- Wsparcie Inspektora Ochrony Danych Osobowych w wykonywaniu obowiązków w zakresie ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji;
- Ścisła współpraca z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych oraz Działem IT;
- Nadzór nad przestrzeganiem przepisów o ochronie danych osobowych, w tym RODO, procedur bezpieczeństwa informacji;
- Tworzenie, nadzorowanie dokumentacji dotyczącej bezpieczeństwa informacji;
- Prowadzenie, nadzorowanie dokumentacji wymaganej przez przepisy ochrony danych osobowych, w tym RODO;
- Analizowanie, opiniowanie procesów, projektów, dokumentów w zakresie ich zgodności z RODO i bezpieczeństwem informacji, rekomendowanie rozwiązań;
- Organizowanie, przeprowadzanie szkoleń dla pracowników, przygotowywanie materiałów informacyjnych dla pracowników;
- Przeprowadzanie analiz ryzyka;
- Udział w procesie obsługi i zarządzania incydentami ochrony danych osobowych
- Monitorowanie zmian w przepisach prawa ochrony danych osobowych oraz inicjowanie działań zmierzających do dostosowania Spółki do tych zmian;
- Przeprowadzanie audytów wewnętrznych i zewnętrznych.
- Wykształcenie wyższe (preferowane z obszaru IT, Prawo, Administracja lub Bezpieczeństwo Wewnętrzne, Cyberbezpieczeństwo) i/lub ukończone kursy/szkolenia związane z ochroną danych osobowych, bezpieczeństwem informacji;
- Minimum 2 - letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych, RODO;
- Znajomość i doświadczenie w stosowaniu normy ISO 27001 oraz standardów i dobrych praktyk;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Samodzielność, zaangażowanie, dokładność, odpowiedzialność, zorganizowanie oraz terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań;
- Umiejętność analitycznego myślenia, tworzenia analiz i raportów.
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie w organizacji o wiodącej pozycji rynkowej;
- Ambitny i doświadczony zespół profesjonalistów, międzynarodowe środowisko;
- Perspektywę doskonalenia swoich umiejętności i zdobywanie nowych doświadczeń w tym indywidualne szkolenia;
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie do opieki medycznej i karty Multisport, system kafeteryjny, zniżki na badania diagnostyczne, premia roczna);
- Doskonałą atmosferę każdego dnia.
Poznaj
Medicover Sp. z o.o.
Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie. Ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów.
Są nas tysiące. Tylko w Polsce zatrudniamy ponad 7 tysięcy pracowników – lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów, fizjoterapeutów a także wysoko wykwalifikowanych specjalistów, którzy na co dzień wspierają rozwój organizacji. Medicover to wiele biznesów oraz ogromna różnorodność stanowisk, dlatego każdy znajdzie tu dla siebie miejsce.
Od ponad 20 lat dbamy o zdrowie naszych pacjentów. Medicover to wiele spółek zajmujących się profilaktyką i szerokorozumianą ochroną zdrowia. Medicover to nie tylko centra medyczne, centra przyzakładowe, nowoczesny szpital czy sieć aptek. To również kliniki leczenia niepłodności, kliniki rehabilitacyjne, salony optyczne oraz placówki związane z opieką nad osobami starszymi. Dzięki swej różnorodności towarzyszymy naszym pacjentom na każdym etapie życia – od momentu poczęcia, aż do późnej starości.