Przeprowadzanie wewnętrznych audytów BHP;
Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP;
Analiza stanu bezpieczeństwa pracy w zakładzie;
Realizacja zadań z obszaru BHP zgodnie z wymaganiami prawnymi oraz korporacyjnymi.
Ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków, prowadzenie dokumentacji powypadkowej;
Reprezentowanie pracodawcy w kontaktach z zewnętrznymi instytucjami w zakresie BHP;
Nadzór nad procesami szkoleniowymi pracowników,
Przygotowanie raportów, rejestrów, prezentacji, oraz biuletynów informacyjnych;
Prowadzenie wymaganej dokumentacji formalnej;
Podejmowanie aktywnych działań mających na celu budowanie świadomości w obszarze bhp, w szczególności mającej na celu eliminację wypadków i zagrożeń wypadkowych;
Wsparcie prac administracyjnych w biurze.
Wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe z dziedziny BHP.
Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej (warunek konieczny);
Czynne prawo jazdy kat. B
Praktyczna znajomość przepisów, wymogów prawnych i norm BHP;
Biegła znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office,
Silna motywacja do pracy i inicjatywa w działaniu;
Samodzielność i zaangażowanie, dobra organizacja w pracy, umiejętność pracy z ludźmi.
Stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Możliwość zdobywania doświadczenia oraz dalszego rozwoju zawodowego;
Liczne wyzwania i dużą samodzielność w kreowaniu oraz wdrażaniu proponowanych rozwiązań
ciekawą pracę i przyjazną atmosferę umożliwiającą swobodną wymianę doświadczeń oraz doskonałą współpracę w młodym zespole.