Ogłoszenie numer: 796291, z dnia 2015-09-17
Klient portalu Praca.pl
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. BHP i PPOŻ.
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Kompleksowa obsługa w zakresie czynności związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy oraz ochroną przeciw pożarową w siedzibie firmy oraz na terenie prowadzonych inwestycji, a w szczególności:
- realizacja szkoleń bhp wstępnych i okresowych,
- kontrola i doradztwo w zakresie warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, ppoż.,
- kontrola warunków bhp i ppoż. w obszarze robót prowadzonych przez pracowników firmy jak i podwykonawców,
- udział w postępowaniach powypadkowych i sporządzanie dokumentacji,
- wykonywanie i aktualizowanie ocen ryzyka zawodowego na wszystkich stanowiskach pracy,
- koordynowanie zadań zapewniających przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa pracy podczas przygotowania i realizacji procesu budowlanego,
- nadzór nad badaniami i pomiarami czynników szkodliwych dla zdrowia,
- reprezentowanie firmy w zakresie stanu bhp i ppoż. w przypadku kontroli ze strony Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Państwowej Inspekcji Pracy.
- opracowywanie standardowych instrukcji bezpiecznego wykonania robót oraz instrukcji stanowiskowych,
- wykonywanie list kontrolnych dopuszczających do wykonania prac,
- uczestnictwo w procesie tworzenia poleceń prac niebezpiecznych oraz gazoniebezpiecznych,
- spotkania i szkolenia z personelem mającym wpływ na poprawę zarządzania bhp w firmie,
- współpraca z Pełnomocnikiem Zarządu ds. Systemu Bezpieczeństwa i Higieny Pracy wg normy PN-N 18001,
- udział w przygotowaniach do wewnętrznych i zewnętrznych audytów ZSZ,
- wyjazdy na zorganizowane budowy na terenie kraju.
Wymagania
- minimum pięcioletniego doświadczenia w służbach BHP w branży budowlanej (mile widziane doświadczenie w branży budownictwa paliwowego oraz wod-kan.)
- znajomość procesu budowlanego w szczególności znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem prac szczególnie niebezpiecznych
- bardzo dobrej znajomości przepisów dotyczących bezpieczeństwa pracy
- znajomość pakietu Microsoft Office
- umiejętność rozwiązywania problemów
- odporność na stres
- dyspozycyjność
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy
- opiekę medyczną w prywatnej placówce
- pracę w przyjaznej atmosferze
- pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.