Opis stanowiska:
- Analiza rentowności kontraktów
- Planowanie i kontrola miesięcznych wydatków na podstawie budżetów
- Przygotowywanie projektu planu finansowego w oparciu o otrzymane dokumenty
- Przygotowywanie okresowych i cyklicznych analiz kosztowych
- Współpraca z poszczególnymi komórkami firmy
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (ekonomia / finanse)
- Doświadczenie w sporządzaniu analiz ekonomiczno – finansowych / rentowności
- Doświadczenie w pracy z dużymi bazami danych
- Wysoko rozwinięte zdolności analityczne
- Bardzo dobra znajomość MS Excel – warunek konieczny
Mile widziane:
- Doświadczenie w prowadzeniu zagadnień płacowych
- Wiedza z zakresu księgowości
Poznaj
Solid Security Sp. z o.o.
Solid Security to doświadczenie, wiedza oraz profesjonalizm działań na rynku ochrony osób i mienia. Jesteśmy firmą z polskim kapitałem z powodzeniem funkcjonującą od 1991 roku na terenie całego kraju. Na podstawie grupy wyspecjalizowanych spółek, świadczymy usługi ochrony na rzecz klientów biznesowych i indywidualnych, we wszystkich obszarach związanych z bezpieczeństwem.
Jak działamy
Bierzemy pełną odpowiedzialność za świadczone usługi, realizując ustalenia z Klientem, reagując jednocześnie na potrzeby pojawiające się w trakcie realizacji kontraktu.
Proponowany przez nas Zintegrowany System Ochrony, gwarantuje optymalizację procesów ochronnych, podnosząc poziom bezpieczeństwa naszych Klientów.
Dbamy o dobre relacje w biznesie, opierając je o konstruktywny dialog, profesjonalizm działań oraz partnerstwo. Potencjał Solid Security oparty jest o kompetentny i zaangażowany Zespół.
Działamy we wszystkich regionach Polski, poprzez profesjonalnie zorganizowaną strukturę operacyjną.
Pozycja Solid Security oraz ciągły rozwój firmy, związana jest z umiejętnością wykorzystywania wieloletniego doświadczenia, z właściwym rozumieniem potrzeb Klienta oraz inwestowaniem w kapitał ludzki i innowacyjne rozwiązania.