Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. promocji i organizacji wydarzeń

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: Organizacja i obsługa administracyjna wydarzeń artystycznych i naukowych Akademii; Przygotowywanie dokumentacji promocyjnej (umowy, zlecenia, zamówienia) Tworzenie i redagowanie materiałów promocyjnych (afisze, programy, ulotki) Opracowywanie treści prasowych, artykułów i publikacji...
  • Referent / Specjalista ds. promocji

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do podstawowych obowiązków należy promocja oraz obsługa administracyjno-organizacyjna wszystkich wydarzeń artystyczno-naukowych organizowanych przez Akademię Muzyczną im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, w szczególności: przygotowywanie pełnej dokumentacji dot. promocji wydarzeń (m.in....
  • Specjalista ds. Strategii Mediowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi, Wspieranie...
  • Specjalista Programmatic (Digital Media)

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
  • Specjalista Programmatic (Digital Media)

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
  • Specjalista Programmatic (Digital Media)

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
  • Starszy Specjalista ds. Planowania i Realizacji Kampanii Digital

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
  • Specjalista ds. Kampanii Programmatic

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
  • Starszy Specjalista ds. Planowania i Realizacji Kampanii Digital

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
  • Starszy Specjalista ds. Planowania i Realizacji Kampanii Digital

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Contentu

Domodi Sp. z o.o.
Wrocław
praca stacjonarna
3648 dni temu

Ogłoszenie numer: 908077, z dnia 2015-12-10

Grupa Wirtualna Polska

 

W Domodi Sp. z o.o. tworzymy 3 serwisy, które zmieniają polski internet w zakresie mody i wyposażenia wnętrz – domodi.pl, allani.pl i homebook.pl. Jesteśmy częścią Grupy Wirtualna Polska. Nasze serwisy odwiedza ponad 7 milionów użytkowników miesięcznie.


Domodi.pl jest jednym z największych serwisów e-commerce w Polsce w kategorii Moda. Spośród innych serwisów wyróżnia nas społeczność. Nowinki ze świata mody śledzi ponad milion naszych fanów na Facebooku. Komunikujemy się z naszą społecznością również na profilu Google+, Instagramie, serwisie Pinterest i kanale Youtube.  

Specjalista ds. Contentu

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Współpraca z portalami Grupy Wirtualna Polska, takimi jak: pudelek.pl, kimono.pl, snobka.pl, kobieta.wp.pl.
  • Tworzenie boxów reklamowych przy artykułach ze stylizacjami gwiazd i celebrytów (dobór odzieży, obuwia oraz dodatków z serwisu domodi.pl pasujących do stylizacji przedstawianych w artykułach na wyżej wymienionych portalach).
  • Możliwość rozwoju w obszarze zarządzania pracą innych i analizowania efektywności współpracy z portalami.

Wymagania

  • Znajomość najnowszych trendów w modzie
  • Dobre oko do strojów, akcesoriów, dodatków
  • Wyczucie stylu i zapał do przeglądania serwisów modowych
  • Zmysł organizatorski, umiejętność organizowania pracy innym
  • Przejmowanie inicjatywy i odpowiedzialności w swoim obszarze

Oferujemy

  • Umowę o pracę na pełny lub połowę etatu
  • Pakiet medyczny po okresie próbnym [EnelMed] oraz karta Multisport
  • Elastyczne godziny pracy, każdy przychodzi, o której mu pasuje
  • Bardzo przyjazne warunki pracy [w biurze mamy stół do ping ponga i piłkarzyków, automat z napojami]
  • Pracę w zespole, który tworzy z sukcesem kolejną firmę z branży e-commerce
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. promocji i organizacji wydarzeń

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: Organizacja i obsługa administracyjna wydarzeń artystycznych i naukowych Akademii; Przygotowywanie dokumentacji promocyjnej (umowy, zlecenia, zamówienia) Tworzenie i redagowanie materiałów promocyjnych (afisze, programy, ulotki) Opracowywanie treści prasowych, artykułów i publikacji...
  • Referent / Specjalista ds. promocji

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do podstawowych obowiązków należy promocja oraz obsługa administracyjno-organizacyjna wszystkich wydarzeń artystyczno-naukowych organizowanych przez Akademię Muzyczną im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, w szczególności: przygotowywanie pełnej dokumentacji dot. promocji wydarzeń (m.in....
  • Specjalista ds. Strategii Mediowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi, Wspieranie...
  • Specjalista Programmatic (Digital Media)

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
  • Specjalista Programmatic (Digital Media)

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
  • Specjalista Programmatic (Digital Media)

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
  • Starszy Specjalista ds. Planowania i Realizacji Kampanii Digital

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
  • Specjalista ds. Kampanii Programmatic

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
  • Starszy Specjalista ds. Planowania i Realizacji Kampanii Digital

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
  • Starszy Specjalista ds. Planowania i Realizacji Kampanii Digital

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...