wystawianie faktur sprzedaży, not obciążeniowych, faktur korygujących, kompensat, not korygujących, prowadzenie rejestru kontrahentów, monitorowanie obiegu dokumentów, sporządzanie rejestrów i raportów, stały kontakt z działem sprzedaży i logistyki w zakresie wyjaśniania...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Twoje zadania: Wystawianie faktur. Prowadzenie rejestru kontrahentów. Monitorowanie obiegu dokumentów. Sporządzanie rejestrów i raportów. Stały kontakt z działem sprzedaży i logistyki. Współpraca z działem księgowości.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Opis stanowiska pracy: Praca biurowa na stanowisku obsługi wagi samochodowej. System II zmianowy w godzinach 6:00-14:15 i 09:45-18:00 od poniedziałku do piątku. Obowiązki: Rejestrowanie i ważenie samochodów wyjeżdżających /wyjeżdżających z terenu firmy; Obsługa dwóch programów:...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: bieżący kontakt z klientem.; rozwój długoterminowych relacji biznesowych z klientami zagranicznymi; przygotowywanie materiałów handlowych i marketingowych przy wsparci działu Marketingu z zakresu oferowanych produktów w języku angielskim; wsparcie Export...
praca w systemie RAKS; współpracę z innymi działami firmy; sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami; wysyłanie i wystawianie faktur; archiwizacja dokumentacji; sporządzanie raportów;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 4 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Обов'язки: Прийом та видача автомобілів; Продаж послуг автосервісу; Продаж послуг детейлінгу та адміністрування робочих процесів; Підбір запчастин до планових...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę 4 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Робота з фіскальною касою, виписування чеків і фактур; Робота з фінансовими, статистичними, аналітичними звітами; Ведення комунікації з клієнтом; Ведення...
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
specjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą) Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie; Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian,...
specjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą) Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie; Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian,...
VAN cargo S.A. oferuje usługi spedycji międzynarodowej. Jest jednym z podmiotów grupy VAN specjalizującej się w branży TSL. Jako grupa obecnie zatrudniamy ponad 700 pracowników w 40 oddziałach w Europie, z czego 35 na terenie Polski. Działamy w oparciu o własny, przyjazny system funkcjonowania tak, aby zapewnić pracownikom rozwój, satysfakcję i dobrą atmosferę.
Specjalista ds. Fakturowania
Miejsce pracy: Zabrze
Zakres obowiązków:
wystawianie faktur dla Klienta oraz not dot. usług transportowych
weryfikacja poprawności faktur od przewoźników
nadzór nad obiegiem dokumentacji przewozowej
współpraca z działem spedycji krajowej i działem księgowości
Oczekujemy:
doświadczenia w pracy biurowej (atutem będzie doświadczenie w branży TSL)
wystawianie faktur sprzedaży, not obciążeniowych, faktur korygujących, kompensat, not korygujących, prowadzenie rejestru kontrahentów, monitorowanie obiegu dokumentów, sporządzanie rejestrów i raportów, stały kontakt z działem sprzedaży i logistyki w zakresie wyjaśniania...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Twoje zadania: Wystawianie faktur. Prowadzenie rejestru kontrahentów. Monitorowanie obiegu dokumentów. Sporządzanie rejestrów i raportów. Stały kontakt z działem sprzedaży i logistyki. Współpraca z działem księgowości.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Opis stanowiska pracy: Praca biurowa na stanowisku obsługi wagi samochodowej. System II zmianowy w godzinach 6:00-14:15 i 09:45-18:00 od poniedziałku do piątku. Obowiązki: Rejestrowanie i ważenie samochodów wyjeżdżających /wyjeżdżających z terenu firmy; Obsługa dwóch programów:...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: bieżący kontakt z klientem.; rozwój długoterminowych relacji biznesowych z klientami zagranicznymi; przygotowywanie materiałów handlowych i marketingowych przy wsparci działu Marketingu z zakresu oferowanych produktów w języku angielskim; wsparcie Export...
praca w systemie RAKS; współpracę z innymi działami firmy; sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami; wysyłanie i wystawianie faktur; archiwizacja dokumentacji; sporządzanie raportów;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 4 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Обов'язки: Прийом та видача автомобілів; Продаж послуг автосервісу; Продаж послуг детейлінгу та адміністрування робочих процесів; Підбір запчастин до планових...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę 4 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Робота з фіскальною касою, виписування чеків і фактур; Робота з фінансовими, статистичними, аналітичними звітами; Ведення комунікації з клієнтом; Ведення...
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
specjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą) Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie; Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian,...
specjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą) Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie; Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian,...