Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Szczecinek Specjalista ds. Administracyjnych Szczecinek
Specjalista ds.administracyjnych w powiatowym zarządzie dróg w szczecinku

Specjalista ds.administracyjnych w powiatowym zarządzie dróg w szczecinku

Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku
Szczecinek
praca stacjonarna
3 godz. temu
Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku
Specjalista ds.administracyjnych w powiatowym zarządzie dróg w szczecinku
Miejsce pracy: Szczecinek
Numer: StPr/25/0911
OBOWIĄZKI:
1) Znajomość obowiązujących przepisów prawa niezbędnych do wykonywania powierzonych obowiązków oraz przepisów dotyczących funkcjonowania Powiatowego Zarządu Dróg. 2) Profesjonalne prowadzenie sekretariatu, w tym m.in.: a) odbiór i rejestracja przesyłek wpływających, przekazanie korespondencji do dyrektora jednostki w celu dekretacji, a następnie rozdzielenie korespondencji pracownikom, b) rejestracja i wysyłka korespondencji, c) obsługa elektronicznej skrzynki podawczej, poczty w systemie e-PUAP i e-Doręczenia, d) obsługa centrali telefonicznej, e) prowadzenie listy obecności, f) przygotowywanie, nadzór i obsługa narad oraz spotkań, g) przygotowywanie wstępnych projektów pism, umów, zarządzeń i innych dokumentów zgodnie z dyspozycją dyrektora, h) prowadzenie terminarza zadań możliwych do przewidzenia w dłuższym okresie czasu, jak terminy spotkań, narad, zarządów, sesji itp., i) właściwe załatwianie interesantów zgłaszających się do Powiatowego Zarządu Dróg, a w razie zaistniałej potrzeby kierowanie ich do właściwej sekcji lub służby, j) wykonywanie innych zadań dotyczących pracy sekretariatu. 3) Prowadzenie rejestrów. 4) Prowadzenie postępowań tzw. podprogowych na dostawy i usługi. 5) Wystawianie delegacji służbowych. 6) Kontrola nad zabezpieczeniem mienia, dozór nad kluczami oraz pieczęciami i stemplami. 7) Kontrola utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, węźle sanitarnym i pom. socjalnym. 8) Zaopatrzenie poszczególnych sekcji i służb w materiały biurowe, druki, środki czystości, posiłki i wodę. 9) Prowadzenie składnicy akt. 10) Przygotowanie przelewów bankowych. 11) Sprawdzenie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym. 12) Sprawdzenie dokumentów księgowych pod względem merytorycznym w określonych przypadkach. 13) Umieszczanie publikacji na stronie BZP. 14) Przygotowanie informacji i sprawozdań do BZP. 15) Obsługa BIP. 16) Obsługa systemu BDO.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

I. Wymagania konieczne związane z wykonywaniem pracy na danym stanowisku: Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku: 1. Ukończyła studia wyższe, administracyjne lub ekonomiczne. 2. Doświadczenie w pracy w obszarze administracji. 3. Jest obywatelem polskim. 4. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych. 5. Posiada znajomość przepisów prawnych niezbędnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku w tym m.in.: ustawa o samorządzie powiatowym, Kodeks postępowania administracyjnego; ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych; rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 6. Znajomość systemu BDO. 7. Znajomość systemu e-PUAP i e-Doręczenia. 8. Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 9. Cieszy się nieposzlakowaną opinią. 10. Biegła obsługa komputera (Word, Excel, Outlook). 11. Umiejętność redagowania pism. 12. Posiada prawo jazdy kat. B. II. Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość zasad stosowania instrukcji kancelaryjnej. 2. Znajomość przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Znajomość przepisów Ustawy o ochronie danych osobowych. 4. Umiejętność organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów. 5. Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole. 6. Odpowiedzialność, rzetelność i sumienność. 7. Staranność w prowadzeniu dokumentacji. 8. Wysoka kultura osobista.

Miejsce pracy:

Szczecinek


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 840 do 6 300 PLN


Opis wynagrodzenia:

nabór do 29.12.2025 do godz 15

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

za pośrednictwem urzędu


Adres:

Koszalińska 91, 78-400 Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie


Dane kontaktowe:

Julita Wojciechowska
jwojciechowska@szczecinek.praca.gov.pl
943753994


Sposób kontaktu:

za pośrednictwem urzędu


Wymagane dokumenty:

CV http://pzd.szczecinek.ibip.pl/public Kwestionariusz osobowy dla kandydata załącznik nr 1 do ogłoszenia. 2. List motywacyjny. 3. CV. 4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. 5. Kserokopie świadectw pracy (zakończone okresy), zaświadczeń z PUP o okresach pobierania zasiłku, a przypadku trwania stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu. 6. Zaświadczenie o odbytych kursach lub/ i kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności. 7. Oświadczenie i zgody (załącznik nr 2): a) o posiadaniu lub nieposiadaniu obywatelstwa polskiego, b) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, c) oświadczenie o niekaralności oraz o nieposzlakowanej opinii, d) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych, e) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych przetwarzanych podczas procesu rekrutacji (załącznik nr 3). 8. Osoba niepełnosprawna, która zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r, poz. 1135), jest obowiązana do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 9. Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, kwestionariusz powinny być opatrzone własnoręcznie podpisaną klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Powiatowy Zarząd Dróg ul. Warcisława IV 16, 78-400 Szczecinek, w celu realizacji procedury rekrutacji. i dodatkowo poniższą, jeżeli chcemy aby dokumenty aplikacyjne mogły zostać wykorzystane w kolejnych procesach rekrutacyjnych jednostki: Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Powiatowy Zarząd Dróg ul. Warcisława IV 16, 78-400 Szczecinek w celu realizacji przyszłych procesów. 10. Wszelkie sporządzone przez kandydata dokumenty winny być własnoręcznie podpisane. 11. Kserokopie składanych dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. dokumentacji

    Silva Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Prowadzenie wymaganej dokumentacji związanej z systemami certyfikacji leśnej; Kontrola i wdrażanie zmian zgodnie z obowiązującymi procedurami; Weryfikacja zgodności dokumentów we współpracy z innymi działami; Przygotowywanie...
  • Młodszy Inspektor ds. Rejestracji

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Bajeczna 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: obsługa procesów usługowych wydawania i unieważnień certyfikatów, dbałość o ich prawidłowy przebieg zgodnie z wymogami prawa oraz wewnętrznymi procedurami, obsługa korespondencji elektronicznej oraz papierowej związanej z wnioskami certyfikacyjnymi i dokumentami Subskrybentów,...
  • Specjalista ds. Administracji Szkoleń i Obsługi Klienta

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Dbałość o relacje z klientem, promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Bieżąca współpraca z księgowością, instruktorami i...
  • Specjalista (k/m) w Nadzorze Wodnym (k/m)

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Białogard, Zarząd Zlewni Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zgłoszeń wodnoprawnych oraz w sprawach dotyczących zwolnienia od zakazu grodzenia nieruchomości przyległych do publicznych śródlądowych wód powierzchniowych, prowadzenie korespondencji z...
  • Asystent Dyrektora Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Szkoleń

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zadania Zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej kursantów – od momentu zgłoszenia aż po finalizację szkolenia. Aktywne budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz wspieranie działań promocyjnych i reklamowych Ośrodka. Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizowanymi...
  • Asystent / Asystentka Kierownika Placówki Edukacyjnej

    Klient portalu Praca.pl   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Organizacja zajęć dydaktycznych w placówce. Rekrutacja i wsparcie dla nauczycieli. Nadzór nad kadrami i działaniem szkoły. Sprawdzanie realizacji programów nauczania. Zarządzanie dokumentacją szkolną zgodnie z prawem oświatowym. Implementacja planu rozwoju szkoły. Utrzymywanie standardów obsługi.
  • Specjalista / Specjalistka ds. kancelaryjno-archiwalnych

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta i Dokumentacji

    Tarbonus Sp z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Zakres Obowiązków Przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej oraz archiwizacja danych. Utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami i udział w pozyskiwaniu nowych. Przygotowywanie dokumentów finansowych niezbędnych w procesie realizacji usług. Zarządzanie i aktualizacja treści na stronie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Umów i Ewidencji Nieruchomości

    Liga Obrony Kraju   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Zadania Tworzenie projektów umów, aneksów oraz prowadzenie korespondencji w zakresie obrotu nieruchomościami (najem, dzierżawa, kupno, sprzedaż). Odpowiedzialność za skuteczną koordynację procesu odzyskiwania należności (windykacja) od najemców. Systematyczne prowadzenie rejestru umów...