GEODIS to światowy lider w dziedzinie transportu i logistyki, od ponad 100 lat wspiera Klientów, oferując szeroki wachlarz rozwiązań transportowo-logistycznych. Wizja GEODIS to partnerstwo na rzecz rozwoju Klientów. Osiągamy to poprzez sprawdzone specjalistyczne doświadczenie w pięciu wzajemnie uzupełniających się liniach działalności: Supply Chain Optimization, Freight Forwarding, Contract Logistics, Distribution & Express oraz Road Transport. Jesteśmy obecni w 120 krajach, zatrudniając około 41 000 pracowników. W Polsce dynamicznie rozwijamy swoją działalność, zatrudniając ponad 300 pracowników w 8 lokalizacjach.
Sekretem sukcesu Geodis jest pasja i zaangażowanie naszych Pracowników, dlatego zatrudniamy najlepszych specjalistów na rynku, zapewniając im szerokie możliwości podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego w strukturach firmy. Dbamy o zdrowie, bezpieczeństwo i dobre samopoczucie naszych Pracowników i ich Rodzin poprzez bogaty pakiet socjalny oraz wsparcie rozwoju pasji i zainteresowań. Dzięki uporządkowanej strukturze oraz przyjaznej atmosferze opartej na partnerstwie i wzajemnym szacunku sięgamy po liczne sukcesy na rynku polskim i światowym.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:
- Praca w Dziale Administracji, wspierającym Oddział Spedycji Morskiej
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji spedycyjnej
- Kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
- Weryfikacja, ewidencjonowanie i zatwierdzanie faktur kosztowych w systemie
- Wprowadzanie do systemu faktur (zapewniamy szkolenie)
- Wystawianie faktur oraz dokumentów korygujących (nie wymagamy doświadczenia)
- Archiwizacja dokumentów
- Przygotowywanie zestawień i raportów
- Praca w godzinach 8-16 lub 9-17
- Lokalizacja: Gdynia, ul. Janka Wiśniewskiego
- Wykształcenie w kierunku administracyjnym/księgowym lub transportowo-logistycznym
- Mile widziani studenci kierunków: logistyka, transport, ekonomia, administracja
- Doświadczenie na stanowisku, związanym z obsługą dokumentów/faktur
- Atutem będzie doświadczenie na analogicznym stanowisku w firmie o profilu transportowo-logistycznym (idealnie spedycja morska)
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
- Znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel
- Ciekawą pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie z kapitałem francuskim
- Szerokie możliwości rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- Kompleksowe szkolenie wprowadzające
- Bardzo doby start dla osób które chcą poznać specyfikę pracy w Oddziale Spedycji Morskiej
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w branży tarnsportwo-logistycznej
- Przyjazną atmosferę pracy opartą na partnerstwie i wzajemnym szacunku
- Kartę MultiSport wielu wariantach do wyboru
- Szeroki pakiet prywatnej opieki medycznej
- Ubezpieczenie na życie dla Pracowników i ich Rodzin
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (który obejmuje min.: wczasy pod gruszą oraz dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci i młodzieży, bony na święta)
- Świeże owoce w każdy wtorek
- Ciekawe eventy i wyjazdy integracyjne
- Przyjazne, nowoczesne biuro z parkingiem dla pracowników
Poznaj
GEODIS Poland
Wizją GEODIS jest bycie partnerem w rozwoju klientów. Jako firma logistyczna osiągamy to poprzez sprawdzone specjalistyczne doświadczenie w pięciu naszych liniach działalności: Supply Chain Optimization, Freight Forwarding, Contract Logistics, Distribution & Express oraz Road Transport. Nasz nacisk na doskonałość w tych obszarach sprawił, że staliśmy się światowym liderem w zakresie łańcucha dostaw, zobowiązanym wobec pomocy klientom w pokonywaniu ograniczeń logistycznych.
Ponad wiek doświadczenia
GEODIS wzmacnia swoje silne strony jako firma transportowa od ponad wieku doświadczenia oraz wysoce ustrukturyzowanego podejścia do klientów. Ułatwia to grupie zrozumienie potrzeb naszych klientów. Zrozumienie to pozwala nam następnie dostarczać innowacyjne, w pełni zintegrowane i dostosowane rozwiązania logistyczne na całym świecie, optymalizujące wyniki operacyjne oraz w zakresie ochrony środowiska łańcuchów dostaw naszych klientów.