Najnowsze oferty pracy

  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Starszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads na rynkach międzynarodowych (m.in. UK, USA, EMEA). Współpraca z globalnymi zespołami mediowymi w ramach sieci WPP przy opracowywaniu strategii SEM. Analiza danych i wyników kampanii oraz przygotowywanie wniosków i...
  • Młodszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Wsparcie w prowadzeniu kampanii Paid Search na platformach takich jak Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z międzynarodowymi zespołami WPP Media przy działaniach SEM/SEA. Analiza wyników kampanii, przygotowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w...
  • Starszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Cyfrowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych w kanałach Social Media, Programmatic oraz Paid Search. Przygotowywanie strategii mediowych w oparciu o briefy klientów i dane rynkowe. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi przy wdrażaniu kampanii....
  • Starszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads na rynkach międzynarodowych (m.in. UK, USA, EMEA). Współpraca z globalnymi zespołami mediowymi w ramach sieci WPP przy opracowywaniu strategii SEM. Analiza danych i wyników kampanii oraz przygotowywanie wniosków i...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podlaskie Białystok Specjalista ds. SEM, SEO Białystok
Specjalista ds. Analityki Webowej i SEO

Specjalista ds. Analityki Webowej i SEO

PROMOTECH Sp. z o.o.
Białystok
praca stacjonarna
3698 dni temu

Ogłoszenie numer: 853743, z dnia 2015-10-22

PROMOTECH jest producentem profesjonalnych i zaawansowanych technologicznie elektronarzędzi oraz systemów automatyzacji cięcia i spawania dla przemysłu metalowego. Ponad 90% sprzedaży stanowi eksport do 60 krajów na wszystkich kontynentach. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy zaangażowanej i kreatywnej osoby gotowej podjąć się wyzwania pracy na stanowisku:

Specjalista ds. Analityki Webowej i SEO

Miejsce pracy: Białystok

 

Opis stanowiska

  • wdrożenie i rozbudowa implementacji Google Analytics i Google Tag Manager
  • samodzielne prowadzenie badań ruchu internetowego w serwisach firmy
  • tworzenie KPI związanych z ruchem internetowym i prowadzenie cyklicznego monitoringu efektów w oparciu o wyznaczone cele oraz formułowanie zaleceń/zmian
  • optymalizacja konwersji i prowadzenie testów A/B
  • pozyskiwanie ruchu naturalnego w serwisach internetowych oraz analiza jego efektywności
  • opracowywanie skutecznych strategii SEO
  • ścisła współpraca z działem marketingu w zakresie optymalizacji serwisów WWW
  • monitorowanie działań konkurencji

Wymagania

  • minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze SEO, w zakresie budowy serwisów WWW oraz pozyskiwania wartościowego ruchu
  • bardzo dobra znajomość Google Analytics, oraz Google Tag Manager
  • mile widziana znajomość Google Search Console i Google AdWords
  • zdolności komunikacyjne, umiejętność samodzielnego prowadzenia prezentacji
  • zdolność analitycznego myślenia
  • odpowiedzialność za swoje działania
  • znajomość języka angielskiego

Oferujemy

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę na samodzielnym stanowisku
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników i zaangażowania
  • prywatną opiekę medyczną
  • narzędzia pracy (komputer, telefon)
  • ciągłe podnoszenie kwalifikacji
  • pracę w międzynarodowym środowisku

Forma zatrudnienia – praca stała

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Starszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads na rynkach międzynarodowych (m.in. UK, USA, EMEA). Współpraca z globalnymi zespołami mediowymi w ramach sieci WPP przy opracowywaniu strategii SEM. Analiza danych i wyników kampanii oraz przygotowywanie wniosków i...
  • Młodszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Wsparcie w prowadzeniu kampanii Paid Search na platformach takich jak Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z międzynarodowymi zespołami WPP Media przy działaniach SEM/SEA. Analiza wyników kampanii, przygotowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w...
  • Starszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Cyfrowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych w kanałach Social Media, Programmatic oraz Paid Search. Przygotowywanie strategii mediowych w oparciu o briefy klientów i dane rynkowe. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi przy wdrażaniu kampanii....
  • Starszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads na rynkach międzynarodowych (m.in. UK, USA, EMEA). Współpraca z globalnymi zespołami mediowymi w ramach sieci WPP przy opracowywaniu strategii SEM. Analiza danych i wyników kampanii oraz przygotowywanie wniosków i...