Specjalista ds. Analizy Biznesowej
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- przygotowanie elementów bazodanowych w zakresie wybranych elementów nadzorowanego procesu,
- praca z wykorzystaniem Power BI i Dataflow – programowanie w języku M (queries),
- przygotowanie raportów w zakresie monitorowanych wskaźników,
- bieżące weryfikowanie plików budżetowych,
- analizowanie przygotowanego budżetu pod kątem wykonalności i przyjętych założeń, miesięczne wskazywanie odchyleń,
- wsparcie w tworzeniu/aktualizacji budżetów,
- bieżące wsparcie działu kontrolingu w zakresie przygotowania produkcji, tj. (budżet szczegółowy, wycinek z budżetu, ilość zabudżetowana/pozostało do wykonania).
Wymagania
- wykształcenie wyższe,
- znajomość branży / procesów budowlanych,
- wiedza z zakresu tworzenia i zarządzania budżetami oraz harmonogramami,
- podstawowa wiedza w zakresie modelowania przepływu informacji dla branży budowlanej,
- podstawowa w zakresie zagrożeń procesów raportowania płynących ze specyfiki branży,
- zaawansowana znajomość MS Excel,
- mile widziana znajomość SAP i Power BI,
- prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania sporadycznych wyjazdów służbowych (ok. raz w miesiącu) na budowy,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- umiejętność analitycznego myślenia i szybkiego przyswajania wiedzy,
- komunikatywność, łatwość w prezentowaniu złożonych procesów i koncepcji.
Oferujemy
- pracę w renomowanej firmie - jednej z najlepszych spółek budowlanych w Polsce – laureata rankingu POLAND'S BEST EMPLOYERS 2022 i 2023,
- przyjazny i profesjonalny proces onboardingu,
- pracę w zróżnicowanym zespole (pod względem doświadczenia, wieku i płci), w którym dzielimy się wiedzą i doświadczeniem, w którym razem BUDUJEMY PRZYSZŁOŚĆ,
- atmosferę budującą zaangażowanie– konkursy dla pracowników i inicjatywy wewnętrzne,
- stabilne zatrudnienie – możliwość długofalowej współpracy,
- transparentny system premiowy,
- pracę w organizacji dla której bezpieczeństwo pracowników jest priorytetem,
- połączenie tradycji (wieloletniej historii na polskim rynku) z nowoczesnością (jesteśmy szeroko zaangażowani we wdrażanie BIM i technologii cyfrowych)
- możliwość pracy zdalnej w wymiarze 4 dni w miesiącu.
Nasza historia zaczęła się w 1945r. od odbudowy mostów po II wojnie światowej. W Warszawie, gdzie mamy główną siedzibę, niemal wszystkie mosty zostały zbudowane lub przebudowywane właśnie przez nas.
Jako generalny wykonawca realizujemy projekty na terenie całej Polski we wszystkich kluczowych obszarach budownictwa: OGÓLNEGO, PRZEMYSŁOWEGO, ENERGETYCZNEGO, INFRASTRUKTURALNEGO ORAZ OCHRONY ŚRODOWISKA.
Nasz zespół tworzy obecnie ponad 800 pracowników Mostostalu Warszawa S.A., i niemal 1500 w całej grupie kapitałowej. W 2022r. uzyskaliśmy tytuł POLAND'S BEST EMPLOYERS.
Jesteśmy firmą notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych od 1993 roku.
Od 1999 roku naszym strategicznym partnerem i udziałowcem jest ACCIONA – międzynarodowa organizacja zatrudniająca ponad 39.000 pracowników w ponad 40 krajach na świecie.
Pracownicy i ich bezpieczeństwo są dla nas najwyższym priorytetem, o czym świadczy m.in. nasza aktywność w Porozumieniu dla Bezpieczeństwa w Budownictwie.
Naszą siłą jest wielopokoleniowy, doświadczony zespół, dzielący się wiedzą i budujący partnerskie relacje.