CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Zadania na stanowisku:
- Odpowiedzialność za zarządzanie umowami
- Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego
- Odpowiedzialność za uzgadnianie umów, fakturowanie i zarządzanie dostawcami i zamówieniami
- Negocjowanie stawek, ofert dostawców, zapisów w umowach dla najlepszego wyniku da firmy
- Optymalizacja kosztów
- Zarządzanie składaniem zamówień, anulacją czy roszczeniami
- Wspieranie innych działów
- Odpowiedzialność za całą dokumentację związaną z zarządzaniem dostawcami w firmie
Oczekujemy:
- Doświadczenia w zarządzaniu relacjami z dostawcami - wycena, zamówienie, umowa
- Doświadczenia w zarządzaniu umowami i ustaleniami handlowymi z dostawcami, negocjowaniu umów i kosztów
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Umiejętności zarządzania projektami
- Doświadczenie w kierowaniu i wspieraniu projektów i procesów w celu zwiększenia wydajności
- Dbałość o szczegóły
Oferujemy:
- Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w ramach umowy o pracę
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- Grupowe ubezpieczenie
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i twojej rodziny
- Atrakcyjny pakiet dodatkowych benefitów do wyboru (fitness, siłownia, kino itp.)
- Elastyczne godziny pracy
- Liczne wydarzenia, imprezy integracyjne i wiele innych