Specjalista ds. Administracji Transportu

PEKAES Sp. z o.o.

Bydgoszcz

5 dni temu

Specjalista ds. Administracji Transportu
Miejsce pracy: Bydgoszcz

Grupa PEKAES – czołowa grupa logistyczna z jedną z największych spółek sektora TSL oferującą innowacyjne rozwiązania logistyczno-intermodalne w ramach całego łańcucha dostaw.

Zadania:
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród kontrahentów i pracowników,
  • Bieżąca obsługa administracyjna (front office),
  • Obsługa korespondencji zewnętrznej oraz wewnętrznej,
  • Rejestracja i wystawianie faktur – rozliczenie przewoźników,
  • Rozliczanie dokumentacji przewozowej oraz usług dodatkowych (COD, wymiana paletowa),
  • Archiwizacja dokumentacji i korespondencji,
  • Obsługa kasowa.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (mile widziane kierunki transport i logistyka),
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (PowerPoint, Word, Excel),
  • Wysoka kultura osobista, dyplomacja i dyskrecja,
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • Samodzielność w działaniu i zaangażowanie,
  • Gotowość do pracy zmianowej.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Pracę w młodym i dynamicznym zespole,
  • Szereg benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, grupowe ubezpieczenie na życie i wiele innych).

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj

PEKAES Sp. z o.o.

Grupa PEKAES – czołowa grupa logistyczna z jedną z największych spółek sektora TSL oferującą innowacyjne rozwiązania logistyczno-intermodalne w ramach całego łańcucha dostaw.

Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...
Praca Specjalista ds. Administracyjnych