Specjalista ds. komunikacji i promocji działań edukacyjnych

Centrum Nauki Kopernik

Warszawa

111 dni temu

CENTRUM NAUKI KOPERNIK poszukuje osoby do pracy na stanowisku:

Specjalista ds. komunikacji i promocji działań edukacyjnych
Miejsce pracy: Warszawa

Jednym z celów Centrum Nauki Kopernik jest zmiana kultury uczenia (się) i przez to przyczynienie się do przeprowadzenia niezbędnych zmian w kształceniu w Polsce, które odpowiadają na potrzeby i wyzwania społeczeństwa 21. wieku. W centrum procesu edukacyjnego stawiamy osobę uczącą się.

 

Od początku współpracujemy ześrodowiskiem edukacyjnym (formalnym i nieformalnym). To jeden
z priorytetów naszej działalności. Edukatorzy to nasi naturalni partnerzy – zapraszamy ich do wspólnego projektowania rozmaitych formatów edukacyjnych, w tym edukacyjnego wymiaru wizyt w CNK.

Organizujemy zajęcia i wydarzenia adresowane do grup szkolnych.

Przygotowujemy warsztaty dla nauczycieli, podczas których mogą rozwinąć posiadane umiejętności, poznać nowe, skuteczne metody uczenia, których głównym celem jest aktywizowanie uczniów. Opracowujemy autorskie zestawy edukacyjne - nowoczesne pomoce dydaktyczne oraz scenariusze niezbędne do uczenia (się) praktycznego - przez odkrywanie i osobiste doświadczanie w procesie otwartego eksperymentowania.

Wraz z partnerami realizujemy projekty i programy wykraczające poza mury instytucji.

 

Działania edukacyjne CNK są zebrane na naszej stronie internetowej: www.kopernik.org.pl
głównie w zakładce „dla nauczycieli”, a idea im przyświecająca opisana jest tu: http://www.kopernik.org.pl/dla-nauczycieli/jak-sie-uczyc/

 
Zadania na stanowisku:
  • komunikowanie podejścia CNK do edukacji i uczenia się w celu zmiany postrzegania tego procesu;
  • promowanie oferty edukacyjnej CNK adresowanej zarówno do szkół - nauczycieli oraz klas, jak i do animatorów edukacji nieformalnej oraz rodziców;
  • opracowywanie strategii komunikacji i promocji we współpracy z kierownictwem działu PR i w porozumieniu z Pracownią Edukacji oraz realizacja przyjętych działań;
  • koordynowanie prac związanych z przygotowywaniem materiałów promocyjnych i wybór kanałów ich dystrybucji;
  • wybór partnerów i dostawców zewnętrznych, wspierających realizację zadań (zgodnie z zasadami efektywnego zarządzania finansami) oraz nadzór nad ich pracą;
  • tworzenie harmonogramów działań, budżetów promocji, rozliczeń, raportów;
  • współpraca z redakcją – konsultowanie i/lub pisanie tekstów do materiałów promocyjnych i informacyjnych (foldery, ulotki, strony www, biuletyny wewnętrzne i zewnętrzne, informacje prasowe);
  • kontakty z mediami w zakresie ustalonym z rzecznikiem prasowym, w tym pozyskiwanie patronatów medialnych;
  • analiza przebiegu procesu komunikacji i dbałość o efektywne budowanie wizerunku CNK.
Wymagania
  • zainteresowanie tematyką edukacyjną,
  • znajomość narzędzi PR i marketingowych,
  • umiejętność pisania,
  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów,
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • biegła obsługa programów Word, Excel, Power Point,
  • umiejętność godzenia zadań kreatywnych i rutynowych,
  • wysoka odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • zaangażowanie,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność pracy pod presją czasu, w zmieniających się dynamicznie warunkach,
  • zdolności interpersonalne,
  • gotowość do uczenia się,
  • wysoka kultura osobista.
Dodatkowym atutem będą:
  • doświadczenie pracy w instytucji publicznej lub organizacji pozarządowej działającej w obszarze edukacji / której bliskie są zagadnienia związane z uczeniem się i edukacją, i/lub
  • doświadczenie pracy / działalność w sferze edukacji nieformalnej, pozaszkolnej, i/lub
  • doświadczenie w pracy w agencji PR / reklamowej wyspecjalizowanej w promowaniu projektów edukacyjnych.
Oferujemy:
  • umowę o pracę na zastępstwo,
  • pracę w dynamicznym, rozwijającym się zespole,
  • ciekawe wyzwania w nowej, prestiżowej instytucji kultury,
  • możliwość rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Nauki Kopernik moich danych osobowych w celach związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacyjnego. Zostałam/łem poinformowana/y, że administratorem danych osobowych jest Centrum Nauki Kopernik z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 00-390) przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, a dane nie zostaną udostępnione podmiotom trzecim. Oświadczam, iż jestem świadoma/y prawa do wglądu do swoich danych, prawa poprawiania danych oraz prawa do żądania usunięcia danych, a dane zostały podane dobrowolnie.”

Zgłoszenia bez załączonej powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.

Poznaj

Centrum Nauki Kopernik

Centrum Nauki Kopernik to:

  • królestwo eksperymentów – w Centrum znajdują się setki angażujących eksponatów. Umożliwiają one prowadzenie samodzielnych doświadczeń, wyjaśniających funkcjonowanie świata wokół nas. Eksperymentowanie pomaga zrozumieć nawet skomplikowane zjawiska.
  • przygoda i świetna zabawa - każdy, kto odważy się trochę poeksperymentować przekona się, że nauka to wciągająca i fascynująca przygoda. Wiek zwiedzającego nie ma znaczenia - wystawy są tak pomyślane, by każdy znalazł tu coś dla siebie.
  • podglądanie przyszłości - prezentujemy rozwiązania technologiczne, nad którymi naukowcy dopiero pracują.

a także:

  • teatr, w którym w role aktorów wcielają się roboty,
  • teatr Wysokich Napięć,
  • Park Odkrywców,
  • oryginalny ogród widokowy na dachu,
  • jedno z najnowocześniejszych na świecie planetariów,
  • Centrum Konferencyjne.

Proces rekrutacji

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Promocji

Specjalista ds. Promocji to osoba, która jest odpowiada za koordynowanie działalności promocyjnej firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: planowanie kampanii promocyjno - reklamowej i gadżetów promocyjnych, kontakty z mediami (baza, recenzje, wywiady, pozyskiwanie i prowadzenie patronatów medialnych – negocjacje, tworzenie umów, koordynowanie procesu realizacji umowy), ...
Specjalista ds. Promocji Praca Specjalista ds. Promocji

Rekrutują z Praca.pl