Firma budowlana specjalizująca się w generalnym wykonawstwie obiektów infrastrukturalnych oraz użyteczności publicznej poszukuje kandydatów na stanowisko:
- przygotowywanie analiz ekonomicznych oraz raportów zarządczych na potrzeby Zarządu, Rady Nadzorczej i kadry kierowniczej,
- bieżąca analiza danych oraz raportowanie zagadnień z zakresu informacji zarządczej Spółki, w tym w szczególności w zakresie przychodów, kosztów, rentowności oraz działalności operacyjnej poszczególnych jednostek organizacyjnych,
- branie udziału w procesie sporządzania wyceny kontraktów – w zakresie budżetowania,
współpraca w zakresie wdrażania nowych narzędzi usprawniających i doskonalących procesy raportowania zarządczego i systemów finansowych, - tworzenie i doskonalenie procedur oraz współtworzenie narzędzi wspierających procesy w obszarze kontrolingu,
- aktywny udział w procesie budżetowania,
- współpraca z kierownikami kontraktów i budżetowcami w zakresie bieżącej kontroli realizacji budżetów poszczególnych projektów,
- przygotowywanie analiz oraz raportów ad-hoc,
- współpraca z działem księgowości i innymi komórkami organizacyjnymi Spółki.
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- wykształcenie wyższe (preferowane: finanse, rachunkowość, kontroling),
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne,
- praktyczna znajomość systemów ERP,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel, Power Point),
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność i dobra organizacja pracy,
- dyscyplina i bardzo dobra organizacja czasu pracy (dokładność, terminowość, sumienność
w wykonywaniu obowiązków), - mile widziana znajomość j. angielskiego,
- znajomość specyfiki branży budowlanej będzie dodatkowym atutem.
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pracę stacjonarną w stałych godzinach w nowoczesnej siedzibie Spółki,
- możliwość rozwoju zawodowego (dofinansowanie do szkoleń),
- bezpłatny parking dla pracowników,
- pakiet świadczeń socjalnych (m. in. paczki świąteczne, karty sportowe, pakiety medyczne, bilety na wydarzenia kulturalne).
Poznaj
Mosty Łódź S.A.
Tak. Nazywamy się Mosty Łódź S.A. Nie. Budujemy nie tylko mosty, choć na tym znamy się doskonale. Dziś otwieramy się na nowe wyzwania. Działamy w obszarze budownictwa infrastrukturalnego, kubaturowego i prywatnego. Wiemy jak ważna jest jakość i elastyczność, dlatego pracujemy z najlepszymi podwykonawcami, zatrudniamy wykwalifikowanych inżynierów, dysponujemy dobrej jakości sprzętem. Jesteśmy gotowi w krótkim czasie rozpocząć niemal każdą inwestycję… bo znamy się na tym co robimy. Mamy lata doświadczeń we współpracy z inwestorami publicznymi jak i prywatnymi. Dysponujemy zasobami, które pozwalają nam pracować w systemie zaprojektuj-wybuduj. Zatrudniamy ponad 350 osób w dwóch oddziałach - Łódź oraz Rzeszów. Spółka to także Pracownia Projektowa, Laboratorium oraz Zakład Głębokiego Fundamentowania. Podejmiemy z Tobą każde wyzwanie. Zapraszamy do współpracy.