Zadania: Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych online, z naciskiem na działania sprzedażowe. Analiza wyników kampanii, opracowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w tworzeniu strategii komunikacji i analizie rynku we współpracy z klientami. Codzienna współpraca z...
Twoje zadania: Planowanie, realizacja i bieżąca optymalizacja kampanii digital: Google Ads, YouTube, Display, Performance Max, afiliacja, Monitorowanie wyników i analiza skuteczności kampanii z wykorzystaniem narzędzi analitycznych, Przygotowywanie raportów oraz formułowanie wniosków i...
Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi, Wspieranie...
Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych, w szczególności nastawionych na sprzedaż. Tworzenie założeń kampanii, monitorowanie wyników oraz przygotowywanie raportów efektywności. Współpraca z działem zakupowym, zespołem ekspertów i klientami. Udział w przygotowywaniu...
Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii mediowych w kanałach online i offline, Analiza wyników kampanii oraz rekomendowanie usprawnień, Współpraca z zespołami projektowymi przy planowaniu działań reklamowych, Utrzymywanie relacji z klientami oraz doradztwo w zakresie...
Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako DIGITAL MEDIA PLANNER będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który zmienia cele biznesowe naszych Klientów w skuteczne cele mediowe. AP buduje relacje oparte na zaufaniu, proponując przy tym nasze innowacyjne rozwiązania. Na co dzień...
Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako MEDIA PLANNER rozwiniesz swoje umiejętności strategiczne, wykorzystując przy tym holistyczną wiedzę mediową. Będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który przekłada cele biznesowe naszych Klientów na skuteczne cele mediowe. Agency...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
8 dni
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: Zawartość i aktualność treści stron internetowych przy wykorzystaniu systemów typu CMS Dbanie o odpowiednią widoczność strony w Google przy wykorzystaniu dobrych praktyk SEO Projektowanie i realizowanie kampanii marketingowych – newslettery,...
specjalista mid / senior umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Opis stanowiska Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych zgodnych z celami firmy; Zarządzanie lead generation i współpraca z agencjami reklamowymi (Google Ads, targetowanie) Tworzenie i publikacja treści na media społecznościowe (Instagram, Facebook, LinkedIn, TikTok, Reels, YouTube)...
Jesteśmy jedną z największych w Polsce firm medycznych rozwijającą się jednocześnie w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Daje to naszym pracownikom wyjątkowe możliwości tworzenia innowacyjnych rozwiązań, zmieniających jakość życia pacjentów.
Aktualnie do naszego zespołu w ramach Grupy NEUCA poszukujemy kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. Marketingu e-Commerce
Miejsce pracy: Warszawa Region: mazowieckie
Numer referencyjny: SMeC/10/2020/W
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
prowadzenie kampanii e-marketingowych (kampanie reklamowe, mailingi, newslettery),
aktywności SEM oraz SEO, których celem jest sprzedaż oferty platformy e-commerce,
współpracę z category managementem w przygotowywaniu oferty promocyjnej oraz odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe,
badanie i analizę efektywności podejmowanych działań w sieci, rekomendowanie i wdrażanie zmian,
poszukiwanie nowych rozwiązań i działań marketingowych w sieci oraz wdrażanie najlepszych praktyk,
rozwój narzędzi komunikacji sprzedażowej z użytkownikiem,
przygotowanie kreacji graficznych,
analizę trendów w marketingu e-commerce, implementacja najlepszych rozwiązań.
Od kandydatów oczekujemy:
bardzo dobrej znajomości MS Office,
znajomości Google Analytics (CMS, e-mail, Google Analytics)
znajomości j. angielskiego,
znajomości programów graficznych,
bardzo dobrej organizacji czasu pracy,
terminowości i umiejętności pracy pod presją czasu,
komunikatywności.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
doskonałą atmosferę pracy,
dużą samodzielność w działaniu oraz realny wpływ na kreowanie rozwiązań,
możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kompetencji.
Zadania: Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych online, z naciskiem na działania sprzedażowe. Analiza wyników kampanii, opracowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w tworzeniu strategii komunikacji i analizie rynku we współpracy z klientami. Codzienna współpraca z...
Twoje zadania: Planowanie, realizacja i bieżąca optymalizacja kampanii digital: Google Ads, YouTube, Display, Performance Max, afiliacja, Monitorowanie wyników i analiza skuteczności kampanii z wykorzystaniem narzędzi analitycznych, Przygotowywanie raportów oraz formułowanie wniosków i...
Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi, Wspieranie...
Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych, w szczególności nastawionych na sprzedaż. Tworzenie założeń kampanii, monitorowanie wyników oraz przygotowywanie raportów efektywności. Współpraca z działem zakupowym, zespołem ekspertów i klientami. Udział w przygotowywaniu...
Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii mediowych w kanałach online i offline, Analiza wyników kampanii oraz rekomendowanie usprawnień, Współpraca z zespołami projektowymi przy planowaniu działań reklamowych, Utrzymywanie relacji z klientami oraz doradztwo w zakresie...
Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako DIGITAL MEDIA PLANNER będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który zmienia cele biznesowe naszych Klientów w skuteczne cele mediowe. AP buduje relacje oparte na zaufaniu, proponując przy tym nasze innowacyjne rozwiązania. Na co dzień...
Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako MEDIA PLANNER rozwiniesz swoje umiejętności strategiczne, wykorzystując przy tym holistyczną wiedzę mediową. Będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który przekłada cele biznesowe naszych Klientów na skuteczne cele mediowe. Agency...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
8 dni
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: Zawartość i aktualność treści stron internetowych przy wykorzystaniu systemów typu CMS Dbanie o odpowiednią widoczność strony w Google przy wykorzystaniu dobrych praktyk SEO Projektowanie i realizowanie kampanii marketingowych – newslettery,...
specjalista mid / senior umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Opis stanowiska Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych zgodnych z celami firmy; Zarządzanie lead generation i współpraca z agencjami reklamowymi (Google Ads, targetowanie) Tworzenie i publikacja treści na media społecznościowe (Instagram, Facebook, LinkedIn, TikTok, Reels, YouTube)...