Obowiązki: pozyskiwanie najemców powierzchni biurowych oraz handlowo-usługowych; prowadzenie spotkań, prezentacji, negocjacje z potencjalnymi klientami; przygotowywanie ofert najmu i odpowiedzi na zapytania ofertowe; budowanie oraz utrzymywanie odpowiednich relacji z najemcami; renegocjacje...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
19 godz.
Twój zakres obowiązków Kompleksowe zarządzanie kontraktem biurowym w obszarze usług Facility Management (usługi utrzymania czystości, usługi administracyjne) Odpowiedzialność za wydajność i rentowność na kontrakcie; Proponowanie i wdrażanie innowacji; Kontrola wyników finansowych...
Zadania: Bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych na terenie obiektu - hali logistycznej w Zakrzowie lub Cholerzynie (do wyboru). Utrzymanie we właściwym porządku podległych urządzeń, instalacji, sieci oraz pomieszczeń,...
Zadania: prace związane z utrzymaniem ruchu urządzeń na obiekcie (nadzór nad przeglądami instalacji, wykonywanie testów pompowni p.poż. oraz drobne naprawy urządzeń i instalacji: głównie elektrycznych oraz grzewczych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, chłodniczych, wodno-kanalizacyjnych...
Zadania: Bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych na terenie obiektu - hali logistycznej w Zakrzowie lub Cholerzynie (do wyboru). Utrzymanie we właściwym porządku podległych urządzeń, instalacji, sieci oraz pomieszczeń,...
Zadania: Bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych na terenie obiektu - hali logistycznej w Zakrzowie lub Cholerzynie (do wyboru). Utrzymanie we właściwym porządku podległych urządzeń, instalacji, sieci oraz pomieszczeń,...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
utrzymywanie relacji z najemcami obiektów; poszukiwanie najemców na wolne lokale w obiektach; przygotowywanie umów, aneksów, oraz dokumentacji związanej z obiektami, najemcami; monitorowanie i nadzór nad stanem technicznym nieruchomości; współpraca z innymi działami firmy; nadzór -...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Bieżące administrowanie nieruchomościami, Nadzór nad konserwacją i utrzymaniem nieruchomości i lokali mieszkalnych, w tym zgłaszanie potrzeb usunięcia usterek i awarii, potwierdzanie, jakości i ilości usług wykonywanych na...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do kierowania wniosków o eksmisję z lokali mieszkalnych, Współpracę z komornikami w zakresie prowadzonych przez nich czynności egzekucyjnych, Windykację roszczeń wobec gmin z tytułu...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
22 godz.
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: kompleksowa obsługa zarządcza wyznaczonych obiektów i terenów GUMED (rejon), bieżąca kontrola stanu wyznaczonych nieruchomości, nadzór nad codziennym funkcjonowaniem nieruchomości, m.in. utrzymanie czystości, bieżące...
Polski HR - Doradztwo Personalne Sp. z o.o. to profesjonalna agencja doradztwa personalnego, wyspecjalizowana w rekrutacji i selekcji pracowników na stanowiska średniego i wysokiego szczebla. Współpracujemy z renomowanymi pracodawcami z Polski i zza granicy. Należymy do Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego S.A.
Polski HR – Doradztwo Personalne Sp. z o. o jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 9301.
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. administracji nieruchomościami
Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie Nieruchomościami Grupy Kapitałowej
Wsparcie przy uruchamianiu lokalizacji: negocjowanie umowy, kaucji, adaptacja, wyposażenie, remonty
Kontakt z najemcami, dostawcami i firmami zewnętrznymi
Bieżące weryfikowanie faktur kosztowych, sprawdzanie ich zgodności z planem budżetowym
Wymagania:
Wykształcenie wyższe, kierunki: zarządzanie nieruchomościami, budownictwo, architektura lub pokrewne
Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z administracją i/ lub zarządzaniem nieruchomościami
Znajomość zagadnień związanych z administrowaniem budynkami,
Znajomość praktyk oraz dobrych zasad rynku nieruchomości dla wskazanego obszaru
Znajomość MS Office na wysokim poziomie, ze szczególnym uwzględnieniem Excela
Obowiązki: pozyskiwanie najemców powierzchni biurowych oraz handlowo-usługowych; prowadzenie spotkań, prezentacji, negocjacje z potencjalnymi klientami; przygotowywanie ofert najmu i odpowiedzi na zapytania ofertowe; budowanie oraz utrzymywanie odpowiednich relacji z najemcami; renegocjacje...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
19 godz.
Twój zakres obowiązków Kompleksowe zarządzanie kontraktem biurowym w obszarze usług Facility Management (usługi utrzymania czystości, usługi administracyjne) Odpowiedzialność za wydajność i rentowność na kontrakcie; Proponowanie i wdrażanie innowacji; Kontrola wyników finansowych...
Zadania: Bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych na terenie obiektu - hali logistycznej w Zakrzowie lub Cholerzynie (do wyboru). Utrzymanie we właściwym porządku podległych urządzeń, instalacji, sieci oraz pomieszczeń,...
Zadania: prace związane z utrzymaniem ruchu urządzeń na obiekcie (nadzór nad przeglądami instalacji, wykonywanie testów pompowni p.poż. oraz drobne naprawy urządzeń i instalacji: głównie elektrycznych oraz grzewczych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, chłodniczych, wodno-kanalizacyjnych...
Zadania: Bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych na terenie obiektu - hali logistycznej w Zakrzowie lub Cholerzynie (do wyboru). Utrzymanie we właściwym porządku podległych urządzeń, instalacji, sieci oraz pomieszczeń,...
Zadania: Bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych na terenie obiektu - hali logistycznej w Zakrzowie lub Cholerzynie (do wyboru). Utrzymanie we właściwym porządku podległych urządzeń, instalacji, sieci oraz pomieszczeń,...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
utrzymywanie relacji z najemcami obiektów; poszukiwanie najemców na wolne lokale w obiektach; przygotowywanie umów, aneksów, oraz dokumentacji związanej z obiektami, najemcami; monitorowanie i nadzór nad stanem technicznym nieruchomości; współpraca z innymi działami firmy; nadzór -...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Bieżące administrowanie nieruchomościami, Nadzór nad konserwacją i utrzymaniem nieruchomości i lokali mieszkalnych, w tym zgłaszanie potrzeb usunięcia usterek i awarii, potwierdzanie, jakości i ilości usług wykonywanych na...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do kierowania wniosków o eksmisję z lokali mieszkalnych, Współpracę z komornikami w zakresie prowadzonych przez nich czynności egzekucyjnych, Windykację roszczeń wobec gmin z tytułu...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
22 godz.
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: kompleksowa obsługa zarządcza wyznaczonych obiektów i terenów GUMED (rejon), bieżąca kontrola stanu wyznaczonych nieruchomości, nadzór nad codziennym funkcjonowaniem nieruchomości, m.in. utrzymanie czystości, bieżące...