specjalista (mid) / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Doświadczenie w sektorze elektrycznym lub w zarządzaniu instalacjami w nieruchomościach komercyjnych. Umiejętność wykonywania drobnych prac budowlanych. Znajomość pakietu MS Office. Umiejętność weryfikacji i akceptowania faktur. Doskonała umiejętność pracy zespołowej i współpracy z...
Responsibilities of the Role Manage and develop the company’s real estate portfolio in Poland, with a long-term perspective of expanding the scope to include international properties as the role evolves. Creation and ongoing maintenance of a comprehensive real estate inventory (land, industrial,...
Konserwacja i przeglądy instalacji technicznych, Usuwanie awarii oraz wykonywanie drobnych napraw, Kontrola pomieszczeń technicznych i systemów obiektowych, Raportowanie wykonanych prac, Dbanie o bezpieczeństwo i komfort użytkowników obiektu.
menedżer umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Kluczowe Obowiązki Kompleksowy nadzór nad funkcjonowaniem obiektu i podległymi działami (technicznym, administracyjnym, sprzątania). Zarządzanie infrastrukturą, w tym koordynacja prac serwisowych, remontów i podwykonawców. Pełna odpowiedzialność za flotę samochodową (stan techniczny,...
specjalista (mid) / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twoje zadania: Nadzór nad systemami bezpieczeństwa i zarządzania budynkiem (BMS,SAP, DSO, SSWiN itp.) Prowadzenie przetargów, zbieranie ofert, wysyłanie zleceń, koordynacja i kontrola firm zewnętrznych Wykonywanie bieżących napraw, serwisów, przygotowywanie instalacji pod eventy...
menedżer / kierownik/koordynator umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska Nadzór nad wszystkimi działami i pracownikami (sprzątanie, administracja, dział techniczny, firmy zewnętrzne; analiza grafików, weryfikacja godzin pracy, odbijanie kart, prowadzenie odpraw oraz nadzór nad realizacją zadań przez pracowników). Zarządzanie infrastrukturą i...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres Zadań Nadzór nad pracownikami wszystkich działów wsparcia (grafiki, odprawy, weryfikacja czasu pracy). Zarządzanie procesami rekrutacyjnymi, wdrażanie regulaminów i procedur wewnętrznych. Koordynacja logistyki floty samochodowej i nadzór nad stanem technicznym pojazdów. Obsługa...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie i gospodarowanie powierzonymi nieruchomościami; Dokonywanie przeglądu podległych obiektów budowlanych; Obsługę najemców lokali, w tym zawieranie umów najmu; Nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zarządzanie nieruchomościami na terenie Szczecina, w tym nadzór nad eksploatacją i utrzymaniem obiektów. Prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji nieruchomości. Współpraca z dostawcami usług (sprzątanie, konserwacja) i kontrola jakości wykonywanych prac....
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne biura. Obsługa telefoniczna oraz dokumentacja i archiwizacja dokumentów. Aktualizacja baz danych i prowadzenie statystyk. Przygotowywanie spotkań, protokołów i prowadzenie zebrania. Wyszukiwanie informacji w Internecie i wsparcie...
Jakon prężnie działa w branży budowlanej od 1989r. Za sukcesem firmy stoi wartościowa i doświadczona kadra inżynierów, architektów oraz pracowników administracyjno-biurowych.
