Najnowsze oferty pracy

  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   mazowieckie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjno - Finansowych

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid
    4 dni
    Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności. Aplikuj, jeśli: posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji...
  • Referent / Referentka ds. Administracyjnych

    Grupa ERBUD   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Zespole Wsparcia Biznesu

    Benefit Systems S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na rozgrzewkę kilka pytań Nie masz jeszcze doświadczenia na miarę eksperta, ale interesują Cię zagadnienia związane z obsługą klienta wewnętrznego oraz pracą administracyjną? Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Skrupulatność to Twoja mocna strona? Bez...
  • Pracownik działu administracji i utrzymania biura zarządu, sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
  • Specjalista w Zespole Wsparcia Biznesowego

    PGE Systemy S.A.   Warszawa, ul. Sienna 39    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
  • Specjalista ds. Administracji (K/M)

    GEODIS Poland   Warszawa, ul. Postępu 17b    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Opis stanowiska: Weryfikacja faktur kosztowych; Wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów krajowych i zagranicznych; Kontrola dokumentacji sprzedaży; Realizacja bieżących zadań administracyjnych; Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji; Nadzór nad archiwum działu; Współpraca z...
  • Sekretarka/Referent – pracownik administracyjny

    Warszawski Uniwersytet Medyczny   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    8 dni
    Główne zadania: wykonywanie czynności związanych z funkcjonowaniem sekretariatu Zakładu; pomoc administracyjna w funkcjonowaniu pracowni chemii organicznej, pracowni chemii fizycznej oraz pracowni matematycznej i informatycznej; prowadzenie korespondencji i ewidencji; sporządzanie wniosków na...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Specjalista ds. Administracyjnych Mazowieckie
Specjalista ds. Administracyjno-Personalnych (m/k)

Specjalista ds. Administracyjno-Personalnych (m/k)

Strabag Sp. z o. o.
mazowieckie, Nowy Dwór Mazowiecki
praca stacjonarna
1856 dni temu

STRABAG jest europejskim koncernem w branży technologii budowlanych. Dzięki zaangażowaniu kompetentnych pracowników oraz wykorzystaniunowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizuje z sukcesem inwestycje na całym świecie. Nie byłoby to możliwe bez pracy zespołowej – łączącej ze sobą różne kraje i branże budownictwa.

 

Zostań częścią naszego zespołu!

 

Do STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o. / Dyrekcja Autostrad i Dużych Projektów poszukujemy osoby na stanowisko:


Specjalista ds. Administracyjno-Personalnych (m/k)
Nr Ref.: req 26761

Zadania:

  • obsługa biura w zakresie spraw administracyjnych i kadrowych
  • nadzór nad dokumentacją personalną w zakresie umów, badań lekarskich, szkoleń BHP
  • miesięczne rozliczanie godzin pracowników umysłowych / fizycznych, ewidencja czasu pracy pracowników, hoteli, samochodów
  • sporządzanie dokumentacji związanej z oddelegowaniem pracowników do pracy poza granice Polski
  • zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, przesyłkami kurierskimi oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
  • zamawianie artykułów i materiałów biurowych oraz dbałość o wyposażenie biura, przygotowanie raportów i zestawień dla Kierownictwa
  • aktualizacja i archiwizacja danych w bazach elektronicznych, przyjmowanie i obsługa interesantów, organizacja spotkań

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: administracja, prawo, zarządzanie
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • znajomość podstaw prawa pracy, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych
  • zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu zadań oraz bardzo dobra organizacja pracy
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie na umowę o pracę
  • bogatą ofertę szkoleń w ramach Akademii Koncernu
  • kursy językowe: angielski i niemiecki
  • pakiet usług medycznych i korzystne warunki ubezpieczenia
  • inicjatywy prozdrowotne w ramach programu „zarządzania zdrowiem”
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • krótszy dzień pracy w piątek

 

Prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego za pomocą przycisku "Aplikuj teraz".

 

Prosimy o dołączenie klauzuli „Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez spółki koncernu STRABAG SE, w celu realizacji procesu rekrutacji”. Fakultatywnie: „Ponadto, wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez spółki koncernu STRABAG SE, również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych”.

 

Poznaj

STRABAG

Dlaczego warto?

STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.

Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.

Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.

Opinie o pracodawcy

zdjecie pracownika

Marcin Czuba

Kierownik Kontraktu w branży mostowej

Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.

zdjecie pracownika

Anna Kowal

Specjalista ds. finansów

Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok zbieranie_aplikacji Dokumenty aplikacyjne
Krok spotkanie Rozmowa kwalifikacyjna
Krok propozycja_wspolpracy Podpisanie umowy

Podobne oferty

  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   mazowieckie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjno - Finansowych

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid
    4 dni
    Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności. Aplikuj, jeśli: posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji...
  • Referent / Referentka ds. Administracyjnych

    Grupa ERBUD   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Zespole Wsparcia Biznesu

    Benefit Systems S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na rozgrzewkę kilka pytań Nie masz jeszcze doświadczenia na miarę eksperta, ale interesują Cię zagadnienia związane z obsługą klienta wewnętrznego oraz pracą administracyjną? Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Skrupulatność to Twoja mocna strona? Bez...
  • Pracownik działu administracji i utrzymania biura zarządu, sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
  • Specjalista w Zespole Wsparcia Biznesowego

    PGE Systemy S.A.   Warszawa, ul. Sienna 39    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
  • Specjalista ds. Administracji (K/M)

    GEODIS Poland   Warszawa, ul. Postępu 17b    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Opis stanowiska: Weryfikacja faktur kosztowych; Wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów krajowych i zagranicznych; Kontrola dokumentacji sprzedaży; Realizacja bieżących zadań administracyjnych; Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji; Nadzór nad archiwum działu; Współpraca z...
  • Sekretarka/Referent – pracownik administracyjny

    Warszawski Uniwersytet Medyczny   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    8 dni
    Główne zadania: wykonywanie czynności związanych z funkcjonowaniem sekretariatu Zakładu; pomoc administracyjna w funkcjonowaniu pracowni chemii organicznej, pracowni chemii fizycznej oraz pracowni matematycznej i informatycznej; prowadzenie korespondencji i ewidencji; sporządzanie wniosków na...