Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 40 lokalizacjach na terenie kraju. W 2014 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 46 000osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, w związku z dynamicznym rozwojem Centrum Usług Biznesowych we Wrocławiu,poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Księgowości (z j. niemieckim lub j. francuskim)
Miejsce pracy: dolnośląskie/ Wrocław
Nr Ref.: SDK/WRC-01/MP
Zakres obowiązków:
- Dokonywanie operacji księgowych w księdze głównej
- Sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów okresowych oraz innych raportów ad hoc
- Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca
- Przygotowywanie danych niezbędnych do wewnętrznych i zewnętrznych audytów
- Koordynowanie i analizowanie finansowych transakcji biznesowych zgodnie ze standardami firmy
- Współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi firmy w celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe w obszarze Ekonomii lub Finansów
- Min. 2 lata doświadczenia w księgowości (preferowane obszary: księga główna, dział raportowania i sprawozdawczości, AR)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Dobra znajomość języka niemieckiego lub francuskiego
- Praktyczna znajomość procesów finansowo-księgowych
- Ugruntowana znajomość i umiejętność stosowania ustawy o VAT w UE
- Bardzo dobra znajomość MSOffice
- Znajomość systemu SAP (bądź pokrewnych systemów ERP) będzie dodatkowym atutem
- Wysoko rozwinięte zdolności analityczne
- Samodzielność i inicjatywa w podejmowanych działaniach
- Doskonałe umiejętności organizacji czasu pracy
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
- Możliwość rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji
- Przyjazną atmosferę pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Bogaty pakiet benefitów (szkolenia, prywatna opieka medyczna, karta sportowa, atrakcyjne ceny świadczeń ubezpieczeniowych i bankowych, dofinansowanie do posiłków, dofinansowanie do wypoczynku itp.)