Najnowsze oferty pracy

  • Asystent biurowy / Asystentka biurowa

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach; obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych; dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami; korzystanie ze sprzętów biurowych w codziennych zadaniach; przygotowywanie zamówień i...
  • Administration Support (m/k)

    ISS Polska Sprawdzona firma   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa pracowników i dostawców. Obsługa systemów i aplikacji. Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy. Obsługa urządzeń biurowych. Sporządzanie zamówień.
  • Asystent ds. administracji

    Praca.pl   Gdynia    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Twoje zadania: Kompleksowa obsługa studentów (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa). Prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów (podania, zaświadczenia, legitymacje). Administrowanie sesjami i egzaminami dyplomowymi. Praca w systemach (Moodle, Extranet) i obsługa stypendiów. Tworzenie i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Planowanie, aktualizacja i publikacja rozkładów zajęć (współpraca z opiekunami roku). Bieżący kontakt z klientem wewnętrzny i zewnętrznym; Prowadzenie harmonogramów. Rezerwacja sal. Obsługa i wprowadzanie danych do systemów . Wykonywanie innych zadań administracyjnych zleconych przez przełożonego.
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista - Specjalistka / Specjalista

    Gdański Uniwersytet Medyczny   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    jednostka organizacyjna: Dział Operacji Finansowych wymiar czasu pracy: pełny etat forma zatrudnienia: umowa o pracę DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: rejestracja, obsługa i koordynacja dokumentów związanych z zaciąganiem i z rozliczaniem zobowiązań w...
  • Document Controller

    Sunreef Venture S. A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Administracja dokumentacji projektowej w biurze projektowym; Wsparcie kierowników działów w biurze projektowym; Zarządzanie obiegiem dokumentacji na projektach; Tworzenie procedur i procesów w biurze projektowym; Zarządzanie przepływem informacji między biurem projektowym a...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Planowania

    Gdański Uniwersytet Medyczny   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: współpraca z opiekunami roku z zakresie planowania rozkładów zajęć, ich bieżąca aktualizacja oraz wprowadzenie zmian na stronę Wydziału, kontakt ze starostami roku oraz kierownikami dydaktycznymi w zakresie przekładania i...
  • Młodszy Specjalista / Specjalistka ds. Operacyjnych

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk, Al. Grunwaldzka 411    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: wprowadzanie faktur, zamówień oraz umów do systemu elektronicznego obiegu dokumentów, zawieranie umów na media i usługi dla aptek stacjonarnych, zaopatrzenie bieżące aptek stacjonarnych w odpowiednie materiały eksploatacyjne oraz biurowe, kontakt z urzędami w zakresie...
  • Koordynator / Koordynatorka Dokumentacji Projektowej

    Sunreef Venture S. A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Kluczowe Zadania: Administracja i zarządzanie obiegiem dokumentacji projektowej w biurze. Tworzenie, aktualizowanie i archiwizowanie dokumentów oraz aktualizowanie ich statusu na podstawie postępu projektu. Zarządzanie przepływem informacji między biurem projektowym a pozostałymi działami...
  • Specjalista / Specjalistka ds. dokumentacji technicznej

    KLIMA-THERM Sp. z o.o.   Skowarcz, ul. Klimatyczna 4    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Specjalista ten będzie zespołu zajmującego się bezpośrednim zarządzaniem procesami produkcji. Na co dzień współpracować będzie z brygadzistami w zakresie przygotowania i zarządzania dokumentacją techniczną i wsparciem w zakresie zarządzania procesami produkcyjnymi i administracyjnymi....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Pracownik Biurowy Gdańsk
Specjalista ds. administracyjnych i kadrowych

Specjalista ds. administracyjnych i kadrowych

AFZ GROUP
Gdańsk
praca stacjonarna
1709 dni temu

Ogłoszenie numer: 4398077, z dnia 2021-03-31

AFZ Group Sp. z o.o. to certyfikowana agencja pośrednictwa pracy wpisana do rejestru podmiotów prowadzących Agencję zatrudnienia pod numerem 15715.  Jesteśmy dla przedsiębiorstw partnerem świadczącym usługi w zakresie optymalizacji procesów rekrutacji pracowników. Realizujemy projekty w Polsce i zagranicą. Dajemy naszym kandydatom nowe możliwości rozwoju zawodowego. Oferujemy prace sezonowe i na dłuższy okres w różnych branżach gospodarki.

Do zespołu naszego partnera biznesowego poszukujemy pracownika biurowego z doświadczeniem administracyjno- kadrowym, dając ogromną szansę rozwoju zawodowego w branży dynamicznie rozwijającej się na rynku usług GSM.

