Specjalista ds. CRM
mBank S.A.
Łódź
specjalista (mid)
umowa o pracę
3 dni temu
Od nas dostaniesz:
  • Kartę sportową
  • Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
  • Elastyczny czas pracy
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do kursów LinkedIn Learning
  • Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy
Zobacz, jak się u nas pracuje!

Specjalista ds. CRM

miejsce pracy: Łódź, Nr ref.: AFE/107/0721

Dołącz do Zespołu Analiz i Zarządzania kampaniami! Wykorzystujemy narzędzia bazodanowe (SQL, Oracle, Hadoop) i zaawansowane metody statystyczne (python, R, SAP) do eksploracji danych opisujących klientów, a także dbamy o pozyskiwanie nowych źródeł wiedzy o klientach. Głównym celem tych zadań jest identyfikowanie potrzeb produktowych klientów i istotnych momentów w ich życiu, w celu budowania kampanii bezpośrednich (sprzedażowych i relacyjnych). Zespół parametryzuje wspomniane kampanie w dedykowanych narzędziach, prowadzi testy A/B na wdrażanych kampaniach oraz dokonuje pomiaru i oceny ich efektywności. Praca w wydziale jest silnie analityczna, ale wiąże się także z regularnymi (codziennymi) interakcjami z pracownikami wielu innych departamentów – kanałów sprzedaży, linii biznesowych i segmentów, marketingu, procesów czy IT. Jeżeli któreś z wymienionych technologii i narzędzi są Ci znane lub chciałbyś je poznać nie czekaj – aplikuj.

 

Wyzwania, które na Ciebie czekają:

  • działania analityczne w ramach przygotowywania kampanii marketingu bezpośredniego w zakresie sprzedaży, aktywizacji, retencji i utrzymania relacji z klientami
  • prowadzenie testów A/B na wdrażanych kampaniach oraz pomiar i ocena ich efektywności
  • tworzenie i rozwijanie modeli ekonometrycznych prawdopodobieństwa zakupu produktów oraz innych zdarzeń dotyczących klientów detalicznych banku
  • opracowywanie statystycznych podsumowań prowadzonych kampanii i testów
  • przygotowywanie analiz i raportów dotyczących klientów detalicznych
  • wykorzystywanie, parametryzowanie i rozwijanie narzędzia CRM banku
  • poszukiwanie nowych trendów i rozwiązań w zakresie analizy danych i marketingu bezpośredniego

Szukamy osoby, która ma:

  • dobrą znajomość języka SQL i technik data mining
  • praktyczną znajomość Excela
  • potrafi komunikwoac się w języku angielskim (B2)
  • doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z analizą danych
  • umiejętności analitycznego myślenia
  • umiejętności komunikacyjne w zakresie prezentacji danych i logicznego argumentowania

Mile widziane:

  • umiejętność programowania, (np.Python, R, VBA),
  • doświadczenie pracy w scrum,
  • umiejętność tworzenia modeli ekonometrycznych,
  • znajomość bankowych baz danych oraz swobodne po nich poruszanie

Od nas dostaniesz:

  • umowę o pracę
  • zgrany zespół chętnie dzielący się wiedzą
  • pakiet benefitów m.in pakiet medyczny, multisport
  • dostęp do nowych technologii ułatwiających rozwój

nie czekaj aplikuj - na Twoje zgłoszenie czekamy do 8 sierpnia!

 

Jeśli masz pytania, pytaj:

  • Anna Grzybowska – przyszła Szefowa
  • Agata Felczyńska-Fryś - rekruter odpowiedzialny za rekrutacje
Od nas dostaniesz:
  • Kartę sportową
  • Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
  • Elastyczny czas pracy
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do kursów LinkedIn Learning
  • Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy
Aplikuj teraz

Poznaj

mBank S.A.

mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Dowiedz się więcej: https://www.mBank.pl/kariera

Podobne oferty