Firma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada 57 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji oraz Czech.
- prowadzenie procesu uzyskiwania pozwoleń na budowę
- realizacja zadań administracyjno-biurowych
- kontakt z podmiotami administracji publicznej
- sporządzanie pism urzędowych
- koordynacja i monitorowanie realizacji projektów inwestycyjnych
- praca w centrali firmy w Krośnie
- wykształcenie wyższe
- znajomość prawa budowlanego i procedur administracyjnych
- dobra organizacja pracy oraz samodzielność w działaniu
- dyspozycyjność i zaangażowanie w powierzone obowiązki
- mobilność
- szkolenie na danym stanowisku
- aktywny udział w rozwoju firmy
- zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się na rynku firmie w oparciu o umowę o pracę
Poznaj
Merkury Market spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
Merkury Market to sieć sklepów zajmująca się dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz i materiałów budowlanych. Obecnie prowadzimy 61 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji i Czech, oraz 6 sklepów internetowych. Wyróżnia nas szeroki asortyment, niskie ceny i profesjonalna obsługa.
Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, w której doceniamy zaangażowanie pracowników i dajemy im możliwość rozwoju. Jeżeli chcesz z nami rozwijać swoje umiejętności i zdobywać nowe kompetencje, dołącz do nas.