Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Kontaktu z Klientem w Departamencie Windykacji Telefonicznej

Getin Noble Bank S.A.

Wrocław

114 dni temu

Specjalista ds. Kontaktu z Klientem w Departamencie Windykacji Telefonicznej
Wrocław
Pracując u nas, będziesz odpowiedzialny za:
  • telefoniczne nawiązywanie kontaktu z klientami banku,
  • wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności,
  • motywowanie klientów do zapłaty,
  • realizowanie planów w zakresie kwot odzyskanych. 

Jeśli jesteś zmotywowany do pracy z klientem i zainteresowany rozwijaniem nowych umiejętności, zapraszamy Cię do naszego zespołu. Doświadczenie w obsłudze Klienta jest mile widziane, ale jeżeli nie masz doświadczenia w tym obszarze – nie szkodzi ;-) nauczymy Cię wszystkiego, czego będziesz potrzebować.

 

Dołącz do nas, a otrzymasz:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pół lub cały etat),
  • wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
  • benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
  • samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność,
  • pracę w  energicznym i ambitnym zespole,
  • pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce.
Nasza praca została zauważona i doceniona
w prestiżowych rankingach:
Dołącz do
naszego zespołu!
z dopiskiem P/OWD/NT/08/2019
APLIKUJ TERAZ
W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie stosownej zgody na przetwarzanie danych osobowych. Ma Pan/Pani możliwość odwołania udzielonej zgody w każdym czasie, ale wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych oraz załączenie klauzuli jest dobrowolne, ale ich niepodanie uniemożliwi udział w rekrutacji.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w obecnym procesie rekrutacji:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie zawartych w złożonej przeze mnie aplikacji, które wykraczają poza katalog danych, których może ode mnie żądać Bank na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy i innych właściwych ustaw, w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacji.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w obecnym i przyszłych procesach rekrutacyjnych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie zawartych w złożonej przeze mnie aplikacji, które wykraczają poza katalog danych, których może ode mnie żądać Bank na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy i innych właściwych ustaw, w celu przeprowadzenia obecnego i przyszłych procesów rekrutacyjnych.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami


Informacje o Administratorze danych przeczytasz TUTAJ.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie, kontakt:
Telefon: 197 97 lub 32 604 30 01 (z zagranicy)
Formularz kontaktowy: https://www.getinbank.pl/kontakt/formularz-kontaktowy (dalej „Bank”).

Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są:
- w zakresie danych osobowych wskazanych w art. 22 1 kodeksu pracy w związku z udziałem w procesie rekrutacji w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy lub innych aktów prawnych, z których wynika konieczność wypełnienia przez Pracodawcę obowiązku nałożonego na niego przepisem prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
- w zakresie nieobjętym wymienionymi wyżej przepisem, na podstawie zgody wyrażonej w zakresie dobrowolnie podanych przez Pana/Panią danych w związku z uczestnictwem w rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być:
1) podmioty świadczące usługi na rzecz Pracodawcy w zakresie:
medycyny pracy (Medicover i placówki współpracujące)

Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane:

1) do zakończenia rekrutacji (oraz dodatkowo przez okres 3 lat), w związku z którą aplikował Pan/Pani do pracy u Pracodawcy, jeśli nie wyraził Pan/Pani zgody na przetwarzanie danych na potrzeby dalszych rekrutacji;
2) do 3 lat od dnia złożenia aplikacji w przypadku gdy wyraził Pan/Pani zgodę na przetwarzanie danych w celach przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że:
1) przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do swoich danych (art. 15 RODO), ich sprostowania (art. 16 RODO), usunięcia danych (art. 17 RODO),prawo ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO) oraz prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO);
2) przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
3) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale ich niepodanie uniemożliwi udział w rekrutacji;
4) Pracodawca powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez:
E-mail: iod@gnb.pl
Formularz kontaktowy na stronie: https://www.getinbank.pl/kontakt/formularz-kontaktowy.

*Best Quality Employer 2019 – tytuł przyznawany pracodawcom, którzy przestrzegają dobrych praktyk w polityce zatrudnienia, efektywnie zarządzają zasobami ludzkimi oraz pielęgnują kulturę organizacyjną i dobrą atmosferę wewnątrz firmy.
**Solidny Pracodawca Roku 2019 – Getin Noble Bank otrzymał wyróżnienie w kategorii ogólnopolskiej w 2019 r., przyznawane przedsiębiorstwom i instytucjom najrzetelniejszym pod względem polityki zatrudnieniowej, rozwiązań pracowniczych i zarządzania zasobami ludzkimi.
***Złoty Bankier 2019 – Getin Bank zajął trzecie miejsce w prestiżowym rankingu „Złoty Bankier” w głównej kategorii „Złoty Bank 2019 - Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”. Bank został również wyróżniony w kategorii „Bezpieczny bank – najlepsze praktyki”.
****Przyjazny Bank Newsweeka 2019 – Getin Bank zajął drugie miejsce w kategorii „Bankowość Mobilna” w rankingu Przyjazny Bank Newsweeka 2019, dostępnym na newsweek.pl.

Poznaj

Getin Noble Bank S.A.

Getin Noble Bank jest drugim największym bankiem z większościowym polskim kapitałem. Nasza oferta skierowana jest do Klientów indywidualnych, małych i średnich firm, samorządów oraz dużych korporacji. Bankowość detaliczną reprezentuje marka Getin Bank, której Klientami są osoby oczekujące sprawdzonych produktów finansowych oraz uproszczonych procedur. W ramach marki Noble Bank świadczone są usługi w zakresie Private Bankingu - poza dedykowanymi produktami finansowymi Noble Bank oferuje także doradztwo w zakresie nieruchomości, inwestycji, wsparcia prawno-podatkowego oraz art bankingu. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,3 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 430 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników.

Pracownik do spraw telewindykacyjnych, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest odpowiedzialny za przeprowadzanie rozmów telefonicznych z dłużnikami firmy lub przedsiębiorstwa. Zadaniem osoby obsadzonej na tym stanowisku jest informowanie klientów o upływie terminu spłaty należności, pouczenie ich o konsekwencjach jakie wiążą się z nieuregulowaniem rachunku w wyznaczonym terminie i sporządzenie raportu z przebiegu rozmowy, ...
Praca Pracownik ds. Telewindykacji