Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
I. Wymagania konieczne związane z wykonywaniem pracy na danym stanowisku: Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku: 1. Ukończyła studia wyższe, administracyjne lub ekonomiczne. 2. Doświadczenie w pracy w obszarze administracji. 3. Jest obywatelem polskim. 4. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych. 5. Posiada znajomość przepisów prawnych niezbędnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku w tym m.in.: ustawa o samorządzie powiatowym, Kodeks postępowania administracyjnego; ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych; rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 6. Znajomość systemu BDO. 7. Znajomość systemu e-PUAP i e-Doręczenia. 8. Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 9. Cieszy się nieposzlakowaną opinią. 10. Biegła obsługa komputera (Word, Excel, Outlook). 11. Umiejętność redagowania pism. 12. Posiada prawo jazdy kat. B. II. Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość zasad stosowania instrukcji kancelaryjnej. 2. Znajomość przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Znajomość przepisów Ustawy o ochronie danych osobowych. 4. Umiejętność organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów. 5. Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole. 6. Odpowiedzialność, rzetelność i sumienność. 7. Staranność w prowadzeniu dokumentacji. 8. Wysoka kultura osobista.
Szczecinek
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 840 do 6 300 PLN
Opis wynagrodzenia:
nabór do 29.12.2025 do godz 15
za pośrednictwem urzędu
Adres:
Koszalińska 91, 78-400 Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie
Dane kontaktowe:
Julita Wojciechowska
jwojciechowska@szczecinek.praca.gov.pl
943753994
Sposób kontaktu:
za pośrednictwem urzędu
Wymagane dokumenty:
CV http://pzd.szczecinek.ibip.pl/public Kwestionariusz osobowy dla kandydata załącznik nr 1 do ogłoszenia. 2. List motywacyjny. 3. CV. 4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. 5. Kserokopie świadectw pracy (zakończone okresy), zaświadczeń z PUP o okresach pobierania zasiłku, a przypadku trwania stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu. 6. Zaświadczenie o odbytych kursach lub/ i kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności. 7. Oświadczenie i zgody (załącznik nr 2): a) o posiadaniu lub nieposiadaniu obywatelstwa polskiego, b) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, c) oświadczenie o niekaralności oraz o nieposzlakowanej opinii, d) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych, e) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych przetwarzanych podczas procesu rekrutacji (załącznik nr 3). 8. Osoba niepełnosprawna, która zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r, poz. 1135), jest obowiązana do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 9. Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, kwestionariusz powinny być opatrzone własnoręcznie podpisaną klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Powiatowy Zarząd Dróg ul. Warcisława IV 16, 78-400 Szczecinek, w celu realizacji procedury rekrutacji. i dodatkowo poniższą, jeżeli chcemy aby dokumenty aplikacyjne mogły zostać wykorzystane w kolejnych procesach rekrutacyjnych jednostki: Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Powiatowy Zarząd Dróg ul. Warcisława IV 16, 78-400 Szczecinek w celu realizacji przyszłych procesów. 10. Wszelkie sporządzone przez kandydata dokumenty winny być własnoręcznie podpisane. 11. Kserokopie składanych dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku