Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/248/10/2017
Główne zadania:
• analizy biznesowe, behawioralne, sprzedażowe związane z kanałami internetowym i mobilnym
• przetwarzanie danych oraz praca na relacyjnych bazach danych z wykorzystaniem języka SQL
• automatyzacje i optymalizacje procesu raportowania oraz prezentowania danych
• analiza profili klientów i produktów w celu lepszego zdefiniowania spersonalizowanych komunikatów sprzedażowych
• analizowanie programów wspierających sprzedaż (np. programy lojalnościowe)
• rekomendowanie rozwiązań na podstawie analiz w celu usprawnienia procesów biznesowych w kanałach internetowym i mobilnym
• implementowanie i rozwijanie narzędzi analitycznych służących do zbierania i przetwarzania danych
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego, preferowane kierunki studiów: metody ilościowe, matematyka, finanse, ekonometria, statystyka
• minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (preferowane branże: bankowość, finanse, telekomunikacja, IT)
• dobrej znajomości SQL (MS SQL, SQL Oracle)
• dobrej znajomości środowiska SQL Server (znajomość Analysis Services, Reporting Services, Integration Services będzie dodatkowym atutem)
• znajomości narzędzi do wizualizacji danych (np.: SAP Lumira, Tableau Power BI)
• wiedzy w zakresie bankowości internetowej i mobilnej
• biegłej znajomości Microsoft Office
• umiejętności i doświadczenia w przetwarzaniu, modelowaniu oraz analizie dużych zbiorów danych
• wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych, umiejętności predykcji, łączenia faktów, wyciągania wniosków wraz z ich prezentacją wizualną
• komunikatywnej znajomości języka angielskiego
• strategicznego myślenia, podejścia innowacyjnego, kreatywności w działaniu
• komunikatywności, umiejętności pracy w zespole
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń