Linde Material Handling jest jednym z wiodących dostawców intralogistyki i jednym z największych na świecie producentów wózków widłowych o napędzie spalinowym i elektrycznym a także wyposażenia magazynowego. Nasze zaawansowane technologicznie produkty, kompleksowa oferta usług oraz serwis, stanowią podstawę dla pomyślnego rozwoju naszej globalnej firmy, która oferuje atrakcyjne możliwości rozwoju dla swoich pracowników na całym świecie.
Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. HelpDesk
Nr ref.: Linde/IT, Miejsce pracy: Warszawa, woj. mazowieckie
Za co będziesz odpowiedzialny/a:
- zapewnienie ciągłego wsparcia informatycznego użytkowników w centrali i oddziałach firmy,
- zapewnienie prawidłowego działania sieci LAN,
- konfigurację i utrzymanie zasobów sprzętowych i oprogramowania,
- raportowanie z prowadzonych działań Dyrektorowi działu IT.
Czego oczekujemy:
- wykształcenia minimum średniego – preferowane kierunki informatyczne,
- minimum rocznego doświadczenie na podobnym stanowisku,
- bardzo dobrej znajomości platformy Windows,
- podstawowej znajomości Windows Server i Active Directory,
- dobrej znajomości pakietu MS Office,
- podstawowej znajomości zagadnień z zakresu konfiguracji i rozwiązań sieciowych (LAN/WAN),
- dobrej znajomości sprzętu komputerowego: stacje robocze i laptopy (diagnostyka, drobne naprawy),
- otwartości na problemy użytkowników i chęć ich rozwiązywania,
- doskonałych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych,
- bardzo dobrej organizacja pracy,
- zaangażowania w pracę i chęci samodoskonalenia,
- znajomości języka angielskiego w zakresie zagadnień IT– warunek konieczny,
- znajomości języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
- prawa jazdy kat. B.
Co oferujemy:
- pracę w dynamicznym zespole w międzynarodowej firmie,
- koleżeńska i miłą atmosferę w zespole,
- opiekę medyczną po okresie próbnym,
- niezbędne narzędzia pracy,
- szkolenia techniczne.
Linde. Przejdź na naszą stronę!
www.linde-mh.pl
www.linde-mh.pl