- Tworzenie i wdrażanie strategii marketingu online zgodnie z celami biznesowymi
- Planowanie i koordynowanie działań w kanałach cyfrowych (social media, email, web)
- Nadzór nad agencjami prowadzącymi kampanie SEM (Google Ads) i Social Media Ads
- Optymalizacja kampanii pod kluczowe wskaźniki KPI
- Optymalizacja SEO: poprawa widoczności stron i treści w wyszukiwarkach
- Tworzenie i publikacja angażujących treści (Content Marketing)
- Analiza efektywności działań przy użyciu Google Analytics, Search Console, itp.
- Przeprowadzanie testów A/B i optymalizacja konwersji (CRO)
- Analiza konkurencji i trendów rynkowych
- Zarządzanie pozyskiwaniem klientów poprzez kanały cyfrowe
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Silne zdolności analityczne i strategiczne
- Biegła znajomość narzędzi analitycznych (np. Google Analytics, SEMrush, Google Search Console, Semstorm)
- Współpraca na zasadzie umowy B2B
- Pracę w strukturze importerskiej i środowisku międzynarodowym
- Realny wpływ na strategię marketingową nowej marki w Polsce
- Wszystkie niezbędne narzędzia do pracy
Poznaj
Asian Automotive Distribution Center
Grupa AADC specjalizuje się w imporcie i dystrybucji samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych oraz motocykli z krajów Azji, takich jak Korea i Chiny, na rynek polski oraz do innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej.
Naszym celem strategicznym jest uzyskanie pozycji lidera w dystrybucji nowoczesnych rozwiązań motoryzacyjnych w powyższych segmentach. Kierując się pasją do motoryzacji oraz wieloletnim doświadczeniem w imporcie i dystrybucji pojazdów mechanicznych, dostarczamy naszym klientom produkty i usługi najwyższej jakości, z zachowaniem konkurencyjnych cen. Długofalowa strategia AADC opiera się na ciągłym rozwoju, wdrażaniu innowacyjnych modeli biznesowych oraz dostosowywaniu usług do dynamicznie zmieniających się potrzeb rynku. Bogate doświadczenie oraz spuścizna Grupy Kapitałowej Polmozbyt PTH, stanowią solidne fundamenty naszych sukcesów. Asian Automotive Distribution Center (AADC) to prężnie rozwijająca się spółka, wywodząca się z Grupy PTH Holding, jednego z największych i najbardziej wszechstronnych podmiotów na polskim rynku motoryzacyjnym. Powstanie AADC jest wynikiem strategicznego rozwoju Grupy PTH, która, odpowiadając na rosnące zainteresowanie azjatyckimi markami samochodów w Polsce, zainwestowała w specjalistyczną jednostkę odpowiedzialną za import, dystrybucję oraz rozwój sieci sprzedaży pojazdów z tego regionu.