Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne: - doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok doświadczenia związanego z remontami statków, - znajomość procesów remontów statków, procedur, - znajomość prawa zamówień publicznych, - znajomość podstaw budowy statków, - znajomość obsługi komputera, - obsługa pakietu Office, - w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., - posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Doświadczenie zawodowe: - co najmniej 1 rok doświadczenia związanego z remontami statków. Wymagania dodatkowe: - wykształcenie: wyższe o kierunku mechanicznym, - doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy doświadczenia w administracji, - dyplom na poziomie zarządzania mechanik okrętowy, - znajomość przepisów PRS. Szczegółowe informacje dotyczące oferty m.in. wymagania niezbędne, zakres obowiązków, wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań formalnych oraz adres do przesyłania ofert znajdują się na stronie: https://www.ums.gov.pl/informator-urzedowy/praca-w-urzedzie
Świnoujście
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 7 000 PLN
Opis wynagrodzenia:
wynagrodzenie zasadnicze, + dodatek za wysługę lat - przy spełnieniu wymagań od 5% do 20%.
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
STEFANA BATOREGO 4, 70-207 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Dane kontaktowe:
Anna CHODKOWSKA
91 4403513-540
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon
Wymagane dokumenty:
Szczegółowe informacje dotyczące oferty m.in. wymagania niezbędne, zakres obowiązków, wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań formalnych oraz adres do przesyłania ofert znajdują się na stronie: https://www.ums.gov.pl/informator-urzedowy/praca-w-urzedzie
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie