Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/248/10/2017
Główne zadania:
• analizy behawioralne i sprzedażowe związane z zachowaniami klientów w kanałach internetowym i mobilnym
• przetwarzanie danych oraz praca na relacyjnych bazach danych z wykorzystaniem języka SQL
• automatyzacje i optymalizacje procesu raportowania oraz prezentowania danych
• analiza profili klientów w celu lepszego zdefiniowania spersonalizowanych komunikatów sprzedażowych
• analizowanie wyników programów wspierających sprzedaż (np. programy lojalnościowe)
• rekomendowanie rozwiązań na podstawie analiz w celu usprawnienia procesów biznesowych w kanałach internetowym i mobilnym
• udział w implementowaniu i rozwijaniu narzędzi analitycznych służących do zbierania i przetwarzania danych
Oczekujemy:
• doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (preferowane branże: bankowość, finanse, telekomunikacja, IT)
• dobrej znajomości SQL (preferowane MS SQL i/lub SQL Oracle)
• znajomości środowiska SQL Server (znajomość Analysis Services, Reporting Services, Integration Services będzie dodatkowym atutem)
• znajomość narzędzi do wizualizacji danych (np.: SAP Lumira, Tableau Power BI) będzie dodatkowym atutem
• biegłej znajomości Microsoft Office
• umiejętności i doświadczenia w przetwarzaniu oraz analizie zbiorów danych
• rozwiniętych umiejętności analitycznych, umiejętności predykcji, łączenia faktów, wyciągania wniosków wraz z ich prezentacją wizualną.
• wykształcenia wyższego (lub statusu studenta 4-5 roku), preferowane kierunki studiów: metody ilościowe, matematyka, finanse, ekonometria, statystyka
• logicznego myślenia, podejścia innowacyjnego, kreatywności w działaniu
• komunikatywności, umiejętności pracy w zespole
• znajomości języka angielskiego
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń