Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Działu Technicznego

    Transgourmet Polska   Łódź, Rokicińska    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków nadzór nad eksploatacją wszelkich urządzeń i instalacji w hali sprzedaży, przeprowadzanie kontroli technicznych, wykonywanie napraw, konserwacji, itp., prowadzenie dokumentacji technicznej, nadzór nad stanem technicznym budynku i terenu zakładu pracy.
  • Technik Obsługi Budynku

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   łódzkie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / pracownik fizyczny / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Cel stanowiska: Realizacja usługi i zarządzania serwisem w zakresie technicznej obsługi obiektu. Dbałość o najwyższe standardy obsługi w celu zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu użytkowników obiektu. Zadania: Bieżąca obsługa techniczna obiektu; Realizacja planowanych prac...
  • Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

    IN LOCO Sp. z o. o.   Garwolin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Zakres obowiązków: Zapewnienie prawidłowej obsługi wspólnot mieszkaniowych oraz nadzór nad prawidłową eksploatacją nieruchomości, Przeprowadzanie przeglądów nieruchomości i nadzór nad pracą firm obsługujących nieruchomości, Nadzorowanie prawidłowego i terminowego wykonywania...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Malbork    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Bieżące administrowania przydzielonymi nieruchomościami PKP S.A., Prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego oraz zlecanie napraw bieżących, konserwacji, przeglądów oraz remontów, Prowadzenie spraw związanych z mediami dla...
  • Technik Utrzymania Obiektu

    Klient portalu Praca.pl   Konin    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Doświadczenie w sektorze elektrycznym lub w zarządzaniu instalacjami w nieruchomościach komercyjnych. Umiejętność wykonywania drobnych prac budowlanych. Znajomość pakietu MS Office. Umiejętność weryfikacji i akceptowania faktur. Doskonała umiejętność pracy zespołowej i współpracy z...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje obowiązki: Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów. Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług. Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów. Tworzenie i aktualizowanie raportów. Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb.
  • Praktykant ds. Administracji Nieruchomości (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Czego możesz się spodziewać? Poznasz branżę zarządzania nieruchomościami od strony biurowej; Wesprzesz specjalistyczne działy w codziennych zadaniach; Będziesz brać udział w ciekawych projektach i procesach handlowych; Zajmiesz się pracą administracyjną – m.in. aktualizacją...
  • Asystent / Asystentka Utrzymania Obiektów w Dziale Eksploatacji i Inwestycji

    Polcar PPH   Wólka Kosowska    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania: wsparcie w nadzorze przeglądów obiektów budowlanych i urządzeń technicznych zgodnie z przepisami prawa budowlanego, współpraca z firmami zewnętrznymi i nadzór nad pracą służb technicznych, prowadzenie dokumentacji dotyczącej obsługi budynków, w tym kontakt z serwisami i...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zakres obowiązków: wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów, kontrola faktur i terminów, przygotowywanie i udział w spotkaniach,...
  • Technik Utrzymania Obiektu