Specjalista ds. administracyjnych i kadrowych

Miejsce pracy: Gdańsk

Nr Ref.: ADMIN.PL.024

 

Opis stanowiska

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy m.in.:

I. Kadry/ księgowość

  • wystawianie KW i KP + opisy do dokumentów
  • przyjmowanie i sprawdzanie zgodności dokumentów PZ i FV
  • faktury i korekty faktur
  • rozliczanie kasy
  • praca w programie magazynowo księgowym SUBIECT GT
  • prowadzenie spraw kadrowych (ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników, rozliczanie delegacji służbowych)
  • sporządzanie dokumentacji kadrowej oraz wystawianie zaświadczeń dla pracowników
  • współpraca z biurem rachunkowym
  • sporządzanie umów (um. o pracę, um. zlecenie)
  • obliczanie wynagrodzeń i prowadzenie rozliczeń finansowych
  • płatności elektroniczne/bankowe

 

II. Administracja biurowa

  • dokonywanie zamówień na potrzeby biura (rolki do kas, papier, odzież firmowa, wizytówki, plakaty/ nośniki TV)
  • obsługa poczty wraz z kierowaniem dokumentów do zewnętrznej księgowości (koordynacja przepływu i poprawności dokumentacji)
  • obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej
  • zarządzanie obiegiem dokumentów w firmie i informacji między Zarządem a pracownikami
  • realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych i biurowych
  • dokonywanie płatności faktur kosztowych
  • organizacja spotkań i wyjazdów firmowych
  • segregacja dokumentów biurowych

Wymagania

  • doświadczenie stanowiskowe
  • wiedza z zakresu kadr i podstawy księgowości (VAT, CIT, PIT)
  • samodzielność i silna motywacja do pracy oraz rozwoju
  • samodyscyplina oraz wielozadaniowość
  • prawo jazdy kat. B oraz gotowość do przejazdów służbowych w trakcie godzin pracy

Oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • prace od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 15:00
  • zwrot poniesionych kosztów podróży za wyjazdy służbowe lub możliwość korzystania z samochodu służbowego
  • szkolenie wdrożeniowe
  • możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • przyjazne środowisko pracy
  • możliwość wykazania się swoją kreatywnością

 

 Jesteś gotowy/a na nowe doświadczenie i pracę w rozwojowej firmie? Uważasz, że spełniasz  oczekiwania naszego Klienta? Zapraszamy Cię do złożenia aplikacji! Doceniamy doświadczenie, zaangażowanie i własną inicjatywę przełożone w realizację wspólnego celu!

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Asystent biurowy / Asystentka biurowa

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach; obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych; dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami; korzystanie ze sprzętów biurowych w codziennych zadaniach; przygotowywanie zamówień i...
  • Administration Support (m/k)

    ISS Polska Sprawdzona firma   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa pracowników i dostawców. Obsługa systemów i aplikacji. Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy. Obsługa urządzeń biurowych. Sporządzanie zamówień.
  • Asystent ds. administracji

    Praca.pl   Gdynia    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Twoje zadania: Kompleksowa obsługa studentów (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa). Prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów (podania, zaświadczenia, legitymacje). Administrowanie sesjami i egzaminami dyplomowymi. Praca w systemach (Moodle, Extranet) i obsługa stypendiów. Tworzenie i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Planowanie, aktualizacja i publikacja rozkładów zajęć (współpraca z opiekunami roku). Bieżący kontakt z klientem wewnętrzny i zewnętrznym; Prowadzenie harmonogramów. Rezerwacja sal. Obsługa i wprowadzanie danych do systemów . Wykonywanie innych zadań administracyjnych zleconych przez przełożonego.
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista - Specjalistka / Specjalista

    Gdański Uniwersytet Medyczny   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    jednostka organizacyjna: Dział Operacji Finansowych wymiar czasu pracy: pełny etat forma zatrudnienia: umowa o pracę DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: rejestracja, obsługa i koordynacja dokumentów związanych z zaciąganiem i z rozliczaniem zobowiązań w...
  • Document Controller

    Sunreef Venture S. A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Administracja dokumentacji projektowej w biurze projektowym; Wsparcie kierowników działów w biurze projektowym; Zarządzanie obiegiem dokumentacji na projektach; Tworzenie procedur i procesów w biurze projektowym; Zarządzanie przepływem informacji między biurem projektowym a...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Planowania

    Gdański Uniwersytet Medyczny   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: współpraca z opiekunami roku z zakresie planowania rozkładów zajęć, ich bieżąca aktualizacja oraz wprowadzenie zmian na stronę Wydziału, kontakt ze starostami roku oraz kierownikami dydaktycznymi w zakresie przekładania i...
  • Młodszy Specjalista / Specjalistka ds. Operacyjnych

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk, Al. Grunwaldzka 411    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: wprowadzanie faktur, zamówień oraz umów do systemu elektronicznego obiegu dokumentów, zawieranie umów na media i usługi dla aptek stacjonarnych, zaopatrzenie bieżące aptek stacjonarnych w odpowiednie materiały eksploatacyjne oraz biurowe, kontakt z urzędami w zakresie...
  • Koordynator / Koordynatorka Dokumentacji Projektowej

    Sunreef Venture S. A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Kluczowe Zadania: Administracja i zarządzanie obiegiem dokumentacji projektowej w biurze. Tworzenie, aktualizowanie i archiwizowanie dokumentów oraz aktualizowanie ich statusu na podstawie postępu projektu. Zarządzanie przepływem informacji między biurem projektowym a pozostałymi działami...
  • Specjalista / Specjalistka ds. dokumentacji technicznej

    KLIMA-THERM Sp. z o.o.   Skowarcz, ul. Klimatyczna 4    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Specjalista ten będzie zespołu zajmującego się bezpośrednim zarządzaniem procesami produkcji. Na co dzień współpracować będzie z brygadzistami w zakresie przygotowania i zarządzania dokumentacją techniczną i wsparciem w zakresie zarządzania procesami produkcyjnymi i administracyjnymi....