ZAKRES CZYNNOŚCI: asystowanie w dziale rozliczeń zawieranie umów cywilnoprawnych z agentami ochrony; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; naliczanie wynagrodzeń na podstawie zestawień godzinowych; współpraca z kierownictwem ochrony obiektu i działem kadr;
Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
Medicover sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
1 godz.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Weryfikacja i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowych. Księgowanie sprzedaży i raportów kasowych. Bieżąca analiza kont księgowych i ich uzgadnianie. Współpraca i wsparcie placówek w zakresie raportowania sprzedaży...
POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Zapewnienie ciągłości produkcji opierając się na planach produkcyjnych, dostępności surowców, opakowań i półproduktów. Terminowe zgłoszenie wyrobu gotowego i rozliczenie produkcji z zachowaniem pełnej...
Opis stanowiska: Księgowanie i kontrola operacji księgowych (faktury zakupu, PK, wyciągi bankowe, amortyzacja), Przygotowywanie JPK VAT, Miesięczna analiza kont bilansowych, Miesięczna weryfikacja stanu rozrachunków, rozliczeń międzyokresowych oraz środków trwałych, Przygotowywanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków Księgowanie faktur kosztowych i wyciągów bankowych w systemie Comarch Optima; Sprawdzanie rejestru VAT, Analiza kont, sprawdzanie kompletności zapisów; Udział w okresowych zamknięciach ksiąg; Wystawianie not księgowych; Pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych i...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twój zakres obowiązków Prawidłowe i terminowe przetwarzanie dokumentacji księgowej zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy; Wsparcie przy ewidencji środków trwałych; Pomoc w bieżących zadaniach działu księgowości; Pozyskiwanie wymaganych danych z systemów; Wsparcie w przygotowywaniu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Twój zakres obowiązków Poniżej znajdziesz opis zadań, jakie na co dzień czekają na naszych członków zespołu w obszarze GL. Jeśli czujesz, że posiadasz mniejsze lub większe doświadczenie w realizacji poniższych czynności – nie wahaj się i wyślij do nas swoje CV! Znajdziemy dla...
Corten Medic jest dynamicznie rozwijającym się niepublicznym zakładem opieki zdrowotnej świadczącym kompleksowe usługi medyczne na najwyższym poziomie. W związku z rozwojem struktur organizacyjnych firma poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. Analiz i rozliczeń
Miejsce pracy: Radom
Zadania:
Raportowanie, analiza i komentowanie wyników oraz procesów sprzedażowych
Prezentowanie opracowanych analiz i rekomendacji
Identyfikacja czynników i przyczyn zmian w obszarze sprzedaży na podstawie wielu źródeł danych ( w szczególności dotyczące rynku)
Opracowywanie wniosków i rekomendacji wspierających proces sprzedaży
Tworzenie i utrzymywanie cyklicznych raportów, zestawień i analiz
Wspieranie Kierowników Sprzedaży w codziennych zadaniach raportowych
Wymagania:
Wykształcenie wyższe preferowane ekonomiczne lub pokrewne ( np. matematyka)
Co najmniej rok doświadczenia w obszarze analiz sprzedaży
Wysokie umiejętności analitycznego myślenia oraz zdolności syntetyzowania informacji, formułowania wniosków i ich prezentacji
Doskonała znajomość pakietu MS Office
Doświadczenie w pracy z Power BI – mile widziane
Dokładność, zaangażowanie, poczucie odpowiedzialności za dostarczone dane
Umiejętność planowania i dobra organizacja pracy
Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i otwartość
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Nowoczesne narzędzia pracy
Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
ZAKRES CZYNNOŚCI: asystowanie w dziale rozliczeń zawieranie umów cywilnoprawnych z agentami ochrony; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; naliczanie wynagrodzeń na podstawie zestawień godzinowych; współpraca z kierownictwem ochrony obiektu i działem kadr;
Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
Medicover sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
1 godz.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Weryfikacja i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowych. Księgowanie sprzedaży i raportów kasowych. Bieżąca analiza kont księgowych i ich uzgadnianie. Współpraca i wsparcie placówek w zakresie raportowania sprzedaży...
POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Zapewnienie ciągłości produkcji opierając się na planach produkcyjnych, dostępności surowców, opakowań i półproduktów. Terminowe zgłoszenie wyrobu gotowego i rozliczenie produkcji z zachowaniem pełnej...
Opis stanowiska: Księgowanie i kontrola operacji księgowych (faktury zakupu, PK, wyciągi bankowe, amortyzacja), Przygotowywanie JPK VAT, Miesięczna analiza kont bilansowych, Miesięczna weryfikacja stanu rozrachunków, rozliczeń międzyokresowych oraz środków trwałych, Przygotowywanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków Księgowanie faktur kosztowych i wyciągów bankowych w systemie Comarch Optima; Sprawdzanie rejestru VAT, Analiza kont, sprawdzanie kompletności zapisów; Udział w okresowych zamknięciach ksiąg; Wystawianie not księgowych; Pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych i...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twój zakres obowiązków Prawidłowe i terminowe przetwarzanie dokumentacji księgowej zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy; Wsparcie przy ewidencji środków trwałych; Pomoc w bieżących zadaniach działu księgowości; Pozyskiwanie wymaganych danych z systemów; Wsparcie w przygotowywaniu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Twój zakres obowiązków Poniżej znajdziesz opis zadań, jakie na co dzień czekają na naszych członków zespołu w obszarze GL. Jeśli czujesz, że posiadasz mniejsze lub większe doświadczenie w realizacji poniższych czynności – nie wahaj się i wyślij do nas swoje CV! Znajdziemy dla...