CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Zadania:
- Zarządzanie kalendarzem na co dzień
- Odpowiedzialność za terminowe i dokładne realizowanie określonych zadań i działań związanych z zarządzaniem projektami
- Kompleksowa organizacja i monitorowanie spotkań wewnętrznych i klientów, telekonferencje i wideokonferencje, konferencje, szkoleń,
- Przygotowanie prezentacji Power Point oraz wymaganych raportów finansowych
- Prowadzenie kalendarza podróży służbowych,
- Przekazywanie kosztów dla przełożonych, ścisła współpraca z działem finansowym
- Bardzo dobra/dobra znajomość jednego z języków: niemiecki, francuski, hiszpański, portugalski, holenderski - niderlandzki, duński, fiński, węgierski, bułgarski
- Dobra znajomość j. angielskiego (B1/B2)
- Komunikatywność i pozytywnego nastawienia do pracy z klientem zewnętrznym
- Znajomośc pakietu MS Office
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Dofinansowanie do karty Multisport
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, prywatny plan emerytalny;
- Ogólnodostępne w biurze przekąski, owoce, kanapki, kawa, herbata itp.
- Bilety do kina, do teatru, zniżki na lunch
- Pracę w nowoczesnym biurowcu w ścisłym centrum miasta
- Możliwość wykorzystania języka obcego w codziennym kontakcie z zagranicznymi kontrahentami
- Możliwość pracy zdalnej home-office