GRUPA AKCJA JOB
LIBRA EUROPE – Agencja Pracy Tymczasowej - NR CERTYFIKATU 9778
dla swojego Klienta, poszukuje Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Eksploatacji Sieci
Miejsce pracy: Gliwice, Zabrze
Nr ref.: ES/GL/KA_P
Wymagania:
- Wykształcenie średnie zawodowe (kierunek elektryczny).
- 1 rok doświadczenia w obszarze zarządzania majątkiem sieciowym.
- Świadectwo kwalifikacyjne D.
- Prawo jazdy kat B.
- Biegła obsługa pakietu Ms Office.
- Odpowiedzialność w działaniu.
- Kreatywność.
- Umiejętność planowania i organizacji pracy.
- Umiejętność podejmowania decyzji.
- Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane:
- Wykształcenie wyższe (kierunek elektroenergetyka).
- 2 lata doświadczenia w obszarze zarządzania majątkiem sieciowym.
Zadania:
- Analizowanie i raportowanie wykonania planów utrzymaniowych.
- Przygotowywanie propozycji rozwiązań technicznych dla służb wykonawczych w zakresie usuwania awarii masowych.
- Opracowywanie i weryfikowanie realizacji planów usuwania kolizji.
- Udział w realizacji zadań w zakresie zarządzania majątkiem sieciowym w Oddziale, w tym utrzymanie optymalnej rezerwy urządzeń, udostępnianie infrastruktury sieciowej i dzierżawę urządzeń, świadczenie pozataryfowych usług na majątku sieciowym, udział w odbiorach i sprawdzeniach technicznych, wprowadzanie na majątek i likwidacja elementów sieci elektroenergetycznej z uwzględnieniem weryfikacji ekonomicznego okresu użytkowania, realizacja wymagań związanych z ochroną środowiska w zakresie majątku sieciowego.
- Prowadzenie ewidencji i rozliczeń w zakresie majątku sieciowego dla potrzeb podatków i innych opłat lokalnych.
- Analizowanie niezawodności i awaryjności sieci.
- Wykonywanie ocen stanu technicznego sieci.
- Analizowanie parametrów jakości energii elektrycznej oraz identyfikowanie źródeł jej nieprawidłowych parametrów.
- Poszukiwanie nowych technik i technologii mających na celu poprawę efektywności utrzymania majątku sieciowego.
- Gromadzenie, weryfikacja danych i informacji do przygotowywania analiz oraz analizowanie prowadzonej działalności w zakresie optymalizacji ekonomiczno-technicznej.
- Udział w przeprowadzaniu rozliczeń, kontroli oraz odbiorów usług w zakresie wykonywanych prac.
- Opracowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki.
Oferujemy:
- Umowa o pracę tymczasową, w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Możliwość rozwoju.
- Pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku.