JAGA Temp Sp. z o.o. jest agencją doradztwa personalnego działającą na obszarze Polski od 2011 roku. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację specjalistów oraz doradztwo personalne dla firm z branży logistycznej i produkcyjnej. JAGA Temp Sp. z o.o. posiada Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego (nr 7363).
Masz doświadczenie w pracy w dziale kadr i płac? A może jesteś po studiach kierunkowych i chcesz praktycznie wykorzystać swoją wiedzę? Komunikujesz się swobodnie w języku angielskim? Szukamy takiej osoby jak Ty!
Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Sochaczew
Nr Ref.: SKPMH
Obowiązki:
- przyjmowanie dokumentów do pracy nowych pracowników oraz wprowadzanie do systemu kadrowo – płacowego,
- prowadzenie akt personalnych pracowników,
- obsługa pracowników w zakresie kadrowym – wypisywanie dokumentów kadrowych tj. umów o pracę, informacji kadrowej, aneksów, angaży, rozwiązań umów o pracę, świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu i innych dokumentów kadrowych,
- prowadzenie ewidencji badań lekarskich,
- prowadzenie bazy pracowników tymczasowych oraz zbieranie dokumentacji,
- ewidencja czasu pracy pracowników z wprowadzeniem do systemu, co rzutuje na poprawne wynagrodzenia,
- sporządzanie raportów kadrowych na zlecenie przełożonego,
- tworzenie i koordynowanie dokumentacji dla potrzeb ISO i GMP,
- znajomość bieżących przepisów kadrowych,
- czynne uczestnictwo w pracy Funduszu Socjalnego, w tym przygotowanie dokumentacji,
- wykonywanie innych poleceń przełożonego w zakresie prac Działu Zasobów Ludzkich,
- przygotowanie części raportów do GUS-u.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego - warunek konieczny,
- bardzo dobra praktyczna znajomość pakietu MS Office,
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- podstawowa znajomość przepisów prawa pracy,
- mile widziane dodatkowe kursy lub uprawnienia związane z tematyką kadr, rozliczania czasu pracy,
- skrupulatność, dokładność oraz samodzielność,
- systematyczność w wykonywaniu obowiązków oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- zdolność odnajdywania się w dynamicznym środowisku pracy,
- cierpliwość, opanowanie oraz odpowiedzialność.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- godziny pracy: 8-16:00,
- atrakcyjne wynagrodzenie zgodne z doświadczeniem i kwalifikacjami,
- możliwość stałego rozwijania wiedzy i kompetencji we współpracy ze specjalistami w branży,
- ciekawe i pełne wyzwań stanowisko pracy,
- pracę w Firmie będącej liderem w branży opakowań.