- Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub w obszarze łańcucha dostaw
- Znajomość pakietu MS Office
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min B2
- Dokładność i dobra organizacja pracy własnej
- Inicjatywa, kreatywność i skuteczne działanie pod presją czasu
- Umiejętność pracy w zespole
- Doświadczenie w zakupach w firmie produkcyjnej
- Realizacja procesów zakupowych na materiały niezbędne do wykonania przeglądów samolotów
- Wyszukiwanie, audytowanie i ocena potencjalnych dostawców materiałów i części lotniczych
- Monitorowanie przebiegu realizacji zamówień
- Koordynowanie transportu zamówionych części i materiałów lotniczych
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy
- Uczestnictwo w spotkaniach operacyjnych
Poznaj
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. jest doświadczonym dostawcą usług technicznych o najwyższych standardach związanych z obsługą samolotów pasażerskich oraz jest Autoryzowanym Centrum Obsługowym Embraer.
LOT AMS zatrudnia ponad 830 pracowników. Szczególny rodzaj wykonywanych przez spółkę usług pociąga za sobą konieczność odpowiedniego naboru kompetentnej kadry.
Nasi pracownicy to wysoko wykwalifikowany personel, świadomy powagi wykonywanych przez nich obowiązków.
Proces rekrutacji jest pierwszym etapem doboru fachowców, których praca leży u podstaw budowania wielowarstwowych przedsięwzięć z zakresu specjalizacji branżowej.