie oświadczeń pracowników o prowadzeniu przez nich działalności gospodarczej; 7) sporządzanie i przekazywanie okresowych sprawozdań z zakresu spraw osobowych do Głównego Urzędu Statystycznego oraz deklaracji miesięcznych wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych DEK-I-a; 8) przygotowywanie procedury konkursów na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie oraz na dyrektorów powiatowych jednostek organizacyjnych; 9) prowadzenie spraw związanych z występowaniem z wnioskami o nadanie odznaczeń dla pracowników Starostwa; 10) prowadzenie rejestru badań profilaktycznych kierowanie pracowników na badania (wstępne, okresowe, kontrolne.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: PRAWO, ADMINISTRACJA, ZARZĄDZANIE lub pokrewne
Uprawnienia: dyskrecja
Uprawnienia: dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku
Uprawnienia: predyspozycje psychofizyczne i zdrowotne
Uprawnienia: pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Uprawnienia: odporność na stres
Uprawnienia: Umiejętność planowania i dobra organizacja pracy
Uprawnienia: obsługa programów komputerowych
Uprawnienia: Umiejętność pracy pod presją czasu
Uprawnienia: Brak prawomocnego wyroku za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Uprawnienia: Doświadczenie zawodowe w pracy w kadrach ( min. 3 lata)
Uprawnienia: samodzielność oraz inicjatywa w działaniu, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia,
Uprawnienia: posiadanie obywatelstwa polskiego
Uprawnienia: asertywność
Uprawnienia: nieposzlakowana opinia
Uprawnienia: komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
Uprawnienia: odpowiedzialność, dokładność, zaangażowanie


Wymagania inne:

Wymagania zgodnie z ogłoszonym naborem: https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=99&p1=szczegoly&p2=14622 Niezbędne wymagania od kandydatów: 1) obywatelstwo polskie; 2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) nieposzlakowana opinia; 5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; 6) wykształcenie wyższe na kierunku prawo, administracja, zarządzanie lub pokrewne; 7) doświadczenie zawodowe w pracy w kadrach (min. 3 lata); 8) znajomość obowiązujących przepisów z zakresu: prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ZFŚS; 9) umiejętność planowania i organizacji pracy; 10) odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu; 11) samodzielność przy wypełnianiu powierzonych zadań, zdolność analitycznego myślenia; 12) odpowiedzialność i wysoki stopień zaangażowania w pracę; 13) łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, komunikatywność; 14) umiejętność pracy w zespole; 15) dyskrecja, asertywność; 16) znajomość podstawowych programów komputerowych. 3. Dodatkowe wymagania od kandydatów: 1) ukończone studia podyplomowe, szkolenia z zakresu prawa pracy, zarządzania zasobami ludzkimi; 2) umiejętność pracy z wykorzystaniem systemów kadrowo-płacowych; 3) umiejętność tworzenia i pracy z arkuszami kalkulacyjnymi; 4) doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.

Miejsce pracy:

Lublin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 840 do 6 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

Oferta dostępna na BIP https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=99&p1=szczegoly&p2=14622 Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Punkcie Obsługi Klienta lub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko ds. rekrutacji, kadr i spraw socjalnych - 1 etat Or.2110.23.2025.DK3 do dnia 22 grudnia 2025 r. do godz. 15.00;

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

SPOKOJNA 9, 20-074 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie


Dane kontaktowe:

Krystyna Urban
81 5256 761


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta


Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty i oświadczenia zgodnie z ogłoszonym naborem: https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=99&p1=szczegoly&p2=14622 1) list motywacyjny; 2) życiorys (CV) opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mail; 3) kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz w Wydziale Organizacyjnym pok. 209; 4) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; 6) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem; 7) kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy; 8) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje i doświadczenie zawodowe; 9) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 10) w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego; 11) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji w Starostwie Powiatowym w Lublinie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. L 119 z 04.05.2016r.) , dalej zwanym RODO i ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie

Aplikuj teraz