Poczta Polska S.A.
Biuro Rozwoju Usług Listowych
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Do zadań pracownika będzie należeć:
- prowadzenie analiz niezbędnych do budowy strategii usług listowych, bieżące monitorowanie i analiza rynku - zachowań klientów oraz konkurencji,
- przygotowywanie planów sprzedaży usług w poszczególnych segmentach klientów, przy współpracy ze służbami sprzedaży, bieżące monitorowanie oraz okresowa analiza wykonania planów sprzedaży usług,
- analiza kosztu świadczenia usług z uwzględnieniem informacji przygotowanej przez Biuro Strategii i Współpracy Międzynarodowej dotyczącej kosztów obcych (koszty transportu międzynarodowego i opłat rozliczeniowych z zagranicznymi operatorami pocztowymi),
- analiza rentowności usług, a w szczególności:
- kosztu jednostkowego poszczególnych usług,
- kosztów procesów świadczenia usług,
- szacowanie skutków finansowych wynikających z planowanych zmian cen oraz udzielania rabatów,
- szacowanie dochodowości usług planowanych do wdrożenia,
- szacowanie dochodowości oraz analiza ekonomiczna usług dedykowanych,
- sporządzanie wewnętrznych sprawozdań dotyczących usług, opracowywanie sprawozdań w zakresie usług na potrzeby zewnętrzne zgodnie z obowiązkiem nałożonym na operatora publicznego,
- planowanie i monitorowanie kosztów funkcjonowania Biura Rozwoju Usług Listowych,
- dokonywanie analizy rekomendacji audytu i kontroli wewnętrznej, monitorowanie wdrożenia zasadnych rekomendacji, przeprowadzanie wewnętrznej kontroli funkcjonalnej,
- przygotowanie do archiwizacji materiałów i dokumentów z zakresu pracy Biura.
- wykształcenia średniego (wyższe będzie dodatkowym atutem),
- wiedzy z zakresu ekonomii, finansów i rachunkowości zarządczej,
- bardzo dobrej znajomości produktów Poczty Polskiej S.A. w segmencie usług listowych,
- dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excell na poziomie zaawansowanym,
- umiejętności analitycznego myślenia,
- umiejętności organizacji pracy własnej,
- umiejętności działania pod presją czasu,
- nastawienia na osiąganie rezultatów,
- wysokiej kultury osobistej i komunikatywności,
- samodzielności,
- sumienności,
- kreatywności.
- umowę o pracę na zastępstwo,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- szkolenia,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- pracę w dużej, renomowanej, rozwijającej się firmie.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Dlaczego warto?
Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.
Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym