Jeśli ktoś pyta cię o różnicę między wynagrodzeniem a płacą, pojawia Ci się uśmiech na twarzy? Znasz odpowiedzi na pytania dotyczące podatków lub ubezpieczeń społecznych jak własną kieszeń i potrafisz wyjaśnić to laikowi? Mamy dla Ciebie idealną pracę!
Zespół naszej lokalizacji Gdańsk poszukuje aktualnie osób na stanowisko
-
Naliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego pracowników
-
Prowadzenie ewidencji i dokumentacji płacowej
-
Przygotowanie i nadzór nad umowami cywilno-prawnymi
-
Sporządzanie dodatkowych list wypłat
-
Prowadzenie spraw komorniczych
-
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich
-
Wydawanie pracownikom zaświadczeń i innych dokumentów płacowych
-
Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ubezpieczeniach społecznych
-
Kompleksowe rozliczanie składek ZUS
-
Sporządzanie imiennych deklaracji podatkowych
-
Wprowadzenie i obsługa programu PPK
-
Monitorowanie terminów badań wstępnych, okresowych kontrolnych, ważności orzeczeń lekarskich, szkoleń BHP, oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie
-
Sporządzanie wymaganych zestawień i raportów
-
Udzielanie pracownikom informacji związanej z płacami
-
Bieżąca współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi firmy w zakresie kadrowo-płacowym
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy związanej z bieżącym naliczaniem listy płac pracowniczych i umów cywilnoprawnych oraz swobodnym poruszaniem się w systemie Płatnik i Optima
- Szybkie przyswajanie wiedzy w zakresie zmian następujących w przepisach z zakresu Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych,
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz rzetelność w wykonywaniu obowiązków pracowniczych.
- Znajomość pakietu MS Office
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i w piśmie)
- Możliwość zmierzenia się z wyzwaniami w ramach zróżnicowanych zadań
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Dofinansowanie do opieki medycznej
- Odpowiedzialność i samodzielność działania
- Dbamy o dobór ciekawych osobowości tworzących nasz zespół
- Poczujesz się pewnie dzięki wieloletniemu istnieniu i doświadczeniu firmy
Poznaj
Competence Call Center member of TELUS International
About Us:
Excellent customer service is our passion - in 2020 Competence Call Center merged with and is now part of TELUS International. Since then, 70,000 team members have been providing the best customer service in more than 50 languages for international and well-known partners. We already employ about 500 people in our offices in Gdansk, Poland!
Who are we looking for?
Customer advisors, Digital Marketing Specialist, customer service people and many more!
Will knowing languages help me get hired?
Yes ! We are currently recruiting people who can speak one of the following languages: Czech, German, Hungarian, Romanian.
Check our offers by looking at the tabs: Call Center and Customer Service and Social Media.