Specjalista ds. Finansowo-Ekonomicznych
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności i windykacja należności,
- ewidencjonowanie wszystkich dokumentów finansowych w systemie finansowo-księgowym oraz właściwych rejestrach,
- bieżące kontrolowanie stanu rozrachunków z dostawcami i podwykonawcami,
- prowadzenie rozliczeń finansowych z kontrahentami oraz weryfikacja zapisów umownych dotyczących kwestii finansowo-ekonomicznych kontraktu,
- udział w finansowym zamknięciu miesiąca i roku,
- bieżące wsparcie kierownika finansowego,
- współpraca z wyznaczonymi osobami z poszczególnych działów celem ewidencji comiesięcznych przerobów kontrahentów,
- kontrolowanie i weryfikowanie zabezpieczeń finansowych składanych przez kontrahentów (np. gwarancje bankowe),
- współtworzenie i aktualizacja harmonogramów finansowych.
Wymagania
- wykształcenie wyższe, preferowane o profilu finansowo-ekonomicznym lub budowlanym,
- 2 lata doświadczenia na analogicznych stanowiskach,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. średnio zaawansowanym,
- wiedza z zakresu rachunkowości finansowej i zarządczej,
- znajomość przepisów podatkowych,
- doświadczenie w branży budowlanej,
- bardzo dobra znajomość MS Excel,
- prawo jazdy kat. B,
- komunikatywność,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- rzetelność, skrupulatność i odpowiedzialność,
- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy
- pracę w renomowanej firmie - jednej z najlepszych spółek budowlanych w Polsce – laureata rankingu POLAND'S BEST EMPLOYERS 2022 i 2023,
- przyjazny i profesjonalny proces onboardingu,
- pracę w zróżnicowanym zespole (pod względem doświadczenia, wieku i płci), w którym dzielimy się wiedzą i doświadczeniem, w którym razem BUDUJEMY PRZYSZŁOŚĆ,
- atmosferę budującą zaangażowanie– konkursy dla pracowników i inicjatywy wewnętrzne,
- stabilne zatrudnienie – możliwość długofalowej współpracy,
- transparentny system premiowy,
- pracę w organizacji dla której bezpieczeństwo pracowników jest priorytetem,
- połączenie tradycji (wieloletniej historii na polskim rynku) z nowoczesnością (jesteśmy szeroko zaangażowani we wdrażanie BIM i technologii cyfrowych)
- możliwość pracy zdalnej w wymiarze 4 dni w miesiącu.
Nasza historia zaczęła się w 1945r. od odbudowy mostów po II wojnie światowej. W Warszawie, gdzie mamy główną siedzibę, niemal wszystkie mosty zostały zbudowane lub przebudowywane właśnie przez nas.
Jako generalny wykonawca realizujemy projekty na terenie całej Polski we wszystkich kluczowych obszarach budownictwa: OGÓLNEGO, PRZEMYSŁOWEGO, ENERGETYCZNEGO, INFRASTRUKTURALNEGO ORAZ OCHRONY ŚRODOWISKA.
Jako generalny wykonawca realizujemy projekty na terenie całej Polski we wszystkich kluczowych obszarach budownictwa: OGÓLNEGO, PRZEMYSŁOWEGO, ENERGETYCZNEGO, INFRASTRUKTURALNEGO ORAZ OCHRONY ŚRODOWISKA.
Nasz zespół tworzy obecnie ponad 800 pracowników Mostostalu Warszawa S.A., i niemal 1500 w całej grupie kapitałowej. W 2022r. i 2023r. uzyskaliśmy tytuł POLAND'S BEST EMPLOYERS.
Jesteśmy firmą notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych od 1993 roku.
Od 1999 roku naszym strategicznym partnerem i udziałowcem jest ACCIONA – międzynarodowa organizacja zatrudniająca ponad 39.000 pracowników w ponad 40 krajach na świecie.
Pracownicy i ich bezpieczeństwo są dla nas najwyższym priorytetem, o czym świadczy m.in. nasza aktywność w Porozumieniu dla Bezpieczeństwa w Budownictwie.
Naszą siłą jest wielopokoleniowy, doświadczony zespół, dzielący się wiedzą i budujący partnerskie relacje.