    Klient portalu Praca.pl   Starachowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Doświadczenie w sektorze elektrycznym lub w zarządzaniu instalacjami w nieruchomościach komercyjnych. Umiejętność wykonywania drobnych prac budowlanych. Znajomość pakietu MS Office. Umiejętność weryfikacji i akceptowania faktur. Doskonała umiejętność pracy zespołowej i współpracy z...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Łask Administrator Nieruchomości Łask
Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.
Łask
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
40 dni temu
AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego „KWATERA” Sp. z o.o.
Obecnie poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. administrowania nieruchomościami
Miejsce pracy: łódzkie / Łask
Opis stanowiska
Zakres zadań: 
  • Prowadzenie i wykonywanie nadzoru administracyjnego nad zasobem budynków i lokali mieszkalny Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych, w szczególności:
    • nadzór nad właściwym realizowaniem umów zawartych z dostawcami usług związanych z nieruchomością (w szczególności umów na sprzątanie i konserwację bieżącą) oraz potwierdzanie protokołów odbioru (usług, usuniętych awarii i usterek), 
    • podejmowanie niezwłocznie niezbędnych czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków;
    • przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych dotyczących usług związanych z utrzymaniem nieruchomości;
    • dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali; 
    • dokonywanie odczytów wskazań liczników głównych i podliczników (liczników indywidualnych w lokalach) i ich ewidencjonowanie z uwzględnieniem ważności cech legalizacyjnych;
    • systematyczne przeprowadzanie wizji lokalnych części zabudowanych jak i niezabudowanych;
    • udział w przeglądach technicznych, dostaw, robót i usług w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości, utrzymania czystości, ochrony osób i mienia i innych dotyczących prawidłowej eksploatacji; 
    • prowadzenie i aktualizacja ewidencji: urządzeń pomiarowych, najemców, właścicieli, uchwał WM itp.;
    • uczestniczenie w zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych oraz pozyskiwanie podjętych uchwał przez Wspólnoty Mieszkaniowe;
    • obsługa korespondencji (z mieszkańcami, usługodawcami i organami administracji);
    • bieżący kontakt z AMW O Reg w Bydgoszczy i Wspólnotami Mieszkaniowymi w zakresie właściwego wykonywania zawartej umowy o zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi zasób AMW oraz umów o administrowanie Wspólnot Mieszkaniowych .
Wymagania
  • wykształcenie min. średnie,
  • znajomość programów komputerowych: pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) – w stopniu umożliwiającym samodzielną pracę, 
  • prawo jazdy kat. B oraz możliwość dysponowania własnym samochodem – mile widziana (rekompensowane finansowo przez pracodawcę),
  • umiejętność rozwiązywania problemów, dobra organizacja czasu pracy, rzetelność.
Oferujemy
  • pracę w stabilnej firmie,
  • zatrudnienie na umowę o pracę na cały etat,
  • szkolenia zawodowe,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • pakiet medyczny dla pracownika oraz możliwość nabycia pakietu dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
  • dodatkowe ubezpieczenie,
  • dofinansowanie pakietów sportowych oraz możliwość nabycia pakietu dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
  • pakiet socjalny.
Osoby spełniające wymagania zapraszamy do przesyłania CV i listu motywacyjnego (wymagane dokumenty aplikacyjne w formacie pdf.) za pomocą przycisku aplikowania.

Dziękujemy wszystkim Kandydatom za zainteresowanie naszą ofertą i przesłanie aplikacji. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zgoda jest konieczna do rozpatrzenia aplikacji w ramach prowadzonej procedury rekrutacyjnej: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z prowadzoną rekrutacją na stanowisko: Specjalista ds. administrowania nieruchomościami, łódzkie / Łask ”.

Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również dla potrzeb przyszłych rekrutacji w AMW TBS „KWATER” Sp. z o.o., jednakże jedynie w przypadku, gdy wyrazi Pan/Pani na to odrębną zgodę, która umieszczona zostanie w dokumentach aplikacyjnych, o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z przyszłymi rekrutacjami.”

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 10.05.2018 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 ze zm.) informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-294), ul. Zielone Zacisze 11B.
  2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem ochrony danych pod adresem mailowym iod@amwkwatera.pl lub na adres siedziby administratora.
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu kontaktu z Panią/Panem przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. w związku z prowadzoną rekrutacją (w zależności od tego, na co wyrażona została zgoda – na potrzeby bieżącej rekrutacji oraz/lub rekrutacji przyszłych). Podstawę przetwarzania stanowi dobrowolna – jednak niezbędna do udziału w procesie rekrutacji – zgoda na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO).
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być upoważnione organy publiczne i inne podmioty uprawnione do ich otrzymania na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. dostawcom usług IT, podmiotom świadczącym usługi rekrutacyjne – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.
  5. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez 6 miesięcy od czasu zakończenia aktualnego procesu rekrutacji, a w razie wyrażenia zgody na udział w dalszych rekrutacjach – przez 12 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. W razie uzasadnionej informacji o możliwości wystąpienia roszczeń, dane osobowe będą także przechowywane do upływu terminów ich przedawnienia.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu a także prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  7. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
  8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, ani organizacji międzynarodowych.
  9. Administrator danych nie prowadzi działań zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych i ich profilowania.
 

Poznaj

AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.

