Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Świnoujście
Specjalista ds. eksploatacji i remontów taboru pływającego

Specjalista ds. eksploatacji i remontów taboru pływającego

URZĄD MORSKI W SZCZECINIE
Świnoujście
praca stacjonarna
3 godz. temu
URZĄD MORSKI W SZCZECINIE
Specjalista ds. eksploatacji i remontów taboru pływającego
Miejsce pracy: Świnoujście
Numer: StPr/25/1868
OBOWIĄZKI:
Osoba na tym stanowisku: - przygotowuje dokumenty do udzielenia zamówienia publicznego na modernizację i remonty taboru pływającego oraz maszyn i urządzeń w celu wykonywania ich zgodnie z zaleceniami wynikającymi z przeglądów pięcioletnich i rocznych, - dokonuje przeglądów urządzeń i sprzętu znajdującego się na jednostkach pływających celem zapewnienia bezawaryjnej ich pracy i gotowości technicznej, - prowadzi nadzór techniczny nad remontami i pracami konserwacyjno remontowymi taboru pływającego w celu sprawdzenia poprawności wykonania tych prac zgodnie z dokumentacją techniczną, przepisami bhp i ochrony środowiska, - wystawia dowody RW, MM w zakresie prowadzonych spraw w celu prowadzenia właściwej gospodarki magazynowej, - dokonuje zleceń, prowadzi ewidencję atestacji sprzętu z jednostek pływających w celu utrzymania prawidłowych dokumentów wymaganych na jednostkach pływających, - prowadzi sprawy gospodarki paliwowej w zakresie jednostek pływających, zamawia paliwo do urządzeń, maszyn, w celu prawidłowego funkcjonowania, - sporządza, planuje i realizuje zakupy: narzędzi, części zamiennych w celu zabezpieczenia ciągłości pracy maszyn i urządzeń. Szczegółowe informacje dotyczące oferty m.in. wymagania niezbędne, zakres obowiązków, wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań formalnych oraz adres do przesyłania ofert znajdują się na stronie: https://www.ums.gov.pl/informator-urzedowy/praca-w-urzedzie
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: - doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok doświadczenia związanego z remontami statków, - znajomość procesów remontów statków, procedur, - znajomość prawa zamówień publicznych, - znajomość podstaw budowy statków, - znajomość obsługi komputera, - obsługa pakietu Office, - w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., - posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Doświadczenie zawodowe: - co najmniej 1 rok doświadczenia związanego z remontami statków. Wymagania dodatkowe: - wykształcenie: wyższe o kierunku mechanicznym, - doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy doświadczenia w administracji, - dyplom na poziomie zarządzania mechanik okrętowy, - znajomość przepisów PRS. Szczegółowe informacje dotyczące oferty m.in. wymagania niezbędne, zakres obowiązków, wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań formalnych oraz adres do przesyłania ofert znajdują się na stronie: https://www.ums.gov.pl/informator-urzedowy/praca-w-urzedzie

Miejsce pracy:

Świnoujście


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 7 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

wynagrodzenie zasadnicze, + dodatek za wysługę lat - przy spełnieniu wymagań od 5% do 20%.

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

STEFANA BATOREGO 4, 70-207 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie


Dane kontaktowe:

Anna CHODKOWSKA
91 4403513-540


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon


Wymagane dokumenty:

Szczegółowe informacje dotyczące oferty m.in. wymagania niezbędne, zakres obowiązków, wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań formalnych oraz adres do przesyłania ofert znajdują się na stronie: https://www.ums.gov.pl/informator-urzedowy/praca-w-urzedzie

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

Aplikuj teraz