Specjalista ds. lojalności
Biuro Zarządzania Segmentem Klientów Detalicznych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr oferty: Cen/388/2018
Bank Pekao S.A. jest jednym z największych banków w Polsce. Możesz pracować z wysokiej klasy ekspertami, rozwijać swoje umiejętności, zyskać dostęp do bogatej oferty szkoleniowej i programów rozwojowych. Teraz otwierają się przed Tobą nowe możliwości.
Zadania:
- Współuczestnictwo w planowaniu i realizacji kampanii rabatowych mających na celu budowanie lojalności klientów
- Współudział w badaniach marketingowych na potrzeby programów lojalnościowych
- Monitorowanie i raportowanie skuteczności działań rabatowych i lojalnościowych
- Tworzenie pisemnych raportów i prezentacji z wyników analiz na temat retencji klientów detalicznych
- Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie planowania i realizacji akcji marketingowych
Korzyści:
- Pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będącej liderem bankowości w Polsce
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy
- Praca z ekspertami – pasjonatami w swojej dziedzinie
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie na podobnym stanowisku 2-5 lat
- Wiedza z zakresu opracowywania modeli zachowań Klienta, segmentacji Klientów, skłonności zakupowych
- Umiejętność tworzenia baz danych, analizy i interpretacji danych
- Umiejętność pracy w zespole i orientacji na klienta
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Znajomość pakietu MS Office