Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Historyk Warszawa
Specjalista ds. koordynacji wolontariatu

Specjalista ds. koordynacji wolontariatu

Muzeum Historii Polski
Warszawa
praca stacjonarna
1086 dni temu

Ogłoszenie numer: 4538694, z dnia 2021-05-04

 Muzeum Historii Polski w Warszawie poszukuje pracownika w Dziale Edukacji na stanowisko:

Specjalista ds. koordynacji wolontariatu

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: MHP/EDU-W/04/2021

 

Opis stanowiska

Charakterystyka stanowiska: Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za współtworzenie i realizację kompleksowej oferty edukacyjnej muzeum, a w szczególności opracowanie koncepcji działania i koordynację wolontariatu muzealnego, w tym kontakty z wolontariuszami.

 

Zakres obowiązków

  • opracowanie koncepcji i schematu działania wolontariatu w Muzeum Historii Polski
  • koordynacja pracy wolontariuszy,
  • kontakty z wolontariuszami,
  • współpraca z pozostałymi Działami MHP w zakresie potrzeb wolontariackich,
  • prowadzenie zajęć edukacyjnych,
  • opracowywanie i koordynacja programów edukacyjnych,
  • planowanie harmonogramu i budżetu działań,
  • doskonalenie wiedzy z obszaru edukacji historycznej oraz pedagogiki muzealnej.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe humanistyczne (kierunki historyczne, polonistyczne, kulturoznawstwo),
  • co najmniej 2-letni staż pracy w instytucji kultury,
  • doświadczenie w pracy z wolontariuszami,
  • znajomość zagadnień z zakresu organizacji wolontariatu,
  • doświadczenie zawodowe w koordynacji projektów,
  • doświadczenie w prowadzeniu zajęć muzealnych,
  • umiejętność pracy metodą projektową, zarządzania budżetem, tworzenia harmonogramu projektu, pracy w zespole projektowym;
  • co najmniej podstawowa znajomość przepisów prawa i procedur dotyczących działań instytucji kultury;
  • umiejętność planowania i organizacji pracy,
  • zdolności organizacyjne,
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • umiejętność łączenia pracy przy kilku projektach równocześnie,
  • odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki;
  • dobra znajomość pakietu MS Office i Office 365;
  • dobra znajomość języka angielskiego; znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • umowa o pracę, pełny etat,
  • praca w dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • dostęp do świadczeń socjalnych,
  • możliwość skorzystania z pakietu sportowego.

Wymagane dokumenty

  • curriculum vitae
  • list motywacyjny
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawierające formułę o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Muzeum Historii Polski w Warszawie ul. Mokotowska 33/35, w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego zgodnie z ogólnym rozporządzeniem RODO”
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.