Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: EKONOMIA, FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ
Uprawnienia: pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Uprawnienia: znajomość przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości
Uprawnienia: Brak prawomocnego wyroku za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
Uprawnienia: znajomość obowiązujących przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, podstaw kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO, ustawy o dostępie do informacji publicznej
Uprawnienia: rachunkowość budżetowa
Uprawnienia: Doświadczenie zawodowe - siedmioletni staż pracy w księgowości
Uprawnienia: posiadanie obywatelstwa polskiego
Uprawnienia: predyspozycje psychofizyczne i zdrowotne
Uprawnienia: nieposzlakowana opinia
Wymagania inne:
Niezbędne wymagania od kandydatów zgodnie z ogłoszonym naborem https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=99&p1=szczegoly&p2=14594 wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki to: ekonomia, finanse i rachunkowość) 1)obywatelstwo polskie; 2)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 3)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4)nieposzlakowana opinia; 5)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; 6)wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki to: ekonomia, finanse i rachunkowość); 7)doświadczenie zawodowe siedmioletni staż pracy w księgowości; 8)umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakietu biurowego MS Office, poczty elektronicznej, Internetu; 9)znajomość przepisów wraz z obowiązującymi rozporządzeniami wykonawczymi z zakresu: - ustawy o rachunkowości; - ustawy o finansach publicznych; - rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej i z zakresu operacji finansowych; - ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; - podstaw kodeksu postępowania administracyjnego; - ustawy o pracownikach samorządowych; - ustawy o doręczeniach elektronicznych; - rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z dokumentami elektronicznymi. Dodatkowe wymagania od kandydatów: 1)studia podyplomowe z zakresu rachunkowości i finansów; 2)umiejętność planowania i organizacji pracy; 4)odporność na stres i umiejętność pracy pod presją upływającego czasu; 5)samodzielność przy wypełnianiu powierzonych zadań; 6)odpowiedzialność i wysoki stopień zaangażowania w pracę; 7)umiejętność pracy w zespole.
Lublin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 840 do 6 500 PLN
Opis wynagrodzenia:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Punkcie Obsługi Klienta lub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. rozliczeń podatku VAT w Powiecie Lubelskim wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi w Wydziale Finansowym Starostwa Powiatowego w Lublinie - 1 etat Or.2110.22.2025.KU do dnia 15 grudnia 2025 r. do godz. 15.00;
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
SPOKOJNA 9, 20-074 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Dane kontaktowe:
Krystyna Urban
81 528-67-61
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia zgodnie z ogłoszonym naborem: https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=99&p1=szczegoly&p2=14594 1)list motywacyjny; 2)życiorys (CV) opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem; 3)kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz w Wydziale Organizacyjnym pok. 208/209; 4) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; 6)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem; 7)kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy; 8)kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje i doświadczenie zawodowe; 9)oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 10)w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego; 11) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji w Starostwie Powiatowym w Lublinie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1 oraz 127 z 23.05.2018 r., str. 2), dalej zwanym RODO i ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie