IT Card Centrum Technologii Płatniczych SA z siedzibą w Warszawie,
poszukuje kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. Administracji Bankomatów
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: DPR/WR/2013/10/001
- prowadzenie ewidencji bankomatów,
- nadzorowanie i aktualizacja strony internetowej dotyczącej bankomatów,
- raportowanie do jednostek wewnętrznych i zewnętrznych informacji o bankomatach,
- nadzorowanie wdrażania nowych usług na bankomatach,
- koordynacja prac związanych z zamówieniami podzespołów do bankomatów,
- administracja ekranami graficznymi na bankomatach,
- parametryzacja bankomatów w systemach.
- preferowane doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze urządzeń samoobsługowych w instytucji bankowej lub firmie o podobnym obszarze działalności,
- biegłej obsługi pakietu MS Office (Excel, Access, Word),
- preferowane wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne,
- znajomości języka angielskiego,
- umiejętności radzenia sobie z presją czasu oraz stresem,
- rzetelności, samodzielności oraz kreatywności w działaniu.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- dodatkowe benefity.