Najnowsze oferty pracy

  • Digital Marketing Specialist

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Zadania: Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych online, z naciskiem na działania sprzedażowe. Analiza wyników kampanii, opracowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w tworzeniu strategii komunikacji i analizie rynku we współpracy z klientami. Codzienna współpraca z...
  • Starszy Specjalista ds. Marketingu Internetowego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa   dziś wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie serwisami WWW (WordPress/CMS autorskie): administracja, rozwój i rozbudowa modułów; drobne modyfikacje w HTML/CSS/JS/PHP. SEO on-site i off-site: prowadzenie audytów technicznych i contentowych; przygotowanie listy rekomendacji i ich wdrożenie/koordynacja;...
  • Starszy Specjalista ds. stron internetowych i SEO

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Administracja i rozwój serwisów WWW (WordPress i inne systemy CMS). Wprowadzanie poprawek i modyfikacji w HTML, CSS, PHP i JS. Prowadzenie działań SEO on-site i off-site – audyty, wdrożenia, analiza efektów. Przygotowanie i optymalizacja treści pod wyszukiwarki. Tworzenie prostych grafik...
  • Specjalista ds. Marketingu online

    Auchan Polska Sp. z o.o.   Piaseczno, ul. Puławska 46    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje zadania: Planowanie, realizacja i bieżąca optymalizacja kampanii digital: Google Ads, YouTube, Display, Performance Max, afiliacja, Monitorowanie wyników i analiza skuteczności kampanii z wykorzystaniem narzędzi analitycznych, Przygotowywanie raportów oraz formułowanie wniosków i...
  • Specjalista ds. Strategii Mediowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi, Wspieranie...
  • Specjalista ds. Kampanii Digitalowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych, w szczególności nastawionych na sprzedaż. Tworzenie założeń kampanii, monitorowanie wyników oraz przygotowywanie raportów efektywności. Współpraca z działem zakupowym, zespołem ekspertów i klientami. Udział w przygotowywaniu...
  • Planer Mediów

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii mediowych w kanałach online i offline, Analiza wyników kampanii oraz rekomendowanie usprawnień, Współpraca z zespołami projektowymi przy planowaniu działań reklamowych, Utrzymywanie relacji z klientami oraz doradztwo w zakresie...
  • Digital Media Planner

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako DIGITAL MEDIA PLANNER będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który zmienia cele biznesowe naszych Klientów w skuteczne cele mediowe. AP buduje relacje oparte na zaufaniu, proponując przy tym nasze innowacyjne rozwiązania. Na co dzień...
  • Digital Media Planner

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako MEDIA PLANNER rozwiniesz swoje umiejętności strategiczne, wykorzystując przy tym holistyczną wiedzę mediową. Będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który przekłada cele biznesowe naszych Klientów na skuteczne cele mediowe. Agency...
  • Specjalista ds. e-marketingu

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Sprawdzona firma   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: Zawartość i aktualność treści stron internetowych przy wykorzystaniu systemów typu CMS Dbanie o odpowiednią widoczność strony w Google przy wykorzystaniu dobrych praktyk SEO Projektowanie i realizowanie kampanii marketingowych – newslettery,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. e-marketingu Warszawa
Specjalista Ds. Komunikacji Marketingowej

Specjalista Ds. Komunikacji Marketingowej

DHL Express (Poland) Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
3431 dni temu
Specjalista Ds. Komunikacji Marketingowej

KATEGORIA ZASZEREGOWANIA PŁACOWEGO: K
MIEJSCE PRACY: WARSZAWA
NR REF: 613

CZEKAMY WŁAŚNIE NA CIEBIE, JEŚLI:
  • Twoją pasją jest praca z ludźmi,
  • potrafisz aktywnie współpracować z zespołem,
  • posiadasz silną orientację na Klienta.
DO TWOICH OBOWIĄZKÓW BĘDZIE NALEŻAŁO:
  • e-mail marketing – opracowanie strategii działań, przygotowanie grafik, baz do wysyłki oraz wysyłka,
  • przygotowanie i realizacja komunikacji marketingowej social media i innych działań on-line,
  • koordynacja i nadzór prac agencji marketingowych, interaktywnych i domów mediowych,
  • przygotowanie innych materiałów online i offline.
PODCZAS WSPÓLNEJ PODRÓŻY OCZEKUJEMY:
  • min. 2-letniego doświadczenia w obszarze komunikacji marketingowej,
  • doświadczenia w działaniach e-mail marketingowych,
  • rozwiniętej umiejętności zarządzania projektami marketingowymi popartej doświadczeniem,
  • szerokiej wiedzy z zakresu narzędzi marketingowych i znajomości nowych trendów, w tym w marketingu interaktywnym i social mediach,
  • umiejętności współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi (formułowanie briefów, nadzorowanie i rozliczanie współpracy),
  • doświadczenia w opracowaniu i produkcji materiałów komunikacji marketingowej,
  • znajomość programów graficznych (np. Corel, Photoshop) będzie dodatkowym atutem,
  • lekkości pióra i umiejętności pisania tekstów marketingowych,
  • wysokiego poziomu własnej inicjatywy i motywacji oraz umiejętności pracy w zespole,
  • kreatywności i innowacyjności w działaniu,
  • skrupulatności,
  • biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie.
W ZAMIAN OFERUJEMY:
  • umowę o pracę,
  • interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • dużą samodzielność i odpowiedzialność w pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • niezbędne narzędzia pracy.