W związku z dalszym rozwojem firmy poszukujemy:
Specjalista ds. Administrowania Obiektami
Miejsce pracy: Tarnowo Podgórne
Wymagania:
znajomość MS Office
samodzielność i inicjatywa w działaniu
systematyczność, skrupulatność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań
umiejętność pracy w zespole
Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji obiektów własnych i wynajmowanych
koordynacja przeglądów obiektów i urządzeń technicznych
rozliczanie nakładów związanych z funkcjonowaniem i utrzymaniem obiektów
zarządzanie korespondencją wewnętrzną i zewnętrzną oraz sprawny obieg i archiwizacja dokumentów
Oferujemy
Kartę Multisport
Ubezpieczenie grupowe
Umowę o pracę oraz stabilne warunki zatrudnienia
Dofinansowanie nauki i szkolenia
Spotkania integracyjne
Prywatną opiekę medyczną
Wymagania:
znajomość MS Office
samodzielność i inicjatywa w działaniu
systematyczność, skrupulatność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań
umiejętność pracy w zespole
Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji obiektów własnych i wynajmowanych
koordynacja przeglądów obiektów i urządzeń technicznych
rozliczanie nakładów związanych z funkcjonowaniem i utrzymaniem obiektów
zarządzanie korespondencją wewnętrzną i zewnętrzną oraz sprawny obieg i archiwizacja dokumentów
specjalista (mid) / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Doświadczenie w sektorze elektrycznym lub w zarządzaniu instalacjami w nieruchomościach komercyjnych. Umiejętność wykonywania drobnych prac budowlanych. Znajomość pakietu MS Office. Umiejętność weryfikacji i akceptowania faktur. Doskonała umiejętność pracy zespołowej i współpracy z...
Responsibilities of the Role Manage and develop the company’s real estate portfolio in Poland, with a long-term perspective of expanding the scope to include international properties as the role evolves. Creation and ongoing maintenance of a comprehensive real estate inventory (land, industrial,...
Konserwacja i przeglądy instalacji technicznych, Usuwanie awarii oraz wykonywanie drobnych napraw, Kontrola pomieszczeń technicznych i systemów obiektowych, Raportowanie wykonanych prac, Dbanie o bezpieczeństwo i komfort użytkowników obiektu.
menedżer umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Kluczowe Obowiązki Kompleksowy nadzór nad funkcjonowaniem obiektu i podległymi działami (technicznym, administracyjnym, sprzątania). Zarządzanie infrastrukturą, w tym koordynacja prac serwisowych, remontów i podwykonawców. Pełna odpowiedzialność za flotę samochodową (stan techniczny,...
specjalista (mid) / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twoje zadania: Nadzór nad systemami bezpieczeństwa i zarządzania budynkiem (BMS,SAP, DSO, SSWiN itp.) Prowadzenie przetargów, zbieranie ofert, wysyłanie zleceń, koordynacja i kontrola firm zewnętrznych Wykonywanie bieżących napraw, serwisów, przygotowywanie instalacji pod eventy...
menedżer / kierownik/koordynator umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska Nadzór nad wszystkimi działami i pracownikami (sprzątanie, administracja, dział techniczny, firmy zewnętrzne; analiza grafików, weryfikacja godzin pracy, odbijanie kart, prowadzenie odpraw oraz nadzór nad realizacją zadań przez pracowników). Zarządzanie infrastrukturą i...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres Zadań Nadzór nad pracownikami wszystkich działów wsparcia (grafiki, odprawy, weryfikacja czasu pracy). Zarządzanie procesami rekrutacyjnymi, wdrażanie regulaminów i procedur wewnętrznych. Koordynacja logistyki floty samochodowej i nadzór nad stanem technicznym pojazdów. Obsługa...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie i gospodarowanie powierzonymi nieruchomościami; Dokonywanie przeglądu podległych obiektów budowlanych; Obsługę najemców lokali, w tym zawieranie umów najmu; Nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zarządzanie nieruchomościami na terenie Szczecina, w tym nadzór nad eksploatacją i utrzymaniem obiektów. Prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji nieruchomości. Współpraca z dostawcami usług (sprzątanie, konserwacja) i kontrola jakości wykonywanych prac....
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne biura. Obsługa telefoniczna oraz dokumentacja i archiwizacja dokumentów. Aktualizacja baz danych i prowadzenie statystyk. Przygotowywanie spotkań, protokołów i prowadzenie zebrania. Wyszukiwanie informacji w Internecie i wsparcie...