Udział w działaniach rozwojowych dotyczących sieci agencyjnej; Tworzenie i wdrażanie narzędzi wspierających procesy sprzedażowe i organizacyjne w sieci agentów; Inicjowanie zmian w zakresie oferty produktowej oraz obsługi klientów; Opracowywanie materiałów wspierających pracę agentów...
Na co dzień w naszym zespole:bierzesz udział w zadaniach dotyczących rozwoju sieci agencyjnej,budujesz i rozwijasz narzędzia wspierające procesy biznesowe oraz organizacyjne dot. sieci agentów,inicjujesz i wdrażasz zmiany w zakresie oferty i procesów produktowych w sieci...
Twoje zadania: wsparcie działu produktów marki własnej w kategorii FMCG; współpraca przy projektach wdrażania produktów marki własnej; analizy rynku FMCG; poszukiwanie produktów do marki własnej oraz planowanie ich promocji; współudział w projektowaniu szaty graficznej produktów marki...
Wsparcie w zarządzaniu produktami marki własnej w branży FMCG. Uczestnictwo w projektach nowych produktów. Analizy rynkowe w sektorze FMCG. Poszukiwanie innowacyjnych produktów i organizowanie akcji promocyjnych. Projektowanie opakowań i szaty graficznej. Współpraca z agencjami graficznymi,...
Twoje główne zadania: Wsparcie działu produktów marki własnej w sektorze FMCG. Współpraca przy projektach wprowadzania nowych produktów marki własnej. Przeprowadzanie analiz rynku FMCG. Wyszukiwanie nowych produktów oraz planowanie promocji. Uczestniczenie w projektowaniu opakowań i szaty...
Klient portalu Praca.pl
Cząstków Mazowiecki
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
10 dni
Przypisywanie produktów do odpowiednich modeli pojazdów. Uzupełnianie i weryfikacja danych technicznych w systemie wewnętrznym. Analiza brakujących informacji i tworzenie opisów technicznych na podstawie wzorów. Współpraca z zagranicznymi oddziałami w zakresie akceptacji nowo wprowadzanych...
Twój zakres obowiązków Kompleksowa praca z produktami ubezpieczeniowymi i inwestycyjnymi (analizy, przygotowanie i wdrażanie produktów, planowanie i monitoring wyników finansowych i sprzedażowych) Realizowanie wyznaczonych planów finansowych w zakresie przydzielonych produktów;...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
przygotowywanie koncepcji i koordynacja realizacji działań marketingowych i promocyjnych, w tym działań niestandardowych ( od pomysłu, przez realizację), przygotowywanie i koordynacja procesu realizacji materiałów promocyjnych oraz informacyjnych o repertuarze Opery Kameralnej; wysyłanie...
Testowanie i walidacja produktów z zakresu chemii budowlanej i cementu workowanego. Szkolenie wykonawców i klientów w zakresie praktycznego zastosowania produktów. Analiza i monitorowanie oferty konkurencji. Wsparcie przy tworzeniu materiałów marketingowych.
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
9 dni
Kreowanie i nadzór nad kampaniami promocyjnymi (od pomysłu do realizacji) Przygotowanie i koordynacja produkcji materiałów informacyjnych o repertuarze teatru; Rozsyłanie zapowiedzi premier do mediów lokalnych i ogólnopolskich; Pozyskiwanie partnerów biznesowych oraz rozwijanie współpracy...
Udział w działaniach rozwojowych dotyczących sieci agencyjnej; Tworzenie i wdrażanie narzędzi wspierających procesy sprzedażowe i organizacyjne w sieci agentów; Inicjowanie zmian w zakresie oferty produktowej oraz obsługi klientów; Opracowywanie materiałów wspierających pracę agentów...
Na co dzień w naszym zespole:bierzesz udział w zadaniach dotyczących rozwoju sieci agencyjnej,budujesz i rozwijasz narzędzia wspierające procesy biznesowe oraz organizacyjne dot. sieci agentów,inicjujesz i wdrażasz zmiany w zakresie oferty i procesów produktowych w sieci...
Twoje zadania: wsparcie działu produktów marki własnej w kategorii FMCG; współpraca przy projektach wdrażania produktów marki własnej; analizy rynku FMCG; poszukiwanie produktów do marki własnej oraz planowanie ich promocji; współudział w projektowaniu szaty graficznej produktów marki...
Wsparcie w zarządzaniu produktami marki własnej w branży FMCG. Uczestnictwo w projektach nowych produktów. Analizy rynkowe w sektorze FMCG. Poszukiwanie innowacyjnych produktów i organizowanie akcji promocyjnych. Projektowanie opakowań i szaty graficznej. Współpraca z agencjami graficznymi,...
Twoje główne zadania: Wsparcie działu produktów marki własnej w sektorze FMCG. Współpraca przy projektach wprowadzania nowych produktów marki własnej. Przeprowadzanie analiz rynku FMCG. Wyszukiwanie nowych produktów oraz planowanie promocji. Uczestniczenie w projektowaniu opakowań i szaty...
Klient portalu Praca.pl
Cząstków Mazowiecki
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
10 dni
Przypisywanie produktów do odpowiednich modeli pojazdów. Uzupełnianie i weryfikacja danych technicznych w systemie wewnętrznym. Analiza brakujących informacji i tworzenie opisów technicznych na podstawie wzorów. Współpraca z zagranicznymi oddziałami w zakresie akceptacji nowo wprowadzanych...
Twój zakres obowiązków Kompleksowa praca z produktami ubezpieczeniowymi i inwestycyjnymi (analizy, przygotowanie i wdrażanie produktów, planowanie i monitoring wyników finansowych i sprzedażowych) Realizowanie wyznaczonych planów finansowych w zakresie przydzielonych produktów;...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
przygotowywanie koncepcji i koordynacja realizacji działań marketingowych i promocyjnych, w tym działań niestandardowych ( od pomysłu, przez realizację), przygotowywanie i koordynacja procesu realizacji materiałów promocyjnych oraz informacyjnych o repertuarze Opery Kameralnej; wysyłanie...
Testowanie i walidacja produktów z zakresu chemii budowlanej i cementu workowanego. Szkolenie wykonawców i klientów w zakresie praktycznego zastosowania produktów. Analiza i monitorowanie oferty konkurencji. Wsparcie przy tworzeniu materiałów marketingowych.
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
9 dni
Kreowanie i nadzór nad kampaniami promocyjnymi (od pomysłu do realizacji) Przygotowanie i koordynacja produkcji materiałów informacyjnych o repertuarze teatru; Rozsyłanie zapowiedzi premier do mediów lokalnych i ogólnopolskich; Pozyskiwanie partnerów biznesowych oraz rozwijanie współpracy...