Marka Monnari istnieje na polskim rynku od 1998 roku. Obecnie firma jest liderem w segmencie eleganckiej, markowej odzieży dla Pań aktywnych i nowoczesnych, a zarazem lubiących podkreślać swoją kobiecość.
Monnari oferuje dwie, pełne sezonowe kolekcje (wiosna-lato, jesień-zima), odzwierciedlające światowe trendy mody, interpretowanej poprzez pryzmat ponadczasowej klasyki. Rozmaite linie odzieży uzupełnia szeroki wybór akcesoriów, począwszy od obuwia, poprzez torby, szale, aż po biżuterię. Własna wzorcownia, tandem doświadczonych projektantek i ludzie, dla których moda jest prawdziwą pasją składają się na sukces marki stawiającej na jedyny w swoim rodzaju, pełen wysublimowanej elegancji styl.
Poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
- przygotowywanie różnych analiz liczbowych wspierających pracę działu produktu z zakresu sprzedaży, zakupu itp.
- interpretacja otrzymanych wyników analiz
- znajomości arkusza kalkulacyjnego excell w stopniu zaawansowanym
- umiejętności szybkiego uczenia się procesów biznesowych
- komunikatywności i umiejętności pracy w zespole
- skrupulatności i dbałości o szczegóły
- mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
- pracę dla znanej marki
- wsparcie zespołu i dużą samodzielność działania
- możliwość przystąpienia do ubezpieczeń grupowych w kilku wariantach
- możliwość korzystania z pakietu sportowego
- zakupy naszych towarów z wysokimi rabatami
Poznaj
MONNARI TRADE S.A.
Spółka Akcyjna „MONNARI TRADE” istnieje od 2000 r., ale historia marki MONNARI sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą „MONNARI”.
„MONNARI TRADE” S.A. skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej.
Głównym obszarem działalności gospodarczej „MONNARI TRADE” S.A. jest tworzenie szerokiej i zróżnicowanej oferty asortymentowej odzieży damskiej, obejmującej modne, wygodne i wysokiej jakości ubrania, a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych.