Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. dokumentacji

    Silva Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Prowadzenie wymaganej dokumentacji związanej z systemami certyfikacji leśnej; Kontrola i wdrażanie zmian zgodnie z obowiązującymi procedurami; Weryfikacja zgodności dokumentów we współpracy z innymi działami; Przygotowywanie...
  • Specjalista ds. Administracji Szkoleń i Obsługi Klienta

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Dbałość o relacje z klientem, promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Bieżąca współpraca z księgowością, instruktorami i...
  • Młodszy Inspektor ds. Rejestracji

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Bajeczna 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zadania: obsługa procesów usługowych wydawania i unieważnień certyfikatów, dbałość o ich prawidłowy przebieg zgodnie z wymogami prawa oraz wewnętrznymi procedurami, obsługa korespondencji elektronicznej oraz papierowej związanej z wnioskami certyfikacyjnymi i dokumentami Subskrybentów,...
  • Specjalista (k/m) w Nadzorze Wodnym (k/m)

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Białogard, Zarząd Zlewni Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zgłoszeń wodnoprawnych oraz w sprawach dotyczących zwolnienia od zakazu grodzenia nieruchomości przyległych do publicznych śródlądowych wód powierzchniowych, prowadzenie korespondencji z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Szkoleń

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania Zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej kursantów – od momentu zgłoszenia aż po finalizację szkolenia. Aktywne budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz wspieranie działań promocyjnych i reklamowych Ośrodka. Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizowanymi...
  • Asystent / Asystentka Kierownika Placówki Edukacyjnej

    Klient portalu Praca.pl   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Organizacja zajęć dydaktycznych w placówce. Rekrutacja i wsparcie dla nauczycieli. Nadzór nad kadrami i działaniem szkoły. Sprawdzanie realizacji programów nauczania. Zarządzanie dokumentacją szkolną zgodnie z prawem oświatowym. Implementacja planu rozwoju szkoły. Utrzymywanie standardów obsługi.
  • Asystent Dyrektora Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
  • Pracownik Administracyjny

    Akademia Handlowa Nauk Stostowanych w Radomiu   Radom    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków: zapewnienie właściwego obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja, wprowadzanie danych do systemu, realizacja zleconych obowiązków.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Ewidencji

    Warszawski Dom Technika NOT Sp. z.o.o.   Warszawa, ul. T. Czackiego 3/5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Opis stanowiska Prowadzenie rejestrów wynajmowanych lokali oraz rozliczeń czynszowych; Obsługa dokumentacji Biura, korespondencji oraz archiwizacja akt; Kontrola porządku i stanu technicznego zarządzanych obiektów; Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wyposażenia pracowników;
  • Specjalista w Dziale Organizacyjnym (k/m)

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Żywiec, ul. Armii Krajowej 10    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie całości spraw związanych z eksploatacją taboru samochodowego i sprzętu pływającego, kontrolę zużycia materiałów pędnych i smarów na obiektach hydrotechnicznych oraz w trakcie użytkowania samochodów, jednostek pływających...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. administracji

Lafarge
Koszalin
praca stacjonarna
2583 dni temu

Praca w Lafarge to...

  • Bezpieczeństwo
  • Innowacje
  • Ludzie
  • Odpowiedzialny biznes
  • Rozwój

... i nie tylko!

Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Specjalista ds. administracji

Miejsce pracy: Koszalin

Segment: Budownictwo i Infrastruktura

Twoje zadania:
  • Obsługa biura i zarządzanie bazą klientów,
  • Kontakt z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
  • Udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe,
  • Analiza i kontrola należności,
  • Weryfikacja i fakturowanie sprzedaży,
  • Prowadzenie bieżącej administracji: rozliczanie faktur i kosztów,
  • Raportowanie, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, pisanie pism.
Nasze wymagania:
  • Minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu administracji (mile widziane w firmie produkcyjno-handlowej),
  • Bardzo dobra znajomość MS Office,
  • Orientacja na klienta i wynik,
  • Proaktywna postawa i bardzo dobra umiejętność organizacji czasu pracy,
  • Znajomość j. angielskiego (min. stopień podstawowy),
  • Dyspozycyjność,
  • Prawo jazdy kat. B.
Twoje korzyści:
  • Możliwość realizacji interdyscyplinarnych, międzynarodowych projektów i praca w dynamicznym środowisku
  • Rozwój wewnątrz naszej organizacji, także w obszarach odbiegających od Twojej dotychczasowej drogi zawodowej i możliwość udziału w rekrutacjach wewnętrznych
  • Umowa o pracę, opieka medyczna Medicover dla Ciebie i całej Twojej Rodziny
  • Katalog szkoleń oraz indywidualnie dopasowany plan rozwoju Twoich kompetencji
  • Serdeczna atmosfera pracy i koleżeńskie relacje w zespole, w którym cenimy oraz wspieramy samodzielność i inicjatywę
  • Praca, dzięki której czujesz, że masz wpływ na świat - wdrażamy innowacyjne pomysły naszych pracowników
  • Niezbędne narzędzia pracy, dopasowane do potrzeb i specyfiki Twojego stanowiska, praca z najnowocześniejszymi technologiami
  • Możliwość angażowania się w działania wspierające społeczności lokalne i zmieniające Twoje najbliższe otoczenie
Twoje miejsce. Twój wpływ. Twoja przyszłość.

Dołącz do nas!

APLIKUJ
INFORMACJA RODO (dla kandydatów do pracy w LafargeHolcim)

Administratorem Państwa danych osobowych jest Lafarge Cement S.A. z siedzibą w Małogoszczu, przy ul. Warszawska 110 (28-366), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 000062569, numer NIP: 5261060765 o kapitale akcyjnym 811.329.500 PLN opłaconym w pełni, której akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym w Kielcach.

Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: Krzysztof Radtke, mail: pl-m-inspektor-ochrony-danych@lafargeholcim.com

Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracy u Administratora oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora opisanego poniżej.

Administrator będzie przetwarzał następujące kategorie Państwa danych: Dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, dane adresowe, dane dotyczące wykształcenia, dane dotyczące przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, dane dotyczące zainteresowań.

Pozostałe dane przetwarzamy na podstawie Państwa dobrowolnej zgody, którą wyrazili Państwo wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora - art. 6 ust. 1 lit. f rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), polegający na poszukiwaniu i zatrudnianiu pracowników oraz prowadzeniu postępowań rekrutacyjnych zmierzających do zatrudnienia pracownika, którego kwalifikacje najbardziej odpowiadają zapotrzebowaniu Administratora.

Podstawą przetwarzania Państwa danych w zakresie niezbędnym do zawarcia i wykonania umowy o pracę jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Administrator nie planuje przekazywać Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich.

Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. Ponadto dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenie lub ochrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres sześciu miesięcy.

Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, a także prawo ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W związku z tym, ze dane są przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, przysługuje Państwu prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, jeśli wynika to z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją.

TU

znajduje się pełna informacja o ochronie danych osobowych.
Kim jesteśmy:
  • jesteśmy obecni
    w 90 krajach
    świata
  • mamy 2500
    nowoczesnych
    zakładów
  • generujemy
    32,6 mld CHF
    sprzedaży netto
  • nasz zespół to
    115 000 osób
    na całym świecie
 

Poznaj

Holcim Polska S.A

Holcim Polska jest producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.

Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje. Spółka oferuje m.in. niskoemisyjne cementy z rodziny ECOPlanet dla budownictwa i prefabrykacji (o 30-50% mniejszym śladzie węglowym niż czysty cement portlandzki CEM), beton ECOPact (o prawie 50% mniejszym śladzie węglowym niż standardowy beton towarowy), czy kruszywo z recyklingu ECOSource. W ofercie znajdują się również systemy podłogowe, a także rozwiązania izolacyjne przeznaczone do kompleksowej termomodernizacji.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. dokumentacji

    Silva Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Prowadzenie wymaganej dokumentacji związanej z systemami certyfikacji leśnej; Kontrola i wdrażanie zmian zgodnie z obowiązującymi procedurami; Weryfikacja zgodności dokumentów we współpracy z innymi działami; Przygotowywanie...
  • Specjalista ds. Administracji Szkoleń i Obsługi Klienta

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Dbałość o relacje z klientem, promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Bieżąca współpraca z księgowością, instruktorami i...
  • Młodszy Inspektor ds. Rejestracji

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Bajeczna 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zadania: obsługa procesów usługowych wydawania i unieważnień certyfikatów, dbałość o ich prawidłowy przebieg zgodnie z wymogami prawa oraz wewnętrznymi procedurami, obsługa korespondencji elektronicznej oraz papierowej związanej z wnioskami certyfikacyjnymi i dokumentami Subskrybentów,...
  • Specjalista (k/m) w Nadzorze Wodnym (k/m)

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Białogard, Zarząd Zlewni Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zgłoszeń wodnoprawnych oraz w sprawach dotyczących zwolnienia od zakazu grodzenia nieruchomości przyległych do publicznych śródlądowych wód powierzchniowych, prowadzenie korespondencji z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Szkoleń

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania Zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej kursantów – od momentu zgłoszenia aż po finalizację szkolenia. Aktywne budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz wspieranie działań promocyjnych i reklamowych Ośrodka. Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizowanymi...
  • Asystent / Asystentka Kierownika Placówki Edukacyjnej

    Klient portalu Praca.pl   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Organizacja zajęć dydaktycznych w placówce. Rekrutacja i wsparcie dla nauczycieli. Nadzór nad kadrami i działaniem szkoły. Sprawdzanie realizacji programów nauczania. Zarządzanie dokumentacją szkolną zgodnie z prawem oświatowym. Implementacja planu rozwoju szkoły. Utrzymywanie standardów obsługi.
  • Asystent Dyrektora Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
  • Pracownik Administracyjny

    Akademia Handlowa Nauk Stostowanych w Radomiu   Radom    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków: zapewnienie właściwego obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja, wprowadzanie danych do systemu, realizacja zleconych obowiązków.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Ewidencji

    Warszawski Dom Technika NOT Sp. z.o.o.   Warszawa, ul. T. Czackiego 3/5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Opis stanowiska Prowadzenie rejestrów wynajmowanych lokali oraz rozliczeń czynszowych; Obsługa dokumentacji Biura, korespondencji oraz archiwizacja akt; Kontrola porządku i stanu technicznego zarządzanych obiektów; Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wyposażenia pracowników;
  • Specjalista w Dziale Organizacyjnym (k/m)

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Żywiec, ul. Armii Krajowej 10    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie całości spraw związanych z eksploatacją taboru samochodowego i sprzętu pływającego, kontrolę zużycia materiałów pędnych i smarów na obiektach hydrotechnicznych oraz w trakcie użytkowania samochodów, jednostek pływających...