Od nas dostaniesz:
- Kartę sportową
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Elastyczny czas pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Dostęp do kursów LinkedIn Learning
- Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy
Zobacz, jak się u nas pracuje!
Specjalista ds. badań marketingowych
miejsce pracy: Łódź, Nr ref.: AFE/072/0720
Dołącz do naszego zespołu! Szukamy osoby, która chce, by nasza organizacja była bliżej klientów:) Nasz wydział -> Centrum Klienta, to miejsce, w którym staramy się poznać naszych klientów. Organizujemy badania marketingowe po to, by dowiedzieć się czego oczekują klienci. Sprawdzamy jak im się podobają rozwiązania, które przygotowuje dla nich mBank i zastanawiamy się jak je udoskonalać, by nas coraz bardziej lubili. Brzmi ciekawie? Nie czekaj, aplikuj!
W tej roli dajemy Ci możliwość:
- opiniowania i przygotowywania kwestionariuszy do badań ilościowych
- analizy statystycznej danych z badań ilościowych
- wyciągania wniosków i przygotowywania rekomendacji działań w oparciu o wyniki badań marketingowych
- przygotowywania raportów w PPT z badań marketingowych
- współpracy z agencjami badawczymi
- opiniowania i przygotowywania scenariuszy do badań jakościowych
- koordynacji rekrutacji respondentów do mLabów
Czego potrzebujesz by zacząć?
- znajomości metod i technik badawczych – wiedzy jaki typ badania zastosować by znaleźć odpowiedź na konkretny problem
- wiedzy na temat typów pytań zadawanych w badaniach, konstrukcji kwestionariuszy do badań ilościowych oraz scenariuszy do badań jakościowych – mile widziane doświadczenie w ich tworzeniu
- zdolności organizacyjnych
- potrafisz logicznie myśleć, syntetyzować dane oraz wyciągać wnioski
- znajomości MS Office szczególnie power point w celu tworzenia prezentacji
- dociekliwości i umiejętności zadawania pytań
- masz wyksztalcenie wyższe, preferowane kierunki: socjologia, marketing, psychologia, etnografia (mile widziane specjalizacje związane z badaniami rynku i/lub analizami ilościowymi)
Mile widziane:
- znajomość IBM SPSS (przygotowanie danych, transformacja zmiennych, statystyki opisowe)
- doświadczenie w badaniach marketingowych
- praktyczna znajomość narzędzi badawczych jakościowych i ilościowych, wiedza statystyczna z zakresu analizy danych;
pracowitość i otwarta głowa to Twoje atuty? Zaaplikuj i dołącz do zespołu!
od nas dostaniesz:
- umowę na zastępstwo ok 1,5 roku
- zgrany zespół chętnie dzielący się wiedzą
Od nas dostaniesz:
- Kartę sportową
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Elastyczny czas pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Dostęp do kursów LinkedIn Learning
- Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy