relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków Sporządzanie raportów i analiz finansowych wraz z ich interpretacją (przychody, struktura kosztów, odchylenia wyników w stosunku do prognoz); Analiza zapasów magazynowych; Sporządzanie raportu przychodów ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów;...
Zakres obowiązków: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Przygotowywanie budżetu, miesięczna aktualizacja prognoz oraz kontrola ich realizacji; Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Doskonalenie systemów raportowania. Wymagania...
Responsibilites: Targeting, forecasting and analysis preparation of business unit as support for the business unit manager and head of BC to translate strategy and targets into a financial plan; Preparing internal reports, insights and analyses to business unit manager and head of BC as support in...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: monitorowanie budżetu, identyfikację ryzyk oraz przygotowywanie propozycji działań naprawczych, rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu państwa, weryfikację rozliczeń cząstkowych, tworzenie raportów zbiorczych dotyczących rozliczeń,...
Opis stanowiska: weryfikacja jakości danych oraz ich integracji z wielu źródeł; rozwój i optymalizacja narzędzi raportowych, w tym MS Excel w celu automatyzacji pracy i poprawy jakości danych; pomoc w tworzeniu ujednoliconych raportów i procedur; weryfikacja i reagowanie na ewentualne...
Accounting and controlling for transactions related to stock/merchandise: Stock reconciliation execution and performing deep dive in analysis of discrepancies; Statistical and accounting margin reconciliation execution and diagnosis of discrepancies; Calculation and posting of goods’ cost of...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
9 dni
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie raportów i analiz finansowych wraz z ich interpretacją Sporządzanie raportu przychodów ze sprzedaży; Analiza miesięcznych kosztów oraz weryfikacja poprawności księgowań w systemie; Sporządzanie rezerw RMB oraz zestawienia wydatków; Sporządzanie...
Twój zakres obowiązków: sporządzanie raportów operacyjnych na potrzeby Spółki; korzystanie z baz danych (SQL) oraz pozostałych narzędzi umożliwiających sprawne i optymalne raportowanie w Spółce; analiza czynników mających wpływ na procesy sprzedażowe oraz windykacyjne zachodzące w...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Na powierzonym stanowisku Kierownik ds. kontrolingu będzie partnerem biznesowym dla zarządu spółki oraz kadry kierowniczej w tematach o charakterze kontrolingowym. Zakres odpowiedzialności: Analiza wyników finansowych firmy i wdrażanie rozwiązań optymalizacyjnych w tym obszarze Wyjaśnianie...
Specjalista ds. Kontrolingu / Analityk ds. Kontrolingu
Specjalista ds. Kontrolingu / Analityk ds. Kontrolingu
DOMAX SPÓŁKA Z O.O.
pomorskie, Łężyce koło Gdyni
praca stacjonarna
2279 dni temu
Firma Domax to największy polski producent okuć metalowych oraz złącz ciesielskich. Szeroką ofertę produktową oraz historię firmy można poznać pod adresem www.domax.com
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Kontrolingu / Analityk ds. Kontrolingu
Miejsce pracy: Łężyce koło Gdyni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspieranie procesów decyzyjnych poprzez przygotowanie, kontrolę i analizę danych przedsiębiorstwa.
Zadania:
Przygotowywanie raportów, analiz i sprawozdań dla zarządu i kierownictwa;
Bieżąca analiza danych operacyjnych firmy oraz kontrola wyceny w systemie ERP;
Analiza kosztów i ocena efektywności przedsiębiorstwa;
Wsparcie w rozwoju i rozbudowie obecnych narzędzi analitycznych w firmie.
Od kandydatów oczekujemy:
Wykształcenia wyższego - preferowane kierunki to ekonomia, finanse i rachunkowość;
Rocznego doświadczenie w dziale kontrolingu, finansowym lub analitycznym;
Znajomości zasad rachunkowości zarządczej i finansowej;
Biegłej obsługi komputera - w tym programów analitycznych - ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego MS Excel (na poziomie zaawansowanym);
Doświadczenie w pracy z systemami klasy ERP, BI lub hurtownią danych;
Znajomości języka SQL będzie dodatkowym atutem;
Zdolności analitycznych, sumienności i odpowiedzialności.
Stawiamy na:
Otwartość oraz chęć dalszego rozwoju własnych umiejętności;
Samodzielność, dociekliwość i rzetelność w zakresie wykonywania powierzonych zadań.
Oferujemy:
Pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku;
Narzędzia, szkolenie i wsparcie w zakresie powierzonych obowiązków,
Samodzielne stanowisko;
Atrakcyjne wynagrodzenie;
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub współpracę B2B.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków Sporządzanie raportów i analiz finansowych wraz z ich interpretacją (przychody, struktura kosztów, odchylenia wyników w stosunku do prognoz); Analiza zapasów magazynowych; Sporządzanie raportu przychodów ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów;...
Zakres obowiązków: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Przygotowywanie budżetu, miesięczna aktualizacja prognoz oraz kontrola ich realizacji; Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Doskonalenie systemów raportowania. Wymagania...
Responsibilites: Targeting, forecasting and analysis preparation of business unit as support for the business unit manager and head of BC to translate strategy and targets into a financial plan; Preparing internal reports, insights and analyses to business unit manager and head of BC as support in...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: monitorowanie budżetu, identyfikację ryzyk oraz przygotowywanie propozycji działań naprawczych, rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu państwa, weryfikację rozliczeń cząstkowych, tworzenie raportów zbiorczych dotyczących rozliczeń,...
Opis stanowiska: weryfikacja jakości danych oraz ich integracji z wielu źródeł; rozwój i optymalizacja narzędzi raportowych, w tym MS Excel w celu automatyzacji pracy i poprawy jakości danych; pomoc w tworzeniu ujednoliconych raportów i procedur; weryfikacja i reagowanie na ewentualne...
Accounting and controlling for transactions related to stock/merchandise: Stock reconciliation execution and performing deep dive in analysis of discrepancies; Statistical and accounting margin reconciliation execution and diagnosis of discrepancies; Calculation and posting of goods’ cost of...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
9 dni
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie raportów i analiz finansowych wraz z ich interpretacją Sporządzanie raportu przychodów ze sprzedaży; Analiza miesięcznych kosztów oraz weryfikacja poprawności księgowań w systemie; Sporządzanie rezerw RMB oraz zestawienia wydatków; Sporządzanie...
Twój zakres obowiązków: sporządzanie raportów operacyjnych na potrzeby Spółki; korzystanie z baz danych (SQL) oraz pozostałych narzędzi umożliwiających sprawne i optymalne raportowanie w Spółce; analiza czynników mających wpływ na procesy sprzedażowe oraz windykacyjne zachodzące w...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Na powierzonym stanowisku Kierownik ds. kontrolingu będzie partnerem biznesowym dla zarządu spółki oraz kadry kierowniczej w tematach o charakterze kontrolingowym. Zakres odpowiedzialności: Analiza wyników finansowych firmy i wdrażanie rozwiązań optymalizacyjnych w tym obszarze Wyjaśnianie...