W treści dokumentów aplikacyjnych prosimy o umieszczenie następującej klauzuli:


Administratorem danych osobowych jest DHL Parcel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-823) przy ul. Osmańskiej 2. Dane osobowe nie będą udostępniane, z wyjątkiem podmiotów upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych, w zakresie wynikającym z art. 22 ¹ Kodeksu pracy, jest obowiązkowe. Podanie danych osobowych w zakresie szerszym niż wynikającym z powołanego przepisu jest dobrowolne i opiera się o wyrażoną zgodę. Nie podanie ww. danych spowoduje jednak brak możliwości kontaktu ze strony DHL Parcel Polska Sp. z o.o.. Z uwagi na to proszę zamieścić w swoich dokumentach aplikacyjnych poniższą zgodę.


„Wyrażam zgodę DHL Parcel Polska Sp. z o.o. na przetwarzanie - w związku z niniejszym procesem rekrutacyjnym - moich danych osobowych, w zakresie szerszym niż to wynika z przepisu art. 22¹ Kodeksu pracy.”

 

Podobne oferty

  • Digital Marketing Specialist

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Zadania: Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych online, z naciskiem na działania sprzedażowe. Analiza wyników kampanii, opracowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w tworzeniu strategii komunikacji i analizie rynku we współpracy z klientami. Codzienna współpraca z...
  • Starszy Specjalista ds. Marketingu Internetowego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa   dziś wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie serwisami WWW (WordPress/CMS autorskie): administracja, rozwój i rozbudowa modułów; drobne modyfikacje w HTML/CSS/JS/PHP. SEO on-site i off-site: prowadzenie audytów technicznych i contentowych; przygotowanie listy rekomendacji i ich wdrożenie/koordynacja;...
  • Starszy Specjalista ds. stron internetowych i SEO

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Administracja i rozwój serwisów WWW (WordPress i inne systemy CMS). Wprowadzanie poprawek i modyfikacji w HTML, CSS, PHP i JS. Prowadzenie działań SEO on-site i off-site – audyty, wdrożenia, analiza efektów. Przygotowanie i optymalizacja treści pod wyszukiwarki. Tworzenie prostych grafik...
  • Specjalista ds. Marketingu online

    Auchan Polska Sp. z o.o.   Piaseczno, ul. Puławska 46    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje zadania: Planowanie, realizacja i bieżąca optymalizacja kampanii digital: Google Ads, YouTube, Display, Performance Max, afiliacja, Monitorowanie wyników i analiza skuteczności kampanii z wykorzystaniem narzędzi analitycznych, Przygotowywanie raportów oraz formułowanie wniosków i...
  • Specjalista ds. Strategii Mediowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi, Wspieranie...
  • Specjalista ds. Kampanii Digitalowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych, w szczególności nastawionych na sprzedaż. Tworzenie założeń kampanii, monitorowanie wyników oraz przygotowywanie raportów efektywności. Współpraca z działem zakupowym, zespołem ekspertów i klientami. Udział w przygotowywaniu...
  • Planer Mediów

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii mediowych w kanałach online i offline, Analiza wyników kampanii oraz rekomendowanie usprawnień, Współpraca z zespołami projektowymi przy planowaniu działań reklamowych, Utrzymywanie relacji z klientami oraz doradztwo w zakresie...
  • Digital Media Planner

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako DIGITAL MEDIA PLANNER będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który zmienia cele biznesowe naszych Klientów w skuteczne cele mediowe. AP buduje relacje oparte na zaufaniu, proponując przy tym nasze innowacyjne rozwiązania. Na co dzień...
  • Digital Media Planner

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako MEDIA PLANNER rozwiniesz swoje umiejętności strategiczne, wykorzystując przy tym holistyczną wiedzę mediową. Będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który przekłada cele biznesowe naszych Klientów na skuteczne cele mediowe. Agency...
  • Specjalista ds. e-marketingu

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Sprawdzona firma   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: Zawartość i aktualność treści stron internetowych przy wykorzystaniu systemów typu CMS Dbanie o odpowiednią widoczność strony w Google przy wykorzystaniu dobrych praktyk SEO Projektowanie i realizowanie kampanii marketingowych – newslettery,...