Specjalista ds. eksploatacji pojazdów

Indykpol S.A.

Olsztyn

16 godz. temu

Polski lider w produkcji wyrobów z mięsa indyczego
poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalista ds. eksploatacji pojazdów
Miejsce pracy: Olsztyn
Nr ref.: 20/05/SE
Osoba zatrudniona na tym stanowisku, odpowiedzialna będzie m.in., za:
  • Zarządzanie flotą pojazdów;
  • Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej;
  • Prowadzenie dokumentacji napraw i serwisowej pojazdów Spółki.
Od kandydata wymagamy:
  • Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe);
  • Obsługa komputera MS Office;
  • Posiadanie prawa jazdy kat. „B”;
  • Dyspozycyjności;
  • Odporności na stres;
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
  • Odpowiedzialną pracę w dużej, dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • Możliwość dodatkowej, prywatnej opieki lekarskiej dla załogi i rodzin pracowniczych;
  • Możliwość dodatkowego ubezpieczenia od zdarzeń życiowych/losowych w życiu własnym i rodziny na preferencyjnych zasadach;
  • umowa na czas określony.

Oferty zawierające CV prosimy przesłać
za pomocą przycisku "APLIKUJ TERAZ".

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Spółka Indykpol S.A. z siedzibą w Olsztynie (10-370) przy ul. Jesiennej 3.

W Spółce został powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym można kontaktować się w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: adres e-mail IOD@indykpol.pl.; adres korespondencyjny ul. Jesienna 3, Olsztyn (10-370).

Informujemy, że podane przez Pana/Panią dane osobowe będą przetwarzane przez Spółkę Indykpol S.A. w celach rekrutacyjnych na podstawie art. 221 § 1 Kodeksu Pracy (w zakresie danych wskazanych tym przepisem) oraz na podstawie zgody, tj. art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych).

Odbiorcą Pana/Pani danych osobowych mogą być zewnętrzne spółki udzielające wsparcia administratorowi na zasadzie zleconych usług, z którymi zostały zwarte odpowiednie umowy powierzenia przetwarzania danych oraz upoważnieni pracownicy oraz współpracownicy administratora danych osobowych.

Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez czas trwania obecnego procesu rekrutacji, po zakończeniu którego zostaną bezpowrotnie usunięte, a w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody - Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 2 lat, jednakże nie dłużej niż do czasu cofnięcia zgody.

Ma Pan/Pani prawo żądania dostępu do dotyczących Pana/Pani osoby danych osobowych (administrator zobowiązany jest do udzielenia informacji, czy przetwarza Pana/Pani dane osobowe), prawo ich sprostowania (w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne), usunięcia (prawo do bycia zapomnianym) lub ograniczenia przetwarzania (możliwe będzie ich przechowywanie) oraz do przenoszenia danych (w przypadkach wskazanych w art. 20 RODO). Może Pan/Pani cofnąć wyrażoną zgodę w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Pana/Panią zgody przed jej cofnięciem.

Zgodę można wycofać:
1. listownie na adres: Indykpol, ul. Jesienna 3, 10-370 Olsztyn
2. drogą mailową na adres: sekretariat@indykpol.pl

Przysługuje ponadto Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku, gdy przetwarzanie Pana/Pani danych będzie niezgodne z RODO.

Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych skutkować będzie pominięciem Pana/Pani kandydatury w procedurze rekrutacyjnej. Informujemy, że decyzje dotyczące procesu rekrutacji nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.

Poznaj

Indykpol

Polski lider w produkcji wyrobów z mięsa indyczego posiadający biura w Warszawie, Olsztynie i Świebodzinie.

Poznaj stanowisko: Administrator Floty 
Specjalista Administrator Floty to osoba odpowiedzialna za obsługę i administrację floty samochodowej, czyli sprawuje opiekę nad samochodami służbowymi firm. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: całościowa opieka nad flotą samochodów, zarządzanie procesami w obszarach (serwis, opony, ubezpieczenia, monitoring GPS), a także tworzenie raportów dotyczących flot klientów, realizacja ...
Praca Administrator Floty