AMW TBS KWATERA Sp. z o.o. powstała w 2002 r. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu i administrowaniu nieruchomościami różnego rodzaju. Dysponuje wykwalifikowaną kadrą, specjalistyczną wiedzą, sprawdzonymi procedurami oraz siecią biur na terenie całej Polski. Spółka wykorzystuje nowoczesne systemy informatyczne i proponuje rozwiązania adekwatne do potrzeb Klientów.KWATERA to ekspert i doradca w zarządzaniu nieruchomościami. Gwarantuje utrzymanie wysokiego standardu świadczonych usług, kompleksowe zarządzanie  nieruchomościami, optymalizację kosztów eksploatacji, indywidualną obsługę Klienta oraz szeroki pakiet usług dodatkowych. Zapewnia komfort i bezpieczeństwo mieszkańcom oraz satysfakcję właścicielom nieruchomości.KWATERA zarządza profesjonalnie i kompleksowo zasobem o łącznej powierzchni ponad 3.000.000 m². Od 2002 roku prowadzi działalność inwestycyjną i budowlaną stale rozszerzając zakres świadczonych usług. Od kilku lat Spółka specjalizuje się także w kompleksowej obsłudze mieszkań służbowych i mieszkań na wynajem, efektywnie zarządzając blisko 36.000 lokalami oraz 680 budynkami. Jako stabilny i profesjonalny partner biznesowy zapewnia usługi na najwyższym poziomie.

Podobne oferty

  • Pracownik Działu Technicznego

    Transgourmet Polska   Łódź, Rokicińska    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków nadzór nad eksploatacją wszelkich urządzeń i instalacji w hali sprzedaży, przeprowadzanie kontroli technicznych, wykonywanie napraw, konserwacji, itp., prowadzenie dokumentacji technicznej, nadzór nad stanem technicznym budynku i terenu zakładu pracy.
  • Technik Obsługi Budynku

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   łódzkie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / pracownik fizyczny / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Cel stanowiska: Realizacja usługi i zarządzania serwisem w zakresie technicznej obsługi obiektu. Dbałość o najwyższe standardy obsługi w celu zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu użytkowników obiektu. Zadania: Bieżąca obsługa techniczna obiektu; Realizacja planowanych prac...
  • Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

    IN LOCO Sp. z o. o.   Garwolin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Zakres obowiązków: Zapewnienie prawidłowej obsługi wspólnot mieszkaniowych oraz nadzór nad prawidłową eksploatacją nieruchomości, Przeprowadzanie przeglądów nieruchomości i nadzór nad pracą firm obsługujących nieruchomości, Nadzorowanie prawidłowego i terminowego wykonywania...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Malbork    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Bieżące administrowania przydzielonymi nieruchomościami PKP S.A., Prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego oraz zlecanie napraw bieżących, konserwacji, przeglądów oraz remontów, Prowadzenie spraw związanych z mediami dla...
  • Technik Utrzymania Obiektu

    Klient portalu Praca.pl   Konin    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Doświadczenie w sektorze elektrycznym lub w zarządzaniu instalacjami w nieruchomościach komercyjnych. Umiejętność wykonywania drobnych prac budowlanych. Znajomość pakietu MS Office. Umiejętność weryfikacji i akceptowania faktur. Doskonała umiejętność pracy zespołowej i współpracy z...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje obowiązki: Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów. Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług. Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów. Tworzenie i aktualizowanie raportów. Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb.
  • Praktykant ds. Administracji Nieruchomości (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Czego możesz się spodziewać? Poznasz branżę zarządzania nieruchomościami od strony biurowej; Wesprzesz specjalistyczne działy w codziennych zadaniach; Będziesz brać udział w ciekawych projektach i procesach handlowych; Zajmiesz się pracą administracyjną – m.in. aktualizacją...
  • Asystent / Asystentka Utrzymania Obiektów w Dziale Eksploatacji i Inwestycji

    Polcar PPH   Wólka Kosowska    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania: wsparcie w nadzorze przeglądów obiektów budowlanych i urządzeń technicznych zgodnie z przepisami prawa budowlanego, współpraca z firmami zewnętrznymi i nadzór nad pracą służb technicznych, prowadzenie dokumentacji dotyczącej obsługi budynków, w tym kontakt z serwisami i...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zakres obowiązków: wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów, kontrola faktur i terminów, przygotowywanie i udział w spotkaniach,...
  • Technik Utrzymania Obiektu

    Klient portalu Praca.pl   Starachowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Doświadczenie w sektorze elektrycznym lub w zarządzaniu instalacjami w nieruchomościach komercyjnych. Umiejętność wykonywania drobnych prac budowlanych. Znajomość pakietu MS Office. Umiejętność weryfikacji i akceptowania faktur. Doskonała umiejętność pracy zespołowej i współpracy z...